Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hala Madrid - Galacticos of tomorrow

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hala Madrid - Galacticos of tomorrow

Spoiler for Wolverhampton Wanderers:

Met mijn novelle met Wolverhampton Wanderers ga ik (tijdelijk) stoppen. De motivatie om met die novelle door te gaan is niet weg omdat ik geen 'feeling' heb met die club. Met Real Madrid ben ik in-game al een stuk verder en heb ik weer plezier in FM. Ik hoop dat deze novelle een groter succes wordt dan die met Wolverhampton Wanderers. Iedereen die die met plezier volgden: bedankt!
    Last edited by Minitolluz; 8 jun 2017, 19:01.

Ergens wel jammer natuurlijk, maar spelplezier is natuurlijk van het grootste belang. Succes in ieder geval!

Comment

Spelplezier is belangrijk om een novelle goed te kunnen brengen en vol te houden. Succes in Madrid!

Comment

Selectie

Dit is een groot gedeelte van de selectie waar we het seizoen mee gaan beginnen. Zoals jullie zien ontbreken er enkele spelers in deze screen en deze zal ik even specifiek belichten.

Nacho Fernandez

Bij velen van jullie zal Nacho niet de eerste speler zijn die je mistte in de selectie maar hij zal een belangrijk deel van mijn selectie worden. Voor de basis komt hij te kort maar Nacho is een ideale speler voor op de bank, zoals hierboven te zien is kan hij op elke defensieve positie uit de voeten. Bovendien is Nacho een jeugdproduct en is hij zeer handig voor selectie-inschrijvingen in zowel de CL als de competitie.

Mateo Kovacic

Kovacic zal het komende seizoen een belangrijk deel gaan uitmaken op het middenveld. Op de langere termijn moet hij zijn landgenoot Modric gaan vervangen omdat Luka helaas snel de 30 zal passeren. Samen met Kroos zullen zij drieën het komende seizoen op het middenveld gaan spelen.

Marco Asensio

Met een middenveld dat bestaat uit Kroos - Modric en Kovacic zal Marco Asensio nu nog tevreden moeten zijn met een plek op de bank. Speelminuten zal één van de grootste Spaanse talenten genoeg krijgen want er gaat veel gerouleerd worden dit seizoen. Dit zal zijn eerste volledige seizoen bij Real Madrid worden en na één seizoen wennen ga ik er van uit dat hij in het 2e seizoen de stap kan gaan maken naar de basis.

Tips zijn altijd welkom!
        Marius ik vind het zelf ook erg jammer. Bedankt voor je reactie!
        Wallemme Het spelplezier heb ik in deze game weer volledig teruggevonden. Bedankt voor je reactie!

Comment

Geen al te grote selectie, natuurlijk wel allemaal goede spelers, maar met wat blessures en schorsingen kun je in de problemen komen.

Comment

Zoals Wallemme al (terecht) opmerkte, gaat het niet meteen om een grote selectie. Bij een club als Real kom je toch al gauw aan een 60-tal wedstrijden met inzet, en dan zou ik toch ook een wat grotere kern verwachten.

Comment

Schitterende club, mooie ploeg. Het is wel een team dat vrijwel alles gewonnen heeft. Ik ben benieuwd wat je gaat toevoegen aan de club. Ben je van plan een langere tijd trainer te zijn, zodat je de selectie naar je hand kunt zetten (en je dus helaas afscheid moet nemen van een Ronaldo, Modric, etc.)? Inderdaad geen brede selectie, maar ga je nog enkele aankopen doen? In ieder geval heel veel succes met de Koninklijke!

Comment

Een leuke club met Ronaldo erbij. Hopelijk laat je straks wel talenten doorbreken en ga je niet teveel spelers kopen.

Comment

Spelplezier is het belangrijkst . Met Real ook een hele mooie club uitgezocht . Succes

Comment

Niet de grootste selectie. Ben benieuwd of je dat wel een heel seizoen kan volhouden. Desalniettemin, veel succes!

