Mededeling

Collapse
No announcement yet.

never give up on your dreams ( FM17)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Speel je eerst een geweldige wedstrijd en dan met een gebroken voet eraf te moeten in de tweede wedstrijd is een domper. Hopelijk komt Almere niet in een dal terecht qua uitslagen.

Comment

Een beetje het Van Nistelrooij-scenario: in de belangstelling van Manchester Utd staan, maar op een belangrijk moment een zware blessure oplopen. Een spoedig herstel gewenst, misschien kan Monica je een beetje opvrolijken!

Comment

In de maand Februari spelen de jongens 5 wedstrijden waarvan er geen 1 word gewonnen. 2 keer verlies en 3 gelijke spelen zorgen er voor dat onze voorsprong op de ranglijst snel minder word en we zien Cambuur steeds dichter bij komen. De jongens zijn duidelijk zoekende en ze missen een afmaker. Justin laat me weten dat ik zo snel mogelijk weer er bij moet komen want hij kan het niet goed vinden met Arsenio en Rick.

delichris; soms zit het mee en soms zit het tegen hij als edson echt zo goed is komen de clubs vanzelf terug. nu kan hij laten zien of hij mentaal ook sterk genoeg is

Titan; jij kan deze novelle zo over nemen als het gaat om raden wat er nu gebeurd Edson was denk ik niet van plan om tussentijds weg te gaan en anders had de club hem graag gehouden tot het einde van het seizoen

thnx voor de reacties weer

Comment

Blijkbaar heb ik een mention gemist... Nu weer bijgelezen.
          Edson heeft een tegenslag te verwerken gekregen, maar hij komt vast sterker terug. Van Almere naar United zou wel een grote stap zijn, een tussenstation zou misschien beter zijn. Succes!

Tip: Let een beetje op je spelling en zinsopbouw. Soms lopen zinnen niet helemaal lekker, mist een woord of een 't'.

Comment

Hopelijk gaat het herstel voorspoedig. En ben je snel weer terug op het veld.

Comment

Wallemme; kan gebeuren toch was sowieso denk ik wel gebleven want hij is aan iets moois bezig bij almere city. thnx voor de tip

delichris; edson arnaldo is op de weg terug

Comment

Voor Almere ziet het er goed uit. Hopelijk kan Edson snel weer meedoen.

Comment

Als Edson hersteld is kan hij misschien nog meedoen in de kampioenswedstrijd en daarna mag hij zich opmaken voor de Eredivisie.

Comment

8 punten met nog maar 6 wedstrijden normaal gesproken lijkt dat een gelopen race. Echter presteren we na de winterstop zeer wisselvallig en dus zullen we hard moeten blijven werken. Ik moet eerst zorgen dat ik volledig herstel voordat ik de ploeg kan helpen maar ik wil bij de jongens in de buurt zijn om ze te steunen. We zullen dit met zijn allen moeten doen willen we het kampioenschap en daarmee directe promotie bereiken.

We beginnen deze reeks met een uitwedstrijd tegen VVV. Deze word helaas verloren met 1-0 en zo klimt VVV op 5 punten en klimt het in de stand over Cambuur heen. Thuis tegen Jong FC Utrecht weten we er maar net een gelijkspel uit te slepen en opnieuw zijn we VVV dichterbij komen het verschil is nu nog maar 4 punten. Met de pest in mijn lijf zit ik inmiddels bij Rosanna Kluivert in de auto samen met Justin. Ik ben jarig maar heb eigenlijk weinig zin om het nu te vieren. Eenmaal thuis aangekomen blijkt dat hun in het complot zitten en is er dus een surprise party voor mij georganiseerd. Dit heb ik aan Monica te danken. Het gaat goed tussen ons en het is fijn om door haar af en toe het voetbal te kunnen vergeten. Het was uiteindelijk toch nog een mooie avond en ik vond het fijn om mijn 17e verjaardag te vieren met de mensen die er waren. Justin en ik zijn inmiddels echte vrienden geworden dat bewijst vanavond maar weer. Even lijkt het er op dat ik de wedstrijd tegen RKC ga halen maar de trainer wil geen risico met mij nemen. 'Edson nu nog even niet zorg dat je klaar bent voor de laatste 3 wedstrijden van dit seizoen' Ik begrijp het. Ik moet werken naar een volledig herstel.
                    RKC weet helaas met 1-0 van ons te winnen.

De laatste wedstrijd van het seizoen word verloren van NAC met 3-2 maar wat maakt het uit volgend jaar spelen we in de Eredivisie. Wel scoor ik nog 2 keer waardoor ik het seizoen af sluit met 30 doelpunten in 26 wedstrijden.

