Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Project Scandinavia - Building for succes

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Er zitten paar zeer grote talenten in je selectie wat goede moed geeft voor de toekomst!! De verkoop van je speler voor 7 miljoen is een financiële klapper te noemen, en zeker omdat het aan een Europese topclub als Juventus is bewijst dat de club goed bezig is!!

Comment

• Begrijpelijk om van tactiek te wisselen indien je niet over de gewenste buitenspelers beschikt. Ik ben benieuwd hoe hij zal gaan werken.

Comment

• Een bijzondere taktiek. Deze had ik nog niet eerder gezien. Hopelijk brengt het veel succes.

Comment

• Spoiler for Resultaten+tussenstand:

komodo25 Talent genoeg maar ook al een vrij hoog niveau. Tactiek is wat aan de bijzondere kant maar valt eigenlijk wel te vergelijken met die van het Nederlands elftal in 1988

Wallemme Er zit nog genoeg groei in inderdaad wat ook wel moet met de gemiddelde leeftijd die zo laag ligt.

Marius Ik heb er bewust voor gekozen om zowel de CM als de AM zo links mogelijk te zetten zodat zij hopelijk de back op gaan vangen.

Titan Ik ben zelf nooit zo een fan van zo een grote selectie maar alle spelers verdienen een plek bij het eerste en zullen dus speeltijd krijgen.

Josh Absoluut waar.

coma_303 Is inderdaad een heel mooi bedrag maar voor de financiele huishouding niet nodig. Vooral op salaris gebied ben ik nog vrij conservatief dus voorlopig maken we elke sezioen nog mooie winsten zonder verkopen.

ROEMM Ik ben lang op zoek geweest naar een geschikte linksbuiten maar uiteindelijk waren ze ofwel te duur of niet goed genoeg in vergelijking met de rest van de selectie dus dan maar op deze manier opgelost.

delichris Ik heb wel eens tactieken gezien die bijzonderder waren maar op zich is het uiteindelijk enkel van belang hoe het op het veld eruit ziet.

Zoals jullie hebben gemerkt waren de afgelopen weken er wat minder updates. Reden hiervoor is dat ik op vakantie was en eigenlijk niet verder heb gespeeld. Daardoor ook de afgelopen week ook geen updates kunnen plaatsen maar ik ben weer terug en hopelijk zullen de updates weer in het vertrouwde tempo online komen.
          Last edited by Jeroen.; 17 jul 2017, 14:04.

Comment

• `Jammer dat de sfeer door één speler verpest kan worden. Je verdediging staat zo te zien als een huis, weinig tegendoelpunten, vooral tijdens de 'goede' periode.

Comment

• Geen slechte uitslagen hoor en je staat keurig tweede.

Comment

• De gedeelde eerste plaats is erg knap al is het uiteraard zonde dat er meer punten behaald hadden kunnen worden zonder de onvrede in de selectie.

Comment

• Tot op zekere hoogte verlies alles uitstekend, proberen dus de neuzen weer in de goede richting te krijgen en dat komt helemaal goed.

Comment

• Geen gekke resultaten en een gedeelde 1e plaats . Helemaal zo gek nog niet

Comment

• Toch prima resultaten. Het is altijd vervelend om te weten dat er meer ingezeten heeft.

Comment

• Spoiler for Uitslagen+stand:

Titan Vooral scorend blijven we wel achter. Vraag me wel eens af of ik aanvallender moet gaan spelen maar voorlopig is de defensie zo stabiel dat we vaak met een of twee doelpunten de winst binnen kunnen halen.

delichris Als het puntverlies wat meer versprijd was geweest was de teleurstelling kleiner geweest. Zo een periode is gewoon echt slecht voor het moraal natuurlijk.

coma_303 Vooral dat al het puntverlies op rij kwam is een domper. Hopelijk kunnen we de rug rechten en er nog een mooi seizoen van maken.

Marius Zeker waar en hopelijk weten we Frederiksen weer tevreden te stellen.

komodo25 Als je zo start is het vooral zonde dat er zo een periode volgt maar over het algemeen is het niet heel slecht inderdaad.

