Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Project Scandinavia - Building for succes

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] Project Scandinavia - Building for succes

Spoiler for Novelle:
    Een nieuwe novelle van mijn hand. In het verleden meerdere novelles gehad en ik had weer zin om een nieuwe te starten. Tips en reacties zijn altijd welkom.

Daarnaast mijn dank richting Wallemme voor het maken van de prachtige banner.
    Last edited by Marius; Gisteren, 18:57.

Leuk begin een veel succes als Thomas Gravesen. Scandinavi╦ vind ik altijd een leuke regio om te spelen. Deze zal ik volgen.

Comment

Succes!

Comment

Veel succes, ScandinaviŰ is altijd interessant!

Comment

Bokke Marius Titan
          Dank voor de succeswensen.
          Last edited by Jeroen.; 8 aug 2017, 21:32.

Comment

Allemaal plaatselijke jongens, kan nooit een slechte zaak zijn!

Comment

Succes met Vejle.

Comment

Succes!

Comment

Velje, dat was te verwachten uiteraard Zelf ergens een band met de club?

Comment

Een mooie start van je novelle. Namen die passen bij de club. Succes!

Comment

Marius Exact mijn gedachte.

delichris DeJarnoxD Dank voor de succeswensen.

Titan Ik heb persoonlijk niet meteen iets met Vejle maar voor mijn plannen was dit in mijn ogen de geschikste club.

Wallemme Dank voor de complimenten en succeswens.
                      Last edited by Jeroen.; 8 aug 2017, 21:33.

Comment

Twee goede stafleden aangetrokken, maar verlies wel even twee keer van Silkeborg. Alvast bedankt.

Comment

Verder op de ingeslagen weg, zoals het moet inderdaad!

Comment

Begint een mooi lijstje met namen te worden. Nu met de selectie aan de slag.

Comment

Een verhaal/game waar over nagedacht is, daar houd ik van! Wellicht dat er nog wat meer oud-spelers te porren zijn om de club op de een of andere manier vooruit te helpen.

Comment

Leuk project . Ga je volgen

Comment

delichris Ik geloof dat Silkeborg nog actief is op het hoogste niveau dus het eerste seizoen zal ik ze sowieso nog niet tegenkomen.

Marius Dit zijn voorlopig wel de enige clubjongens die halen en ze zullen samen met het nieuwe hoofd jeugdopleiding het technische hart van Vejle gaan vormen.

Wallemme Nog een kleine update voordat we ons op de transfermarkt gaan begeven.

Titan Ik vind het persoonlijk altijd wel leuk om iig met een idee of een stel regels aan de slag te gaan. Deze vier namen zijn voornamelijk ook gekozen op hun band met de club maar daarnaast is de focus voornamelijk gegaan op kwaliteit. Op transfergebied zal er zoals hierboven te zien is wel een duidelijk beleid gevoerd gaan worden.

komodo25 Dank voor het compliment.
                                  Last edited by Jeroen.; 8 aug 2017, 21:34.

Comment

Met Vejle kan je hopelijk snel terugkeren. Wie zijn je rivalen eigenlijk?

Comment

Mooie plannen natuurlijk, maar niet eenvoudig om die in realiteit om te zetten!

Comment

De plannen zijn mooi. Ik vermoed dat voor het aantrekken van de grootste Scandinavische talenten wel een bak geld nodig is. Binnenlandse clubs durven ondertussen ook al forse bedragen te vragen.

Comment

Ambitieuze plannen . Benieuwd of ze ook allemaal worden waar gemaakt

Comment

Een duidelijk plan voor de toekomst. Stap voor stap, maar het ziet goed uit.

Comment

delichris Op voorhand lijken met name HB Koge en Hobro Ik de grootste concurrenten te gaan worden.

Marius Eenvoudig zal het niet worden maar een beetje uitdaging is nooit verkeerd.

Titan Deense talenten zullen waarschijnlijk vrij prijzig worden gok ik al is het ook vooral een kwestie van er bovenop zitten wanneer er een jeugdinstroom is en hopen dat ze bij je willen tekenen.

komodo25 Ambitieus is het zeker en ik hoop dat ik ze zo strak mogelijk kan volgen.

Wallemme De eerste paar jaar zullen voornamelijk in het teken staan van de club financieel naar een afdoende niveau brengen voordat alle plannen echt daadwerkelijk in realiteit omgezet kunnen worden. Punt twee is echter bijvoorbeeld wel iets waar vanaf dag ÚÚn rekening mee word gehouden en zal ook een duidelijke stempel drukken op deze tranferperiode en de komende transferperiode waarbij de huidige selectie compleet opnieuw zal worden ingericht.
                                              Last edited by Jeroen.; 8 aug 2017, 21:36.

Comment

De update ziet er zeer mooi uit, maar tekst is wel klein om te lezen. Het kan aan mij liggen, maar ik kan deze niet vergroten.
                                                Allemaal jonge spelers die nog beter kunnen worden en nog wat te bewijzen hebben. Verstandige keuzes.
                                                Is de laatste (Dyrestam) familie van degene die bij NEC speelt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
                                                  De update ziet er zeer mooi uit, maar tekst is wel klein om te lezen. Het kan aan mij liggen, maar ik kan deze niet vergroten.
                                                  Allemaal jonge spelers die nog beter kunnen worden en nog wat te bewijzen hebben. Verstandige keuzes.
                                                  Is de laatste (Dyrestam) familie van degene die bij NEC speelt?
                                                  De update was te groot waardoor deze automatisch werd verkleind. Heb hem inmiddels in drie stukken geupload en geloof dat hij nu beter leesbaar is.
                                                  Patrick is inderdaad het jongere broerte van Mikael.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X