Edwin wou me spreken. ‘Edson ik heb geweldig nieuws voor je. Nike en Adidas hebben allebei interesse in jou. Als je wilt kan ik met 1 van de 2 gaan praten over een sponsor contract.’ Daarmee is voor mij het goede nieuws nog niet afgelopen. Bondscoach Rui Jorge van Portugal onder 21 heeft me opgenomen in zijn selectie voor het Europees Kampioenschap onder 21 in Polen.

Samen met Demy praat ik daar over. ‘Je moet vooral doen wat goed voelt en kiezen met je hart. Een foute keuze kan je niet maken. Ik ben er van overtuigd dat je het hoe dan ook goed gaat doen.’ Ik heb mijn keuze gemaakt ik ga Portugal vertegenwoordigen op dit EK en voor het land spelen waar mijn vader vandaan komt. Veel trotser zou ik hem niet kunnen maken.

Sorry Monica onze vakantie moet dus nog even wachten.

delichris; Edson kon gelukkig toch nog van belang zijn in de strijd om het kampioenschap. uiteindelijk heeft hij zo toch wel een groot aandeel
                    Wallemme; Edson heeft zeker zijn waarde nog gehad. of het de Eredivisie word valt nog te bezien aangezien hij op het EK -21 in actie gaat komen voor Portugal. hiermee lijkt zijn keuze gemaakt maar zolang er nog geen A interland achter zijn naam staat kan die nog kiezen
                    Titan; goed weekend gehad ? hoop niet dat ik je als volger kwijt ben geraakt door het weekend haha

Comment

Wat een heerlijk comeback zeg. Nu schitteren op het EK onder de 21.

Comment

Mooie novelle. Had even nodig om bij te lezen maar ben blij dat ik het heb gedaan! Je weet het personage in je updates leuk neer te zetten en wat een talent die jongen. Op je 16/17e gewoon even dertig doelpunten in zesentwintig wedstrijden is pure klasse. Ben dan ook benieuwd of je meegaat naar de Eredivisie of het toch een stapje hogerop zoekt. Helemaal nu je je ook op internationaal niveau mag gaan laten zien.

Comment

Een heel sterk debuutseizoen voor Edson. Nu op het EK-21 vlammen.
                          Succes!

Comment

Ik ben weer bijgelezen; was iets misgegaan met de voorlaatste tag denk ik. Na de zware blessure ben je weer sterk teruggekomen en hopelijk nog in vorm om te kunnen schitteren op het jeugd-EK!

Comment

Het is altijd leuk om prijzen te winnen. het is toch een soort van beloning voor je prestaties. Of ik niet graag ook speler van het jaar was geworden? Ja natuurlijk maar ik heb simpelweg een te groot gedeelte van de competitie daarvoor gemist. Het gesprek met de trainer was een goed gesprek maar we weten beide heel goed dat ik eigenlijk onhoudbaar ben voor de club en dat als er een goed bod komt ik vertrek. Laat duidelijk zijn dat ik bij Almere City blijf als er clubs uit de kelder van de Eredivisie op mijn pad komen. Ik denk dat ik zeker bij een club kan spelen die Europees voetbal gaat spelen. Maar eerst is het tijd om te vlammen om het EK -21.

delichris; hopelijk kan ik de vorm meenemen en clubs wakker maken
                              Josh; thnx voor het compliment. de grote clubs zullen ook rondkijken op dat toernooi dus wie weet slaat Edson wel een paar stappen over. Logisch zou zijn om eerst in de Eredivisie uit te groeien tot een goede spits.
                              Wallemme; het is wel de bedoeling om daar van waarde te zijn
                              Titan; aan rust kan het in ieder geval niet liggen. edson heeft genoeg rust gehad dus is klaar voor het toernooi.

Bedankt voor de reacties weer

Comment

Proficiat met de individuele prijzen, inderdaad een beloning op een goed seizoen! Ik hoop dat je het inderdaad realistisch houdt en eerst een jaar of twee in de Eredivisie gaat ballen voordat je naar het buitenland vertrekt. Echter, wanneer je de huidige vorm mee kan nemen naar het EK -21 en daar je kansen krijgt, kan het ook nog weleens snel gaan. Ben benieuwd naar het vervolg.

Comment

Mooi om wat persoonlijke prijzen te gaan pakken.

Comment

Talent van het jaar in je eerste seizoen lijkt me een mooie waardering. Het zet je verder op de kaart. Succes!

Comment

Twee mooie prijzen, dat zal de interesse van betere clubs ongetwijfeld aangewakkerd hebben!

Comment

Ondanks dat het nog niet mijn toernooi is hebben zich toch 2 mooie clubs zich gemeld voor mij. De stap naar 1 van deze 2 zal niet ideaal zijn en ik zal er ook niet van uit gaan om gelijk daar te spelen. Misschien eerst een jaartje elders ervaring op doen. wel is het zo dat ik graag naar United ga. als is het alleen maar om met Zlatan te voetballen nu het nog kan.