Josh De manier waarop is vooral vervelend als je kijkt hoe het liep dat er dan ineens zo een periode volgt.

Comment

• Zo dat is een verrassing om door te gaan in de CL poule.

Comment

• Zeer knappe prestatie om te overwinteren, de twee thuisoverwinningen zijn van cruciaal belang geweest hierin!

Comment

• Knap hoor om in deze poule te overwinteren. Vooral de 5-1 zege doet monden openvallen.

Comment

• Zolang je een doelpunt meer dan de tegenstander maakt hoef je niet aanvallender te gaan spelen lijkt me Knappe resultaten in deze CL-poule!

Comment

• Knappe resultaten in een zware poule . Netjes gedaan

Comment

• Spoiler for Uitgaanse transfer+Skonnord+Enge:

delichris Mijn doelstelling was derde worden maar als je dan zo een wedstrijd als tegen Valencia speelt dan is dat wel genieten.

coma_303 Absoluut waar. Het vejle stadion als onneembare vesting.

Marius Ik kan niet anders dan het hiermee eens zijn, Had het absoluut niet verwacht en ook het wedstrijdbeeld was niet die van een 5-1 maar daarom niet minder leuk.

Titan Het lijkt me af en toe wel lekker om gewoon ruim te winnen. Elke keer 1-0 is toch wel zenuwslopend.

komodo25 Vooraf had ik ingezet op de derde plaats maar als je dan zo speelt tegen Valencia dan is het natuurlijk prachtig om die tweede plaats te pakken.

Comment

• Jammer van de twee verkopen. Die twee nieuwelingen zien er nu nog niet best uit. Hopelijk worden ze nog beter.

Comment

• Twee basisspelers moeten laten gaan en vervangen door jeugdspelers. Hopelijk is de kern sterk genoeg om dit op te vangen.

Comment

• Ze zijn talentvol maar of het nu al basismateriaal is betwijfel ik

Comment

• Knap dat je in zo'n lastige CL groep tweede weet te eindigen. Helaas ben je deze transferperiode twee sterkhouders verloren, maar je hebt er ook twee goede talenten voor terug weten te halen.

Comment

• Je hebt flink geld verdient aan je uitgaande transfers en hier voor in de plaats twee grote Noorse talenten gehaald. Een prima beleid zeg ik!!

Comment

• Toch weer heerlijk gecasht in de winter en de visie wordt gewoon weer voortgezet. Misschien door de jeugdigheid de 'lagere' uitslagen?

Comment

• Spoiler for Jeugd:

delichris Zijn beide ook vooral op de toekomst gekocht. Het vertrek van met name Madsen doet wel echt pijn want dat was in mijn ogen een absolute wereldtopper in potentie.

Marius Liljenback was met name al in roulatie met Meldgaard en Wilson actief dus dat valt relatief makkelijk op te vangen. Achterin hadden we een drietal dat relatief even sterk was dus vooral kwa reserve gaan we er daar wel op achteruit.

komodo25 Zijn beide absoluut nog geen basismateriaal. Skonnord zal nog wel even duren voordat hij bij de A-selectie aansluit en Enge is voorlopig 3e/4e keus centraal achterin.

ROEMM De Champions League was een mooie verrassing. Vooral het vertrek van Madsen gaan we wel voelen. Denk dat we voor Liljenback wel een geschikte vervanger al in huis hebben.

coma_303 Spelers halen die al hetzelfde niveau hebben is financieel nog een te groot risico. Grootste probleem blijft wel dat als we echt verder willen komen ik meer zal moeten investeren of dit soort jongens bij de club houden. Voorlopig lukt dit nog niet maar wie weet in de toekomst.

Titan De inkomsten zijn weer prima alleen jammer dat het dan een gelimiteerde afkoopsom was want ik denk dat ik er meer uit had kunnen halen. Ik denk dat het vooral een gebrek aan scorend vermogen is buiten eerste spits Frederiksen. Merk het eigenlijk altijd gelijk als hij er niet in staat.

Comment

• Weer wat leuke talenten erbij

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X