Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amed Sportif Faliyetler, trots van het oosten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Seizoen 2

Na al de voorbereiding met jullie gedeeld te hebben zijn hier de resultaten van de eerste 18 wedstrijden. Al met al redelijke afwisselende resultaten maar we houden ons redelijk goed staande met geen slechte reeksen en monsterscores die we moeten verwerken. Wie weet kunnen we nog met een goede reeks een gooi doen voor de play-offs.

Zo zie de competitie tussenstand er uit.

Beker

Zoals ik in vorige posts al heb vermeld is de beker van groot belang voor ons. Ten minste de groepsronde halen waardoor we gegarandeerd een zestal wedstrijden mogen spelen tegen waaronder misschien Galatasaray, Fenerbahce en Besiktas. Helaas is het dit jaar weer mis gegaan. We hadden een erg gunstige loting en domineerden de wedstrijd maar op de één of andere manier is het na een valse start weer mis gegaan.

Last edited by Ronaldo_9; 13 jun 2017, 22:46.

Comment

Spoiler for Reacties:
      Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
      Gefeliciteerd met de promotie. Die groene letters komen er niet lekker uit. Ik zou het gewoon op zwart houden.
      Bedankt! Het is aangepast!

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
      Goede voorbereiding . Benieuwd of je kunt stunten dit jaar
      Ja zeker goede voorbereiding. Ik ben ook benieuwd. Zoals het er nu naar uitziet gaan we ons in ieder geval handhaven . Wat zie jij als stunten?

Oorspronkelijk geplaatst door Makalakalane Bekijk berichten
      Leuk project dit! Succes op het 2e niveau!
      Ik vind het ook een leuk project, daarom ook gekozen. Bedankt!

Comment

Stunten zie ik als nieuweling de middenmoot. En daar sta je nu precies . Wie weet zit er nog meer in het vat

Comment

De competitie gaat lekker, maar jammer dat het in de beker minder ging. Wel even een tip. Probeer de reacties onder je update in één post te plaatsen.

Comment

Competitie einde

In de laatste zes competitiewedstrijden hebben we maar één punt weten te sprokkelen en eindigen we net boven de degradatiestreep. Dit had ik nooit verwacht en wat ik ook deed alles leek tegen te zitten. Maar nu we de salarishouding goed onder controle hebben weten te houden krijgen we volgend seizoen een budget om mee te werken. Met de benodigde versterkingen hoop ik een gooi te doen voor de play-offs.

Spoiler for Reacties:

Stunten zie ik als nieuweling de middenmoot. En daar sta je nu precies . Wie weet zit er nog meer in het vat
            In het begin van het seizoen had ik wel het idee dat ik te makkelijk punten liet liggen en dat ik zesde worden er wel in zat. Helaas is het tegenovergesteld gegaan. Volgend seizoen hopelijk beter!

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
            De competitie gaat lekker, maar jammer dat het in de beker minder ging. Wel even een tip. Probeer de reacties onder je update in één post te plaatsen.
            De competitie ging lekker maar ben in een dipje beland. Beker baal ik van. Als het goed is staan de reacties zo onder de update in één post, bedankt!

Last edited by Ronaldo_9; 14 jun 2017, 22:25.

Comment

Nette prestatie. Nu gestaag doorgroeien!

Comment

De doelstelling om niet te degraderen is behaald; nu proberen het volgende seizoen de middenmoot of subtop te halen, mocht het je lukken om het team te versterken met het beschikbare budget. Stromen er trouwens nog redelijke jeugdspelers in die feeling hebben met de regio?
                Last edited by Titan; 15 jun 2017, 08:16.

Comment

Voorbereiding Derde seizoen Amedspor!

