Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hala Madrid - Galacticos of tomorrow

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Leuke voorbereiding gespeeld en ook heerlijk verkocht.

Comment

• Goede oefenperiode tot dusver. De visie met betrekking tot de transfers lijkt mij ook erg logisch, even wachten wat er uit de bus rolt maar dat de talenten speelminuten moeten maken is alvast duidelijk.

Comment

• Danilo is meer waard dan James... Dat had ik niet verwacht, kreeg Danilo de voorkeur boven Carvajal?
        Je hebt een mooie selectie. Succes!

Comment

• Je hebt een fantastisch seizoen gedraaid. Gefeliciteerd met de prijzen . Je hebt op de transfermarkt ook lekker weten te cashen.

Comment

• vooral de manier waarop je die oefenwedstrijden wint door gewoon de 0 te houden. aardig weten te verkopen ook. Real is dan misschien de grootste club van de wereld je moet het toch maar waar zien te maken

Comment

• Ziet er weer prima uit man, mooi verkocht en je hebt zeker een heerlijke selectie!

Comment

• Wat een fijne selectie om mee te werken, doelstellingen lijken daarmee ook wel haalbaar!

Comment

• Een goede basis gelegd voor het komende seizoen. Prima selectie, succes dit seizoen!

Comment

• De laatste prijs

In mijn eerste jaar bij Real Madrid heb ik elke prijs gewonnen die er te winnen viel, het kampioenschap, de CL, Europese Super Cup, WK voor clubs én Copa del Rey. Allen werden ze gewonnen in het eerste seizoen. Echter ontbreekt er in dit rijtje nog één prijs namelijk de Spaanse Super Cup. Tijdens deze korte novelle is er al vaak de vraag gekomen wat de uitdaging is bij Real Madrid, in het begin had ik die voor ogen; Real Madrid moet gaan heersen met Spaanse spelers, hierbij moesten Spaanse talenten gekocht en ontwikkeld worden. Die uitdaging haalde bij mij het plezier weg en ik bedacht een nieuwe (in mijn ogen leukere) uitdaging. "Galacticos of Tomorrow" was het projectje waar ik toen mee aan de slag ging, de sterren van de toekomst moesten richting Madrid komen en dan zouden de sterren van nu langzaamaan verdwijnen bij ons. Het begin was leuk met Donnarumma en Mbappé maar ook hier zat weinig uitdaging in omdat je met Real iedereen kan kopen die je wil kopen en dus uiteindelijk krijg je wederom een fantastisch team.

Sowieso was deze novelle bedoeld om weer een beetje plezier terug te krijgen na de mislukte game met Wolverhampton Wanderers. Dit is even terug geweest totdat de uitdaging volledig weg was, kampioen worden met zoveel punten verschil is niet iets wat mij plezier doet en daarom ga ik (helaas) ook deze novelle beëindigen. Ik wil voor de nieuwe FM nog een novelle starten die vergelijkbaar is aan The Second Chance maar dit zal misschien nog even zoeken worden voor een club met een leuk verhaal.

Ik beëindig deze novelle natuurlijk niet voordat ik ook de laatste prijs aan jullie laat zien en hiermee dus alle prijzen (op de EL na) heb gewonnen die Real Madrid kan winnen.

Ook speelden we nog voor de Europese Super Cup en die zal ik jullie ook niet onthouden.

Spoiler for Photoshop:

Ik ben de laatste dagen een beetje op zoek gegaan naar een goede Nederlandse tutorial over Photoshop maar kwam niet veel verder door de video's die ik vond. Is er misschien iemand die hier een goede video over weet of misschien een site met uitleg o.i.d.?

Iedereen bedankt voor het trouwe volgen!
                    komodo25 delichris Marius ROEMM mattihamstra FM_Lesly Josh JordiW.
                    Wallemme James had in het gehele seizoen maar acht wedstrijden gespeeld en stond op de transferlijst, Danilo hoefde van mij niet weg en speelde meer wedstrijden.

Allen bedankt voor de reacties!

Comment

• Pak gewoon een uitdaging bij een gevallen topclub . Notingham forrest , Saint Etienne ferencvaros

Comment

• Ik begrijp wel dat je hiermee een uitdaging mist, succes met het zoeken van een nieuwe.

Comment

• Mocht je toch nog uitdaging willen met deze club, probeer bijvoorbeeld te nationaliseren door alleen Spaanse spelers te kopen. Of doe gek en koop helemaal niets en laat alleen spelers vanuit de eigen jeugd doorstromen! Misschien kun je er dan nog een beetje plezier in krijgen.

Comment

• Jammer dat je stopt. Probeer de uitdaging terug te vinden in een club die je niet kent.

Comment

• Jammer, maar heel begrijpelijk. Real is een club waar eigenlijk alles al staat en mogelijk is. Om daar nog iets te verbeteren is lastig, vooral als je in je eerste seizoen al zo heerst.
                              Hopelijk behoud je het plezier in FM en zien we je snel terug met een novelle.

Comment

• Begrijpelijk dat je stopt. Wat betreft photoshop tutorials keek ik vroeger geregeld op Deviantart, maar heb geen idee of die site nog bestaat en of er nog dergelijke tutorials aangeboden worden.

Comment

• Begrijpelijk dat je hier een eind aan maakt. Wat betreft Photoshop kun je best veel vinden op internet hoor. Ik ben het mezelf ook aan het aanleren maar wat wil je precies te weten komen? Misschien kan ik je helpen zoeken de juiste tutorials te vinden. Ik heb heel veel tutorials bekeken en deze met elkaar gecombineerd, er is er namelijk geen één die je verteld hoe je een grafische novelle moet maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ROEMM Bekijk berichten
                                    Begrijpelijk dat je stopt. Wat betreft photoshop tutorials keek ik vroeger geregeld op Deviantart, maar heb geen idee of die site nog bestaat en of er nog dergelijke tutorials aangeboden worden.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Josh Bekijk berichten
                                    Begrijpelijk dat je hier een eind aan maakt. Wat betreft Photoshop kun je best veel vinden op internet hoor. Ik ben het mezelf ook aan het aanleren maar wat wil je precies te weten komen? Misschien kan ik je helpen zoeken de juiste tutorials te vinden. Ik heb heel veel tutorials bekeken en deze met elkaar gecombineerd, er is er namelijk geen één die je verteld hoe je een grafische novelle moet maken
                                    Ik heb nu een aantal tuts op dit YT account gekeken https://www.youtube.com/user/HoeGaatDat maar veel verder kom ik er niet mee.

Comment

• Minitolluz Helaas was ik ten tijde van jouw Novelle weinig op de website, dus heb ik het niet 'live' meegekregen, maar wát een seizoen heb je gedraaid! Gefeliciteerd daarmee. Begrijp aan de ene kant wel dat je er geen uitdaging in ziet. Je kunt nagaan wat je het leukste in FM vindt en dan kijken welke clubs daarbij zouden passen? Misschien is A.C. Milan iets voor je. De club koopt nu de ene na de andere speler, maar in het spel heb je die middelen niet (zover ik weet). Ik vond de manier van presenteren heel fijn! Het was heel vlot en veel afbeeldingen. Ik ben heel benieuwd waar je nu voor kiest

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                      X