Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Nov] The wrong adressed letter.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Misschien toch nog eens de transfer van Sandro heroverwegen? Ik snap dat je wilt laten zien wie de baas is maar handel je dan wel in het belang van de club?

Comment

Oeps... strenge coach
      Hem eens goed op zijn plaats zetten hielp niet?
      Beter dan vevanging zoeken die niet de hele tijd loopt te mekkeren en de rest meeneemt hierin...

Comment

Sandro toch maar een kans geven ?

Comment

Ik zou ook Sandro kost wat kost blijven behouden, kan een meerwaarde zijn.

Jammer dat je Luis Carlos ook zou laten gaan, is een super keeper!

Comment

na je eerste keeper ook je eerste/ beste centrale verdediger de deur wijzen. je moet het aandurven

Comment

je laat wel merken dat jij de baas bent. Hopelijk gaat het niet tegen je werken

Comment

Prima gehandeld. Beter 11 spelers die er vol voor willen gaan, dan een paar rotte appels ertussen. Ook al zijn die rotte appels de beste spelers van je selectie. Wegwezen!

Comment

Spoiler for Reacties:
                  Wallemme Josh N.E.R.T. komodo25 Artline mattihamstra Vlonkie nasje92 Bedankt allemaal voor jullie reactie. Sandro is inmiddels weg zoals jullie zien. Als ik hem in genade had aangenomen dan was ik niet meer geloofwaardig geweest als coach.

Spoiler for Excuses:
                  Sorrie dat jullie zolang hebben moeten wachten op een nieuwe update. Ik ga proberen om elke dag minimaal één update te plaatsen.

Comment

Benieuwd of er nog een vervanger komt voor Sandro

Comment

De nieuwe 'onervaren' coach maakt geen vrienden bij zijn nieuwe club... Presteren wordt belangrijk om iedereen tevreden te krijgen.
                      Ongeloofwaardig weet ik niet, soms moet je als trainer ook boven de situatie kunnen staan in het belang van de club en het elftal. Succes!

Comment

Hopen dat je een waardige vervanger kan halen

Comment

je maakt dus geen vrienden. je kan er ongeloofwaardig door worden maar ik denk ook zeker dat je het respect van de spelersgroep had kunnen winnen door te laten zien dat je als trainer ook af en toe je trots op zij moet schuiven

Comment

Jammer dat Sandro weg is, had toch gehoopt dat je bij zou draaien.

Comment

Prima, op naar een vervanger.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X