Een zestal oefenwedstrijden zijn gespeeld. Na de schrik van vorig seizoen om na bijna te degraderen wist ik dat er veel gedaan moest worden om dit seizoen succesvoller af te sluiten. De absolute uitblinker van de oefenwedstrijden is nieuwkomer Douglas Aurelio overgekomen van Sporting. En waar ik normaal gesproken van uitga dat transfervrije spelers van jonge leeftijd geen goede eigenschappen hebben heeft deze speler mij enorm verbaasd. Wat nog interessanter was dat hij voor een schijnsalaris voor onze club wilde tekenen. Maar 1.500 per week. Zo werd hij wel direct de grootverdiener van mijn club maar toch verbaast het me dat een groot talent als deze voor onze club heeft getekend. Daarom wil ik graag de eigenschappen met jullie delen. En owja wel is een verplichte afkoopsom opgenomen in zijn contract van iets meer dan een half miljoen dat niet onderhandelbaar was. Mocht hij gekocht worden wordt de waarde van onze club per direct verdubbeld. Zijn afkoopsom is namelijk evenveel als onze volledige financiën. Ik ben benieuwd hoe lang wij hem kunnen behouden.

Spoiler for Reacties:
                  Nette prestatie. Nu gestaag doorgroeien!
                  Hopelijk gaat dat lukken Al denk ik dat ik jullie dit seizoen ga verassen.

Oorspronkelijk geplaatst door Titan Bekijk berichten
                  De doelstelling om niet te degraderen is behaald; nu proberen het volgende seizoen de middenmoot of subtop te halen, mocht het je lukken om het team te versterken met het beschikbare budget. Stromen er trouwens nog redelijke jeugdspelers in die feeling hebben met de regio?
                  Die is behaald inderdaad. Het team is redelijk goed versterkt en alle zwakke posities zijn dubbel bezet en de sterke posities zijn versterkt. Hopelijk ga ik jullie verassen met dit aankomende seizoen! Er stromen er wel wat bij maar die zijn niet echt redelijk te noemen op één na. In het eerste seizoen heb ik twee debutanten gehad. In het tweede seizoen ook maar die hebben maar een paar wedstrijden gespeeld en hebben bijvoorbeeld maar één eigenschap boven de tien. Als ik zeker weet dat ik een talent minstens vijf of tien wedstrijden de kans ga geven ga ik dat met jullie delen. Ik heb al inmiddels een verzoek gedaan om het jeugdcomplex te verbeteren en dat is geaccepteerd alleen duurt het wel 13 maanden omdat we naar een nieuw stadion tussentijds gaan verhuizen. Dit is eigenlijk de enige speler die bruikbaar is. Hij heeft dan ook zijn debuut gemaakt in het eerste. Ik ben echter niet van plan om hem veelvuldig te gebruiken.

Last edited by Ronaldo_9; 15 jun 2017, 16:40.

Comment

Heerlijke versterking! Met dat soort gasten kom je er wel

Comment

Verslag eerste seizoenshelft

Met dubbele gevoelens kijk ik terug naar het eerste seizoenshelft. Er haat zo veel meer ingezeten. We konden makkelijk een 15tal punten meer hebben behaald mocht het een beetje mee hebben gezeten. Ik heb dit seizoen vier van de vijf strafschoppen gemist en allemaal op cruciale momenten. Een aantal vervelende doelpunten op het laatste minuut tegen gekregen. En onze valse nummer negen Douglas Aurelio heeft een abonnement op de paal en lat. Volgens mij heeft hij in de eerste vijf wedstrijden alleen al 7 keer de paal geraakt. Aan de ene kant betekent het dat mijn ploeg in goede scoringspositie kan komen maar aan de andere kant is de spits nog steeds niet wat ik precies zoek. Namelijk een echte Klaas Jan Huntelaar achtige killer type. Hoe dan ook wij staan weer in een soortgelijke situatie als vorig seizoen. Positief is dat we voor het eerst in de geschiedenis in een bekerfase zijn beland met mijn real life favoriete club Galatasaray. Sneijder heeft de eerste wedstrijd ons met zijn passen dwars door midden en ondersteboven gesneden. Maar toch was het een leuke ervaring. Het ziet er als volgt uit.