Comment

James Rodriguez

Omdat mijn voorkeur (op dit moment) bij de spelers ligt die uit de eigen jeugd of land komen zal James Rodríguez één van de spelers zijn die op de nominatie staat om verkocht te worden. Ik speel zonder '10' en centraal op het middenveld zijn er betere opties, de enige positie waar hij dan in aanmerking komt is de rechtsbuiten positie maar ook daar zal hij niet veel gaan spelen. Elke club die hoger dan 60 miljoen biedt mag hem hebben.

Fabio Coentrao

Met Marcelo als eerste keus op de linksback én Nacho als wissel is er voor Fabio Coentrao geen plek in mijn selectie.

Karim Benzema

Als 'Benzema-fan' doet me ergens wel pijn om ook voor hem geen plek te hebben in de selectie. Hoewel hij beter is dan Morata zie ik in de Spanjaard meer toekomst en zie ik in hem meer een échte afmaker wat we meer nodig gaan hebben dit seizoen. Aangezien Ronaldo mijn eerste spits zal zijn heb ik meer een pinchhitter nodig dan een voetballende spits. Benzema mag voor minstens 50 miljoen vertrekken.

De screens zijn niet van het hele profiel omdat er dan al bekend zou zijn wie er nog wel en wie er niet meer tot de selectie behoort.

Tips zijn altijd welkom!

Wallemme De selectie is inderdaad erg smal, hopelijk blijven de blessures en schorsingen lang uit dmv veel rouleren. Bedankt voor je reactie!
                      Marius Het is jammer dat er een aantal (goede) spelers verhuurt zijn. Bedankt voor je reactie!
                      RemcoH95 De grootste club aller tijden (mag ik toch wel zeggen denk ik), ik hoop hier inderdaad lange tijd te zitten. Voorlopig hoeven jullie nog geen grote aankopen te verwachten. Bedankt voor jullie reactie!
                      delichris Dat is wel een beetje de insteek van deze game ja, Real is de laatste jaren terecht weggezet als koopclub en ik ga daar proberen verandering in te brengen.
                      komodo25 Dankjewel!
                      JordiW. Ik hoop niet dat ik in de winterstop ineens een grote bus met spelers moet gaan aantrekken. Bedankt voor je reactie!

Comment

Logisch dat je die spelers van de hand doet. Al vind ik Benzema wel jammer.

Comment

Op die manier gaat er in ieder geval wel wat geld binnen komen.

Comment

Hopelijk kan je die spelers snel verkopen zodat je weer wat extra geld hebt.

Comment

Zijn niet de minste spelers die je van de hand wil doen .

Comment

Lastige keuzes, ik snap je beredenering over Benzema, maar het is wel een klasbak. Hopelijk levert hij genoeg op en kun je met het geld je selectie in de breedte versterken.

Comment

Oefenwedstrijden

Al met al kunnen we tevreden zijn over de oefenwedstrijden die we in deze voorbereiding gespeeld hebben. In totaal maar 3 tegengoals en met Bayern, Roma en Galatasaray toch wel prima tegenstanders gehad. De overwinning op AS Roma laat zien dat we in de Champions League groepsfase gewoon als eerste moeten eindigen met Porto, Salzburg en dus AS Roma als tegenstanders. Na deze oefenwedstrijden zijn we klaar voor de competitie én voor de Europese Super Cup tegen Sevilla.

Samu Castillejo

Deze 21 jarige buitenspeler hebben we voor 15 miljoen overgenomen van Villarreal. Hij zal op de rechtervleugel gaan spelen en heeft t.o.v. concurrent Vazquez het grote voordeel dat hij op beide vleugels uit de voeten kan.

Tips zijn altijd welkom!

