Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Project Scandinavia - Building for succes

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zoals ik al zei, is dit een uitstekende opportuniteit voor een outsider, in dit geval Vejle of Nordsjaelland. Het gat op Brndby en Kopenhagen is in principe groot genoeg, al kan het natuurlijk ook snel gaan in zo'n play-off systeem. Maar in principe is het ook voor jouw tegenstanders moeilijk om optimaal te scoren. Veel succes alvast in de jacht op de titel!

Comment

• Gaat een spannende strijd worden, slechts n punt verschil. Succes!

Comment

• Spanning alom! Succes met deze strijd.

Comment

• Ik kan me nog herinneren dat in het vorige seizoen Kopenhagen schier onverslaanbaar was in de kampioensgroep, dus wegschrijven mag je ze nooit. Toch staat Vejle er het beste voor, als de spelers maar met de druk om kunnen gaan. Succes!

Comment

• Wat boek je heerlijke resultaten met Vejle zeg! Wat me verder opvalt is dat Midtjylland zo laag staat, zonde.

Veel succes in de Kampioensgroep!

Comment

• Spoiler for Uitslagen:

komodo25 Het zal inderdaad spannend worden in de kampioengroep.

delichris Het zou mooi zijn als we het af weten te maken.

Marius De concurrentie is groot in de kampioensgroep dus ik verwacht zeker wel dat Kopenhagen nog gaan concurreren.

Wallemme Laten we hopen dat we uiteindelijk aan het langste eind zullen trekken.

Josh Het zal nog spannend worden met zo een klein verschil.

Titan Sowieso was kopenhagen vorig jaar bijna ongenaakbaar. Voorlopig zijn ze dit seizoen niet zo onverslaanbaar maar het blijft de grootste club van het land met de in mijn ogen beste selectie.

ROEMM Ja het gaat prima tot nu toe. Midtjylland is eigenlijk al mijn hele game tegenvallend. Verwacht ze normaal toch wel in de kampioensgroep maar vallen toch tegen.

Comment

• Begrijpelijk dat de beker geen prioriteit iswanneer je uitzicht hebt op een eventueel kampioenschap.

Comment

• Begrijpelijk, ik gebruik de bekerwedstrijden ook altijd om wat jeugdspelers aan het werk te zien. Soms gaat dat heel goed, soms helemaal niet. 4-1 blijft een pittige uitslag maar gelukkig hoeft dat de pret niet te drukken gezien je andere resultaten!

Comment

• Aantal updates gemist, maar weer even bij gelezen. Er zitten weer een aantal leuke talenten in je lichting die zeker van waarde kunnen zijn. En het is logisch dat je je talenten in de beker speeltijd geeft, zo kunnen de andere spelers zich vol focussen op de competitie, waarin je het zeer goed doet. Ga zo door!

Comment

• Flinke nederlaag maar goed dat kan gebeuren wanneer je dat toernooi niet met het sterkste team speelt.

Comment

• Begrijpelijk besluit, er staan nog wat belangrijke wedstrijden op de rol die je een mooiere prijs kunnen opleveren dan de beker.

Comment

• Jammer van de beker, maar hopelijk kan je volgend seizoen verder komen. En de jeugd is dan ook een stap verder.

Comment

• Begrijpelijk om met zo'n druk programma te kiezen voor de jeugd bij bekerwedstrijden. Jammer dat je de beker dit jaar niet wint, maar hopelijk komt daar een landstitel voor in de plaats

Comment

• Meer wedstrijden betekent automatisch keuzes maken, de jeugd komt dus nog tekort voor het echte werk.

Comment

• Spoiler for Uitslagen+stand+selectie:

Marius Die laatste wedstrijd viel in een drukke periode dus was inderdaad niet de hoogste prioriteit gelukkig heeft het effect gehad.

Josh Beker is bij mij inderdaad meestal een mogelijkheid om de B-keus wat meer te laten spelen. Helaas bleken ze nog niet goed genoeg.

JordiW. Jeugdlichting was weer een goede inderdaad. De beker hadden we vorig jaar al dus nu de blik vol op de Superliga.

komodo25 De klap was er wel maar tegen Nordsjaelland is het op zich niet gek als je hun prestaties ziet.

Titan Ik denk dat ik nog wel weg had kunnen komen met een sterkere opstelling in de beker maar wou graag ook wat van de jongere aan het werk zien. Helaas waren ze nog niet goed genoeg.

delichris Vooral de verhuurde jongens lieten zich voelen. Denk dat als ik niemand had verhuurd het resultaat anders was geweest maar om ze nou voor die paar wedstrijdjes bij de club te houden.

ROEMM Exact mijn gedachte. En zoals je ziet is het gelukt.

Wallemme Dit is een beetje de jeugd die nog niet echt klaar is voor het hoogste niveau. Heb de jongens die dat wel aankonden verhuurd dus dit was wat daar net achter zit. Potentie genoeg maar het vereiste niveau was er gewoon nog niet.

Comment

• Een zeer knappe prestatie om zo korte tijd stappen met de club te maken en iedereen voorbij te streven. Nu al de titel!!
                                  Wel benieuwd wat je doelstellingen nu zijn met Velje.

Comment

• Gefeliciteerd met de landstitel! Aangezien dit slechts je tweede jaar op het hoogste niveau is, is dit natuurlijk een schitterende prestatie. Ook Europees overtrof je dit seizoen al de verwachtingen. Het zal dus toch enigszins zoeken worden naar een uitdaging/doel.

Comment

• De eindspurt van Kopenhagen is indrukwekkend, maar valt in het niet met de prestatie die jij neer hebt gezet dit seizoen! De geldlade kan weer rinkelen met de CL-voorrondes in het vooruitzicht.

Comment

• Gefeliciteerd met de titel en nu hopen dat je ver komt in de CL.

Comment

• Zeer knap om nu al de titel te pakken . Gefeliciteerd

Comment

• Een hele prestatie, knap gedaan. Hopen dat je weer wat kunt gaan laten zien in Europa.

Comment

• Spoiler for Aankopen:

Wallemme Ik had het zelf ook niet zo snel verwacht. Mijn eerstvolgende doel is de Champions League winnen. Kan nog wel even duren voordat ik dat bereikt heb want zeker als er jongens gaan vertrekken word opvolgers vinden steeds lastiger.

Marius Voorlopig is de Champions League winnen het doel.

Titan De eerste twee seizoenen waren we geen kampioen geworden met het puntenaantal dat we hebben gehaald. We hebben dan denk ik ook voornamelijk geprofiteerd van de slechte start van Kopenhagen.

delichris Ik denk dat uberhaupt de groepsfase halen al een uitdaging word als ik zie wat we daarin allemaal kunnen treffen maar wie weet hoe het gaat lopen.

komodo25 Had het zelf nog absoluut niet verwacht maar het is een mooie verrassing.

Josh We gaan zien wat het Europese avontuur ons zal gaan brengen.

Comment

• Nette zaken gedaan op de transfermarkt. Sommige van die talenten zien er veelbelovend uit.

Comment

• Kijk, hier houd ik van. In principe voldoende geld dankzij sportieve prestaties en de verkoop van spelers, maar dan gewoon op zoek gaan naar goedkope, talentvolle voetballers en die vervolgens weer een kans geven! Zitten een aantal leuke spelers tussen.

Comment

• Leuke transfers gedaan. Ik had wel verwacht dat er meer spelers van naam zouden komen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 3 users online. 1 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X