Spoiler for Reacties:
                      Heerlijke versterking! Met dat soort gasten kom je er wel
                      We gaan het zien, tot nu toe is wel redelijk matig. Hij speelt als spits maar heeft pas vier keer gescoord in 17 wedstrijden. Blijkbaar doet ie wel veel op het veld want hij heeft de hoogste waardering,
                      Last edited by Ronaldo_9; 16 jun 2017, 17:46.

Comment

Heerlijke versterking hoor en een redelijke eerste seizoenshelft

Comment

Einde seizoen

Het seizoen zit er weer op. Voordat ik met mijn inbreng begin wil ik dit even kwijt. Ten eerste sorry voor de magere opmaak en de spelfouten. Ik speel Football Manager al sinds ik 10 jaar ben en voor het eerst houd ik mijn game bij. Zoals jullie zien ben ik er ook niet echt handig in. Ik hoop dit binnenkort hopelijk te verbeteren. Ten tweede wil ik ook graag aandacht aan jullie kranten besteden maar daar heb ik nu helaas geen tijd voor. Dus dat is de reden waarom ik niet op jullie kranten reageer. Ten slotte zou ik het waarderen als alle lezers zijn mening geven, tips of aanvullingen hebben. Ik heb een game met Galatasaray achter de rug waarmee ik in het derde jaar de Uefa Cup won en het vierde de Champions League + super cup, als er belangstelling voor die game is kan ik die met jullie delen. Maar dat is wel een game die gestopt is en deze speel ik verder. Over dit seizoen: Hoewel we zeven plekken boven onze prognose zijn geëindigd ben ik toch teleurgesteld over dit seizoen. Met maar twee punten meer hadden we de mogelijkheid gekregen om ons via de play-offs te promoveren. Het team was de laatste wedstrijden erg in vorm dus dat zou zeker mogelijk zijn. Na de eerste seizoenshelft vond ik toch dat we mager speelden en te veel punten lieten liggen. Ik heb het team omgegooid met het risico dat het ook weer slechter kon lopen maar het heeft goed uit gepakt. We hadden een erg goede speler met Douglas waarmee we voor mijn gevoel niet voldoende van profiteerden. Ik heb het team omgegooid zodat we volledig van hem konden profiteren en dat is zeker gelukt. Hij scoort en geeft assists aan de lopende band en het team heeft door zijn inbreng veel beter gespeeld. Ook heeft hij de hoogste waardering van alle spelers in de competitie en is de kans groot dat hij tot speler van het jaar wordt bekroond. Dit alles terwijl hij ook nog vier tot vijf weken er uit lag. Voor volgend seizoen mik ik op plek één en twee om rechtstreeks te kunnen promoveren. Ook is het jeugdcomplex compleet maar is de kwaliteit nog steeds erg slecht. Verder heb ik nog één trainer aangetrokken René Kolmschot. Wil ik het jeugdcomplex opnieuw verbeteren. En heeft onze 17 jarige jeugdspeler uit DIyarbakir 5 wedstrijden gespeeld met 1 doelpunt en 4 assists. Erg verrassend.

Spoiler for Reacties:
                          Heerlijke versterking hoor en een redelijke eerste seizoenshelft
                          Ja zeker! Redelijk en helaas niet meer dan dat.

Last edited by Ronaldo_9; 17 jun 2017, 20:20.

Comment

Heerlijke overwinning op Galastaray in de beker . Zuur om net de play offs te missen . Toch net te veel punten laten liggen in de 1e seizoenshelft . Succes komend seizoen

Comment

Voorbereiding vierde seizoen

Toni Gomes is van Liverpool overgekomen. Hij had zijn debuut gemaakt met twee invalbeurten geen doelpunten en rapport gemiddelde van 5.90. Hij is pas 20 en als hij zijn debuut heeft kunnen maken voor Liverpool dan zal die zeker van toegevoegde waarde voor ons zijn.
                              Spoiler for Reacties:

Heerlijke overwinning op Galastaray in de beker . Zuur om net de play offs te missen . Toch net te veel punten laten liggen in de 1e seizoenshelft . Succes komend seizoen
                              Galatasaray was al geplaatst en ik had niets meer om voor te spelen, toch een mooie overwinning. Inderdaad erg zuur. Het eerste seizoenshelft was magertjes. Dankjewel!
                              Last edited by Ronaldo_9; 19 jun 2017, 18:52.

