Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NvdW] [FM17] Paris vous belle ville

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pff weer een paar updates gemist ... Je bent ook dit seizoen weer heerlijk uit de startblokken geschoten, gelijk al een prijs binnen. De eerste plaats heb je ook redelijk stevig te pakken. Enige minpuntje is de zware blessure van Kalinic.

Comment

• Jammer van de blessure goede prestaties wederom

Comment

• Voortreffelijk. Je bent nu al favoriet om jezelf op te volgen met zo'n straat voorsprong op Barca en Real. CL lijkt ook de goede kant uit te gaan.

Comment

• Dat is een behoorlijke domper, elf maanden is een lange tijd, zeker als het een goede speler is. Toch draait het nog lekker en heb je al tien punten op Barca.

Comment

• Seizoen 2023-2024

Kerst vieren in Barcelona is helemaal niet zo gek. Het is lekker weer en dan een kerstboom in huis hebben staan is wel erg vreemd. Helaas kreeg ik ook slecht nieuws te verwerken. Saint-Maximin is voor minimaal een half jaar uitgeschakeld. En dat is erg slecht voor ons. Want nu moet ik weer sleutelen aan de taktiek. Pereira en Zehkini zullen voornamelijk op rechts gaan spelen. Mijn zaakwaarnemer Peter R de Vries belde me met een opmerkelijk voorstel. ItaliŽ benaderde mij voor de functie van bondscoach. Als gastland van het EK 2024 zullen zij oefenwedstrijden spelen en dat betekent dat ik geen vakantie heb. Kortom over een half jaar is het EK al bezig. Ik heb daar zeker zin in. De loting voor het EK is later in het seizoen. Wel is er een loting voor de kwalificatie van het WK.

Blessure Saint-Maximin

December

La Liga

Eindstand in de Champions League poule

Loting volgende ronde Champions League

Bondscoachschap ItaliŽ

Spoiler for Reacties:
            Antwoorden op posts van users

FM_Lesly; Die blessure is een hele grote domper. Verder mag ik niet klagen omtrent ons seizoen tot op heden.

Minitolluz; Je mist ook inderdaad meteen een heleboel. Qua seizoen mogen wij niet klagen. Op de blessures na dan.

komodo25; De blessures zijn een grote domper voor ons. Dit komt hopelijk wel goed voor de rest van het seizoen.

Marius; We lijken gewoon weer mee te doen om de titel. Maar Real en Barcelona zijn wel heel erg sterk qua team.

Wallemme; Kalinic was mijn verlengstuk in het veld. Hij moest de lijnen uitzetten. Helaas is zijn seizoen nu compleet vergooit. Hopelijk houden wij die puntenvoorsprong lang vast.

Bedankt voor de reacties. Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.

Comment

• Netjes door in de CL, en ook de andere resultaten zijn meer dan prima. Met ItaliŽ een erg mooie uitdaging erbij. Ze zijn wel behoorlijk ver afgegleden zo te zien.

Comment

• Balen van de blessures van Kalinic en Saint-Maximin, hopelijk weten de spelers die ze vervangen zich te bewijzen. In de competitie sta je er nog steeds erg mooi voor en de tweede plaats in de Champions League poule is ook erg netjes. Veel succes bij ItaliŽ.

Comment

• Bij ItaliŽ gaat het zeker niet al te best, hopelijk kan jij ze weer op de rit krijgen. Bij Espanyol blijft het echt prima gaan!

Comment

• Het zit je niet mee met blessure, volgens mij was Saint-Maxim ook aardig bepalend voor je team....
                    Met ItaliŽ er een leuke uitdaging bij. 38e op de wereldranglijst, daar kan natuurlijk niet voor een echt voetballand, maar daar zal jij wel verandering in gaan brengen. Succes!

Comment

• Verrassend gelijkspel bij Getafe . Verder weer prima uitslagen. In de CL een pittige loting . Succes bij ItaliŽ . Poule voor WK moet te doen zijn

Comment

• Seizoen 2023-2024

De jaarlijkse wintertransfers komen eraan. En ondanks dat ik twee zware blessure gevallen heb zal ik geen vervangers aantrekken. Ik vertrouw op mijn eigen selectie. Ik laat wat jongere spelers vertrekken en Martinez wordt verhuurd. Dit om hem wedstrijdritme te gaan geven. Ook zal ik het bondscoachschap tot na het EK gaan doen. Ik heb geen trek om dan langer bondscoach te zijn. Ik ga puur en alleen voor de titel. Niet meer en niet minder. Ook al is ItaliŽ zover afgegleden ik denk serieus dat wij ver kunnen komen. En we spelen thuis dat is ook een voordeel.

Transfers uit

Januari

La Liga

Spoiler for Reacties:

Marius; De CL is mooi voor ons, maar de loting is zwaar. Dat ItaliŽ zover is afgegleden verbaasde mij ook. Ik heb wel vertrouwen in de selectie.

JordiW.; Die blessures zijn gewoon heel erg balen. Ik kan alle succes wel gebruiken bij Espanyol en ItaliŽ.