JordiW. Ik vind het zelf ook erg zonde van Benzema maar drie spitsen vind ik teveel van het goede. Bedankt voor je reactie!
                                  Marius Als ik de bedragen krijg die ik verlang stroomt er toch weer 100 miljoen in het laatje. Bedankt voor je reactie!
                                  delichris Met een startbudget van 'maar' 20 miljoen is wat extra geld altijd wel lekker. Bedankt voor je reactie!
                                  komodo25 Heb je gelijk in maar daar heb je bij Real Madrid natuurlijk al snel last van. Bedankt voor je reactie!
                                  Wallemme Benzema is inderdaad een prima speler dus ik ga er vanuit dat er genoeg interesse zal zijn. Bedankt voor je reactie!

Comment

Duidelijk een goede oefencampagne. Eerlijk gezegd ben ik nog niet helemaal overtuigd van die versterking voor een club als Real maar hij heeft nog potentieel natuurlijk gezien zijn leeftijd.

Comment

lekkere overwinningen zeg ga zo door

Comment

De versterking ziet er goed uit. Hopelijk gaat hij je niet teleurstellen.

Comment

Goede voorbereiding . Hopelijk weet de nieuweling zich aan te passen aan het niveau van Real

Comment

Uitstekende voorbereiding! Mooi om te lezen dat jij je wilt richten op Spaanse spelers en jeugdspelers. Voor de lange termijn de juiste keuze, denk ik. Weet alleen niet of Castillejo de juiste speler is, maar ik ben benieuwd!

Comment

Castillejo is nog jong en kan zich nog ontwikkelen, maar de concurrentie is groot. De vraag is of hij op speeltijd kan rekenen.
                                              De voorbereiding moet vertrouwen geven. Succes met de eerste echte test tegen Sevilla.

Comment

Europese Super Cup

Ondanks de afwezigheid van Cristiano Ronaldo, die helaas pas in de competitie zal kunnen spelen, hebben we de eerste prijs van het seizoen gewonnen.

Verkopen

Zowel Benzema als Coentrao zullen hun loopbaan voortzetten in de Premier League. Vanuit deze competitie was ook interesse voor James Rodriguez maar Tottenham Hotspur wilde de Colombiaan niet voor het gewenste bedrag overnemen waardoor hij nog sowieso tot de winter bij ons zal spelen.

Naast deze twee verkopen hebben we ook nog een aantal spelers verhuurt, sommige zonder toekomst bij Real Madrid maar ook zeker een aantal mét een toekomst bij ons.

Sergio Diaz

Diaz zal het komende seizoen bij Dijon spelen in de Ligue 1. Diaz speelde in de voorbereiding een aantal wedstrijden mee en wist een leuke indruk achter te laten, hij wordt verhuurd omdat het voor hem het beste is om iedere week te spelen. Wellicht kan hij volgend seizoen deel uitmaken van de selectie.

Jesus Vallejo

Twee jaar geleden maakte Vallejo de overstap naar Real Madrid en net als afgelopen seizoen zal hij dit seizoen ook verhuurt worden. Vorig seizoen speelde hij twintig wedstrijden bij zijn voormalige club Real Zaragoza en nu moet hij zich zien te bewijzen bij Frankfurt. De verwachting is dat Vallejo volgend seizoen vast bij de selectie zal zitten.

Tips zijn altijd welkom!

Marius Ik snap waar de twijfels vandaan komen maar voor maar 15 miljoen én een Spaans talent wilde ik hem niet laten lopen. Bedankt voor je reactie!
                                                mattihamstra Voorlopig hebben we de overwinningen nog voort kunnen zetten. Bedankt voor je reactie!
                                                delichris Ik ga er niet vanuit dat hij ons zal gaan teleurstellen. Bedankt voor je reactie!
                                                komodo25 Ik hoop dat hij de komende maanden snel naar het gewenste niveau toe groeit. Bedankt voor je reactie!
                                                RemcoH95 Castillejo is de eerste van de vele Spaanse spelers die nog moeten gaan volgen. Bedankt voor je reactie!
                                                Wallemme De eerste echte test hebben we doorstaan. Bedankt voor je reactie!

Comment

Goed resultaat tegen toch een lastige tegenstander . De huurlingen hebben wel potentie

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X