Comment

Eerste competitiehelft

In de beker zijn we helaas thuis uitgeschakeld tegen een mindere tegenstander. In de competitie gaat het redelijk maar minder goed dan ik voorgesteld had. Het doel is nog wel om te promoveren alleen of dat rechtstreeks gaat lukken?

Comment

Einde vierde seizoen

Douglas makes life beautifull Amedspor is voor het eerst in de historie van de club gepromoveerd naar de hoogste divisie in eigen land. Douglas Aurelio blijkt een regelrechte schot in de roos te zijn en dat bewees hij ook dit seizoen weer door het hele team op sleeptouw te nemen. Positieve punten van dit seizoen zijn de vorm van Douglas en verdediger Berat die veel scoorde uit hoekschoppen. Yusuf Yagmur die met zijn 33 jaar op alle flanken kon spelen en altijd een ruim voldoende haalde. De promotie is natuurlijk het belangrijkst. Minpunten zijn het zwakke spel van de uit Liverpool overgekomen Toni Gomez die uit dertien wedstrijden nul keer scoorde en geen assists gaf. Nu is het me duidelijk waarom Liverpool hem transfervrij liet gaan. En de laatste vijf wedstrijden van het seizoen. Amedspor stond namelijk met zes punten ruim boven aan. En van de overige vijf wedstrijden hebben we maar één gewonnen en één gelijk kunnen spelen wat erg zwak is en ons rechtstreekse promotie kon kosten. We hadden het al weggegeven maar onze concurrenten lieten het na om verder uit te lopen. Al met al zijn we nu in vier seizoenen tijd twee keer gepromoveerd. Het volgende doel zal zijn om voor het eerst in de historie van de club continentaal voetbal te spelen. De jeugdopleiding is verbeterd, Galatasaray is onze moederclub (persoonlijk had ik meer voordelen van een moederclub verwacht). We hebben een satellietclub waar we onze spelers kunnen stallen. De club is veel in aanzien gegroeid. Met het laagste budget van alle teams en een 17de plek prognose zijn we toch gepromoveerd. Een speler als Douglas heeft nooit een aanbieding gehad en nooit ontevreden geweest. Sterker nog hij was blij dat het team het naar boven verwachting deed en zijn doel was de Spor toto super league halen en winnen. We hebben geen schulden opgebouwd en er wordt maar een derde deel van het transferbudget gebruikt.

Comment

Gefeliciteerd met de promotie!

Comment

Net bijgelezen. Gefeliciteerd met de promotie! (mooi opgebouwd en bereikt na 3 jaar)
                                      Het volgende seizoen wordt zeer moeilijk denk ik. Maar hopelijk gaat het lukken om je te handhaven.

Comment

Mention was niet aangekomen maar nu weer helemaal bij
                                        Gefeliciteerd met de promotie .

Comment

Ah, Turkije! Een van mijn favoriete voetballanden. Ik heb je novelle doorgelezen, ziet er goed uit! Hopelijk gaat het je goed af in de TSL.

