Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Goede genen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mooie selecties. Heb je eerste niet te veel backs?

Comment

• Mooi om te zien dat het qua nationaliteiten allemaal nogal meevalt zo verspreid over de selecties.

Comment

• Een mooie, overzichtelijke presentatie van je team. Veel jonge jongens die gelijk aan de bak mogen, tof!

Comment

• Mooie selectie!

Comment

• Prima selecties

Comment

• Spoiler for Reacties:
              Oorspronkelijk geplaatst door Thymen Bekijk berichten
              Het oogt zeker op de vleugels nog al smal, of speel je niet met vleugelspitsen!
              Voor de rest een zeer capabel team die de doelstellingen kan halen!
              Ik speel inderdaad zonder vleugelspitsen. Bedankt voor je reactie. Overigens, de vleugelspitsen die je in mijn selectie ziet worden om getraind tot andere posities.

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
              Mooie selecties. Heb je eerste niet te veel backs?
              Neehoor, Zeca en Dijks op links en Sidoel en Dankerlui op rechts. Het oogt misschien wat veel omdat Sinkgraven daar ook bij staat maar ik vind hem de ultieme wisselspeler, haha. Echter speelt Sinkgraven zijn wedstrijden vooral op het middenveld.

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
              Mooi om te zien dat het qua nationaliteiten allemaal nogal meevalt zo verspreid over de selecties.
              Het valt nog mee inderdaad.

Oorspronkelijk geplaatst door Titan Bekijk berichten
              Een mooie, overzichtelijke presentatie van je team. Veel jonge jongens die gelijk aan de bak mogen, tof!
              In het eerste seizoen heb ik zo'n veertig verschillende spelers gebruikt dus de talenten krijgen zeker speeltijd bij mij.

Oorspronkelijk geplaatst door nasje92 Bekijk berichten
              Mooie selectie!
              Bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
              Prima selecties
              Bedankt!

Comment

• Had toch wel een Younes of Dekker bij de eerste selectie verwacht, voor de rest ziet je team er sterk en breed uit.

Comment

• wat een heerlijke voorbereiding zeg. Kasper is toch wel echt op een niveau aan het komen die straks de club overstijgt ben ik bang. Verder ook leuk om te zien dat Gino dekker weet te scoren is namelijk een jongen van hier uit de buurt

Comment

• Goede voorbereiding met als hoogtepunt natuurlijk een erg knappe overwinning tegen Barcelona.

Comment

• Sterk hoor, alleen de twee sterkste teams scoren tegen je, maar zelfs dan maak je er meer!

Comment

• Een goede voorbereiding hoor. Zit veel potentie in.

Comment

• Prima voorbereiding met twee knappe overwinningen tegen Everton en Barcelona

Comment

• Als ik zo naar de drie selecties kijk heb je op basis van de sterren veel toekomstige wereldtoppers rondlopen. Hopelijk weten genoeg spelers hun potentie te benutten. Verder een goede voorbereiding, succes dit seizoen!

Comment

• Het echte werk kan beginnen. Succes met het winnen van prijzen.

Comment

• Prima voorbereiding en op Naar het echte werk !

Comment

• Spoiler for Reacties:
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Minitolluz Bekijk berichten
                                  Had toch wel een Younes of Dekker bij de eerste selectie verwacht, voor de rest ziet je team er sterk en breed uit.
                                  Younes is bij mij afgeschreven omdat ik geen gebruik maak van aanvallende wingers. Dekker zit er wel aan te komen!

Oorspronkelijk geplaatst door mattihamstra Bekijk berichten
                                  wat een heerlijke voorbereiding zeg. Kasper is toch wel echt op een niveau aan het komen die straks de club overstijgt ben ik bang. Verder ook leuk om te zien dat Gino dekker weet te scoren is namelijk een jongen van hier uit de buurt
                                  Dekker klopt op de deur van het eerste elftal, ik zit nu in februari 2018 en ik kan alvast verklappen dat ik hem in de winterstop bij de selectie heb gehaald. Kasper Dolberg is qua prestaties wel toe een een stap hogerop maar ik hoop dat ie bij ons wil blijven om die stap samen met ons te zetten.

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
                                  Goede voorbereiding met als hoogtepunt natuurlijk een erg knappe overwinning tegen Barcelona.
                                  Inderdaad! Bedankt voor de reactie.

Oorspronkelijk geplaatst door Titan Bekijk berichten
                                  Sterk hoor, alleen de twee sterkste teams scoren tegen je, maar zelfs dan maak je er meer!
                                  Bedankt voor je reactie, het was een mooie voorbereiding.

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
                                  Een goede voorbereiding hoor. Zit veel potentie in.
                                  Inderdaad! Bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
                                  Prima voorbereiding met twee knappe overwinningen tegen Everton en Barcelona
                                  Zeker knap tegen Everton en Barcelona.

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
                                  Als ik zo naar de drie selecties kijk heb je op basis van de sterren veel toekomstige wereldtoppers rondlopen. Hopelijk weten genoeg spelers hun potentie te benutten. Verder een goede voorbereiding, succes dit seizoen!
                                  Ik probeer zoveel mogelijk spelers te laten spelen zodat ze allemaal hun ontwikkeling kunnen doormaken. Ik ben echt wel een opleider wat dat betreft. Elke speler wordt ook nauwlettend gevolgd. Ik zal hier rond de winterstop eens een update aan wijden.

Oorspronkelijk geplaatst door nasje92 Bekijk berichten
                                  Het echte werk kan beginnen. Succes met het winnen van prijzen.
                                  Inderdaad! De eerste is binnen!

Oorspronkelijk geplaatst door Thymen Bekijk berichten
                                  Prima voorbereiding en op Naar het echte werk !
                                  Op naar het echte werk en ook daar starten we uitstekend.

Comment

• Altijd lekker om de eerste officiŽle wedstrijd van het seizoen tegen Feyenoord te winnen. Hopelijk zet dit de toon voor de rest van het seizoen.

Comment

• Winst is winst en een prijs is een prijs. Dan maar met de hakken over de sloot!

Comment

• Winst op de rivaal telt altijd.
                                        Lekker dat deze winst ook nog een prijs opleverde!

Comment

• Wanneer je om de prijzen speelt maakt het niet uit hoe je wint. Gelukkig was het spel wel goed.

Comment

• Prima overwinning, prijs is een feit.

Comment

• Mooi dat je een prijs pakt en winnen van Feyenoord is altijd lekker.

Comment

• Winst is winst . Gefeliciteerd met de JC schaal

Comment

• Ook nipte overwinningen tellen natuurlijk gewoon.

Comment

• Gaat goed zeg!

Ik speel nu zelf voor het eerst weer sinds FM14.

Heb zelf ook een game met Ajax.. Heb alleen toen gekozen voor een 'quick start' en dus zijn er nauwelijks andere competities geselecteerd.. Mag ik vragen welke competities jij allemaal hebt? Ben nu zelf in de winterstop en echt op alles bieden ze met het resultaat een gedemotiveerde groep (ik weiger). Ik probeer nu te scouten maar omdat ik zo weinig competities heb toegevoegd werkt dat volgens mij niet.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X