Josh; gezien de stats die ik eerder heb laten zien bestond de kans dat het wel eens hard kon gaan met het talent. daarbij is edson natuurlijk een koopje voor grote clubs.
                                        delichris; persoonlijke prijzen zijn altijd lekker maar uiteindelijk draait het om de gezamenlijke prijzen.
                                        Wallemme; het is inderdaad een mooie prijs. samen met dit EK en natuurlijk de wetenschap dat edson een koopje is maakt het tot veel belangstelling van clubs.
                                        Titan; ik denk dat dit wel 2 prachtige clubs zijn

thnx voor jullie reacties weer

Comment

Jammer dat je nog niet kan scoren. En ik zou persoonlijk voor United gaan. Daar komt sneller talent door dan bij Arsenal.

Comment

Beide clubs vormen een flinke stap, dus ook een gewaagde keuze voor een jong talent. Ik zou kiezen voor speeltijd boven salaris!

Comment

Één van die twee clubs zou wel een hele grote stap in één keer zijn en dan moet je ook nog eens uitkijken dat je niet gaat verpieteren in die overvolle jeugdteams. Als je al die kant op gaat, moet je maar hopen dat je uitgeleend wordt. Zoals Titan ook al aangeeft is speeltijd reuze belangrijk wil je blijven ontwikkelen.

Vooralsnog een wat tegenvallend toernooi voor je, had je meer verwacht?

Comment

Op de bank ontwikkel je je niet... Een tussenstap zou mooi zijn en realistischer.
                                                De stats zijn nu natuurlijk al indrukwekkend, maar na één seizoen naar een topclub in de PL lijkt me niet de juiste stap.

Comment

Waarom United?
                                                  omdat het in mijn ogen samen met Liverpool de mooiste club van Engeland is. Natuurlijk ga ik hier ook leuk verdienen maar dat is voor mij niet eens belangrijk. De trainer gaf me een goed gevoel en als je dan dit stadion ziet. dat is gewoon een droom om hier te spelen. komt ook nog eens bij dat ik nu mag samenspelen met een idool van me namelijk Zlatan.

Je haalt het zelf al aan. Was het voor jou belangrijk om een goed gevoel bij de trainer te hebben?
                                                  Ja. Natuurlijk zijn er meer factoren die mee spelen maar Mourinho wist heel veel over mij. Waar ik vroeger woonde , Wat ik graag eet en ook wat mijn vriendin doet. Als zo'n man de moeite neemt om zulke dingen op te zoeken dan zegt dat heel veel.

Is dit een logische stap?
                                                  Eigenlijk niet dat weet ik zelf ook wel. Maar ik kan hier ontzettend veel leren en de trainer heeft vertrouwen in me.

Ben je gehaald om gelijk weer verhuurd te worden?
                                                  Zolang het geen 1 September is zou dat nog kunnen. Ik ben hier om mezelf te bewijzen en misschien krijg ik dan wel een kans van de trainer.

Op het EK -21 wil het nog niet echt lukken met je is daar een verklaring voor?
                                                  Nee niet echt. Als we winnen zul je mij er niet over horen. Ik kan namelijk ook voor een assist zorgen en die zijn misschien nog wel belangrijker.

Waar zie jij jezelf rond oud & nieuw ?
                                                  Daar denk ik nog helemaal niet aan. Eerst maar een terug naar Polen om daar nog een prijs te pakken en dan maar eens genieten van een verdiende vakantie.

delichris; het word dan ook united of ik er ook blijf of gelijk verhuurd word dat houden we nog even geheim
                                                  Titan; bij beide clubs word het aanpoten. sowieso denk ik dat Edson meer kans krijgt bij United en zo niet is een verhuurperiode altijd een mogelijkheid
                                                  Josh; gezien het feit dat het er nu op het EK -21 niet helemaal uit lijkt te komen neemt Edson natuurlijk een risico met deze stap. zoals inmiddels bekend is heeft hij ook een uitgesproken mening en als die niet genoeg aan spelen toekomt zou die graag verhuurd willen worden.
                                                  Wallemme; soms heb je het niet altijd zelf in de hand. daar waar Almere City beide aanbiedingen had geaccepteerd en het voor hun een hoop geld is wouden ze denk ik ook wel graag verkopen. of het de juiste stap is nee maar aan de andere kant. de snelst mogelijke manier om volwassen te worden is door te leren omgaan met bepaalde dingen.

sorry dat ik gisteren niks gepost heb (technische problemen) maar thnx voor de reacties weer

Comment

• Blijf het een grote stap vinden en hoop dan ook dat je wordt verhuurd. Wel een lucratief contract ondertekend zeg!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X