Comment

Voorbereiding seizoen 5

Voor het eerst in de historie van de club gaat Amedspor zich meten in de hoogste divisie in Turkije. De Turkse eerste divisie stelt niet zo veel voor, waar veel clubs hun financiën en structuur niet in orde hebben. Ook zijn ze al jaren achter elkaar gezakt op de meest waardevolle competitielijsten. Het doel is om het eerste seizoen niet te degraderen. Financiën in orde houden. Helaas kunnen we nog steeds geen jeugdspelers laten doorstromen wat erg jammer is. Voor dit seizoen heb ik een iets compactere opstelling gekozen en tot zover werkt het goed. Besiktas werd thuis gedomineerd en Galatasaray ook. Helaas twee keer geen winst weten te pakken. Douglas lijkt zijn vorm niet te hebben verloren. Wat wel jammer is dat ik bijna geen of weinig aankopen kan doen. Het salaris wat ik kan bieden is het laagst van alle clubs vanwege het salarisplafond. De financiën zijn redelijk goed opgebouwd en we hebben een aantal miljoen gekregen om mee te werken. Er zijn echter geen interessante spelers voor ons daarom hebben we niet veel aankopen gedaan. Misschien is het team zelfs verzwakt ten opzichte van het vorige seizoen. Apart is dat spelers nog liever naar een pas gedegradeerde club willen gaan dan naar onze club. Als er een redelijke speler beschikbaar komt wordt die weggekaapt voor onze neus. Toch hebben we een aantal redelijke spelers weten te huren en tot nu toe hebben zij zich moeiteloos aangepast. Ik ben benieuwd waar we dit seizoen kunnen eindigen.

Spoiler for Reacties:
                                            Gefeliciteerd met de promotie!
                                            Bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door N.E.R.T. Bekijk berichten
                                            Net bijgelezen. Gefeliciteerd met de promotie! (mooi opgebouwd en bereikt na 3 jaar)
                                            Het volgende seizoen wordt zeer moeilijk denk ik. Maar hopelijk gaat het lukken om je te handhaven.
                                            Bedankt! Ik heb al twee wedstrijden achter de rug en het lijkt inderdaad dat het heel moeilijk gaat worden. Hopelijk!

Mention was niet aangekomen maar nu weer helemaal bij
                                            Gefeliciteerd met de promotie .
                                            Bedankt! Lag het aan mij of had jij het over het hoofd gezien?

Oorspronkelijk geplaatst door jorikwezenber Bekijk berichten
                                            Ah, Turkije! Een van mijn favoriete voetballanden. Ik heb je novelle doorgelezen, ziet er goed uit! Hopelijk gaat het je goed af in de TSL.
                                            Dat hoor je niet zo vaak! Wat maakt het dat het één van je favo. voetballand is. Bedankt en hopelijk wel! (Het is trouwens veranderd naar Stsl. Dus geen Turkcell meer maar Spor Toto.

Last edited by Ronaldo_9; 22 jun 2017, 18:07.

Comment

Seizoen vijf

Het lijkt een erg zwaar seizoen te worden. De eerste drie wedstrijden hebben we onnodig veel doelpunten gekregen. Vanuit alle hoeken vlogen ze er in. Mijn team speelde als amateurs en het leek alsof we tegen de stroming in voetbalden. Misschien konden de spelers het niet aan vanwege de druk. Veel spelers hebben niet eerder op hoog niveau gespeeld. Voor de club is het ook allemaal nieuw. Een nieuw stadion is geaccepteerd maar er is geen bouwvergunning verleent waardoor de start van de bouw is geannuleerd. We zijn het team met de meeste tegendoelpunten maar het scoren zijn wij niet verleerd. Al met is onze defensie te zwak om daar op te leunen en onze goalie lijkt op de keeper van de e'tjes die geen bal kon klem houden laat staan vangen. Ik heb helaas geen geschikte doelman gevonden waardoor ik het nog even moet volhouden. Al met al gaan we gewoon aanvallen want we weten dat we het kunnen zoals we al hebben laten zien uit tegen Osmanlispor. Als wij dit seizoen gaan sneuvelen wil ik nog wel het volste spelplezier uit halen en veel doelpunten zien. Veel doelpunten zie ik zeker maar dan wel aan de juiste kant graag. Tot de volgende update! (Foto volgt, storing bij tinypic)

Spoiler for Reactie:
                                              Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
                                              Je hebt de club in rustige stappen opgebouwd, dit seizoen zal overleven worden en hopelijk slaag je daarin.