FM_Lesly; Het gaat een heel stuk minder met ItaliŽ. Terwijl ze nog steeds hele goede spelers hebben. Hierover meer over twee updates dan zal ik een selectie laten zien.

Wallemme; Saint-Maximin was zeker belangrijk voor mij. We gaan onze best doen om weer omhoog te gaan.

komodo25; We hebben alles in eigen hand. Met ItaliŽ heb ik een leuke uitdaging gevonden.

Bedankt voor de reacties. Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.

Comment

• Met Espanyol ga je nog steeds echt als een speer in zowel de competitie als de CL! ItaliŽ is wel erg ver weggezakt, hopelijk kun jij het weer op de rit krijgen.

Comment

• Met pijn en moeite door tegen Eibar . Verder weer prima resultaten

Comment

• Dat was een drukke maand, maar op zich ben je er goed doorheen gekomen. Enkel de nederlaag tegen Barca is jammer, maar die kon je hebben door je uitstekende start.

Comment

• Seizoen 2023-2024

Dit wordt mijn 100ste update. Wat een novelle moet ik zeggen. Ik ben nog nooit zover gekomen met een game. En ik ben nog lang niet klaar.

februari

La Liga

Spoiler for Reacties:

Minitolluz; We gaan onze best met ItaliŽ. Met Espanyol gaat het niet verkeerd. We doen het goed in de competitie.

komodo25; De wedstrijden tegen Eibar verraste mij heel erg. Dit had ik niet verwacht.

Wallemme; Ik hoopte te winnen van Barcelona zodat ik los was, maar helaas het gat is nog redelijk klein.

Comment

• Barcelona bezrogt je duidelijk kopzorgen momenteel, al is de uitschakeling in de beker maar een voetnoot. Het verschil in La Liga is nog steeds behoorlijk, maar je zal toch moeten blijven presteren.

Comment

• Zonde van het gelijke spel tegen Eibar maar voor de rest geen gekke maand. Knappe overwinning op Chelsea.

Comment

• Een gat is een gat, ze moeten het eerst maar dichtkrijgen. Zij kunnen zich geen misstap veroorloven, jij nog wel...
                                      Jammer van de uitschakeling.

Comment

• jammer van de uitschakeling!

maar hou die 1e plek vast

Comment

• Eibar is een angstgegner momenteel . Jammer van de uitschakeling .

Comment

• Seizoen 2023-2024

Maart de maand van de nieuwe talenten. En wij krijgen weer wat leuke spelers erbij. Zo blijft de toekomst goed voor Espanyol. Hopelijk breken ze wel snel door zodat de fans kunnen genieten van eigen talenten. En ook zal ik deze maand mijn debuut maken als bondscoach van ItaliŽ. De selectie die ik nu heb zal naar het EK gaan, tenzij er nog een verrassing bij komt. We spelen nu tegen EthiopiŽ en tegen Irak.

Nieuwe talenten

Maart

La Liga

Selectie ItaliŽ

Oefenwedstrijden

Loting EK groepsfase

Spoiler for Reacties:

Marius; Liever de titel dan de beker hoor. Dat Barcelona wint maakt mij nu niet uit. Wij moeten gewoon goed en scherp blijven om bovenaan te blijven staan.

Minitolluz; Eibar is niet mijn favoriete tegenstander. We konden helaas niet stunten tegen Chelsea.

Wallemme; Het lijkt voor ons voor als nog goed te gaan en de tegenstanders moeten ons maar zien in te halen inderdaad.

Duarte.; We gaan onze best doen om eerste te blijven.

komodo25; Eibar is niet mijn favoriete tegenstander. Het is jammer van de beker, maar ik heb liever de titel.

Comment

• Gewoon weer keurig kampioen worden en je hebt dan gewoon weer een prima seizoen achter de rug!

Comment

• Het wordt nog spannend voor de titel door de nederlaag tegen real . Met ItaliŽ lekker bezig

Comment

• De nederlaag tegen Real trekt La Liga terug open, maar je hebt de wedstrijden tegen de twee gevaarlijkste tegenstanders nu wel achter de rug. Laat ons hopen dat je een tweede titel op rij aan Espanyol kan bezorgen. Knap debuut met ItaliŽ overigens.

Comment

• Seizoen 2023-2024

Nu we uitgeschakeld zijn voor de Champions League en voor de Copa del Rey kunnen wij ons volledig concentreren op de competitie. We zitten op pole position voor het kampioenschap en het is aan ons om nu deze titel zo snel mogelijk binnen te zien halen.

Iedereen bedankt voor het stemmen op mijn novelle voor Novelle van de week. Ik ben hier mee zeer vereerd.

April

La Liga

Spoiler for Reacties:

FM_Lesly; We gaan onze best doen om dit te realiseren.

komodo25; Het kwam niet goed uit, maar we hebben nog alles in eigen hand.

Marius; Alles gaat nog goed ondanks de nederlaag. Met ItaliŽ een goede start gehad inderdaad. Dit brengt ons veel vertrouwen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 3 users online. 1 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X