Tip: Naast tinypic zijn er ook andere sites om plaatjes te uploaden. Ik gebruik zal meestal imgdumper. Probeer je plaatjes in de update te centreren en plaats ze los met tussenruimtes. Dat geeft je de mogelijkheid om meer duidelijkheid en uitleg te geven. Bijvoorbeeld in de update van gisteren eerst de oefenwedstrijden met uitleg hoe je het hebt ervaren en daarna los plaatje met de transfers. Waarom kies je voor die spelers, voor welke positie en wat zijn hun kwaliteiten. Hiermee deel je net wat meer info dan enkel uitslagen en dat maakt het aantrekkelijker om te volgen. Succes!
                                              Bedankt voor de tijd en moeite ingestoken in de banner. Voor de rest heb je een aantal gebruikelijke tips, zal er in de toekomst zeker gebruik van maken.
                                              Last edited by Ronaldo_9; 23 jun 2017, 23:08.

Comment

Je hebt de club in rustige stappen opgebouwd, dit seizoen zal overleven worden en hopelijk slaag je daarin.

Tip: Naast tinypic zijn er ook andere sites om plaatjes te uploaden. Ik gebruik zal meestal imgdumper. Probeer je plaatjes in de update te centreren en plaats ze los met tussenruimtes. Dat geeft je de mogelijkheid om meer duidelijkheid en uitleg te geven. Bijvoorbeeld in de update van gisteren eerst de oefenwedstrijden met uitleg hoe je het hebt ervaren en daarna los plaatje met de transfers. Waarom kies je voor die spelers, voor welke positie en wat zijn hun kwaliteiten. Hiermee deel je net wat meer info dan enkel uitslagen en dat maakt het aantrekkelijker om te volgen. Succes!
                                                Last edited by Wallemme; 23 jun 2017, 06:56.

Comment

Het noodlot heeft toegeslagen.

Zeven wedstrijden verder was ik de gelukkigste manager speler ter wereld. Van de zeven wedstrijden werden er eerst twee gelijkgespeeld vier gewonnen en nog één gelijk gespeeld. We stonden op een stevige zesde plek. Totdat de manager goden zijn trucje weer uitoefenden tegen spelers die het spel domineren of verrassend goed gaan. Eerst heeft het spel mijn eerste en tweede keeper geblesseerd voor zeven en acht maanden in twee dagen tijd voor een wedstrijd. Dat was blijkbaar de waarschuwing. Vervolgens sloot het zichzelf af met een foutmelding die ik voor het eerst op fm zeventien mee maak. Nog erger is dat ik het automatisch opslaan heb uitgezet vanwege het spelsnelheid. En wat zelfs nog erger was is dat er de laatste keer werd opgeslagen na de eerste twee dramatische wedstrijden. In de wedstrijden daarop heb ik nog transfers gedaan, veel geëxperimenteerd en erg veel tijd en moeite in het spel gestoken. We spreken over een dikke acht á tien uur. Mede omdat het team voor het eerst gepromoveerd was en erg veel trainers, scouts, spelers, financiën en andere stafleden werden geregeld. Tactieken, spelerstraining wedstrijdform en spelersmoralen hoog werden gehouden. Ik heb gisteren geprobeerd op vakantie te gaan tot en met de laatst gespeelde wedstrijd met hoop op een soortgelijk resultaat. Dit is twee keer totaal mis gegaan. Spelers waren ongelukkig, ik stond helemaal onderaan. En er was geen form. Ik baal hier erg van en dit is een grote domper voor me. Meestal als dit soort dingen gebeuren laat ik het hierbij en ga ik niet de tweede keer een beslissende fase doorspelen. Ik wil wel graag de feeling hebben van plezier. Nu ik dertien wedstrijden opnieuw moet spelen is dat grotendeels verdwenen. Ik twijfel dan ook sterk om de game weer op te pakken.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X