Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] El hermano pequeño

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alles nog op een zakdoek maar je handhaaft jezelf momenteel wel in de top vijf. Verdedigend kan het waarschijnlijk nog wat beter.

Comment

• Zeer knap in het eerste seizoen

Comment

• Zit er inderdaad goed bij. Hopelijk hou je dit vast.

Comment

• Gezien de stand in Spanje gaat het op zich prima met je club. Nu vol zien te houden en hopen op plaatsing voor Europa?

Comment

• Prima start van het seizoen inderdaad, als je de gelijkspelen weet om te zetten in winstpartijen kan het wel eens een mooi seizoen gaan worden. Ga zo door!

Comment

• Seizoen 2021-2022

Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat we geen Europees voetbal spelen, want nu kan ik me volledig concentreren op de competitie. En dan hebben ook nog straks de Copa del Rey.

November

Stand La Liga

Spoiler for Reacties:
              Antwoorden op posts van users

Minitolluz; We hebben een leuk team en dat kan zeker meedoen om prijzen. Of dat nu al gebeurd weet ik nog niet.

FM_Lesly; Dat is voor mij ook een raadsel. Vorig seizoen was voor Espanyol een drama seizoen. De supporters zijn nu erg verheugd van onze prestaties.

Marius; Het ziet er goed uit, maar ik denk dat Barcelona, Real en Atletico te sterk zijn voor ons.

komodo25; Bedankt, maar we zijn nog lang niet klaar.

nasje92; Ik ga mijn best doen.

coma_303; we gaan onze best doen. Het wordt een zwaar seizoen. Maar wie weet wat er nog gaat gebeuren.

@JordiW,; We gaan onze best. Maar eerst maar eens zien hoe ver we staan in januari. Dan kan ik meer zeggen denk ik.

Bedankt voor de reacties. Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.

Comment

• Het gaat lekker, vier overwinningen in de competitie. Ga vooral zo door!!

Comment

• Mooie resultaten!

Comment

• Weer 4 lekkere overwinningen waardoor je de aansluiting met Sevilla en Atletico houdt.

Comment

• Weer knappe overwinningen . CL voetbal zou zo maar kunnen dit seizoen

Comment

• Zo dan! Daar doe je het toch even meer dan behoorlijk met een vijfde plek.

Comment

• Fantastische periode waardoor het eerste gat geslagen is! Goed bezig.

Comment

• Seizoen 2021-2022

In mijn eerste halve seizoen bij Espanyol werd ik alweer gelinkt aan verschillende clubs. Maar ik wil nog niet weg. Ik zit hier net en wil voorlopig niet weg eigenlijk. Of Barcelona/Real Madrid moet langs komen. Dan zou ik wel even gaan nadenken. Maar dat is nog even niet aan de orde.

Verlening contract

December

Stand La Liga

Spoiler for Reacties:

coma_303; We hadden een geweldige maand gehad.

JordiW.; Dankje.

Minitolluz; We zitten er goed bij. Hopelijk kunnen we dit lang volhouden.

komodo25; CL voetbal halen zou al een geweldige prestatie zijn, maar zover zijn we nog niet.

Josh; We kunnen nog zeker de top 4 halen, maar voor als nog haal ik mijn doelstelling.

nasje92; We hebben niet te klagen op dit moment. Hopelijk houden we dit lang vol.

Bedankt voor de reacties. Mochten er vragen zijn of men wilt screens zien dan hoor ik het graag.

Comment

• Je bent Sevilla knap voorbij op de ranglijst en afgezien van de 0-5 tegen Atletico heb je weer een hele mooie maand achter de rug! Mooi dat het bestuur vertrouwen in je uitspreekt met de verlenging.

Comment

• De resultaten zijn op de zware nederlaag tegen Atletico na erg goed te noemen!

Comment

• Van Valencia met 2-5 winnen om vervolgens thuis met 0-5 te verliezen van Atletico . Verder weer prima resultaten

Comment

• Stevige nederlaag tegen Atletico, maar voor het overige nog steeds goed op dreef.

Comment

• Wanneer je aan het bouwen bent heb je er wel eens zo'n wedstrijd tussen zitten, geen schande! Verder gewoon super goed bezig. Hopelijk raak je deze winterstop niet te veel kwijt aan spelers door de goede prestaties en kun je misschien nog hier en daar versterken.

Comment

• Wederom een goede reeks. Jammer van de zeperd tegen Atletico, maar gelukkig zijn je jongens daardoor niet een dip geraakt. Fijn ook dat je een contractverlenging hebt gekregen. Die lijkt me meer dan verdiend.

Comment

• Jammer van de nederlaag tegen Atlético, maar je presteert nog altijd meer dan goed!

Comment

• Seizoen 2021-2022

Voor het eerst in mijn manager bestaan heb ik een paniek aankoop gedaan. Ik had een spits nodig en ik besloot er één te huren, maar toen raakte ik in paniek en kocht ik Bou erbij. Hier heb ik achteraf heel veel spijt van, maar ja dat kon ik van te voren niet weten helaas. Moreno wilde kostte wat kost weg en tja dan ga je maar.

Transfers uit

Transfers in

Yildrim: Een Nederlandse middenvelder die ik haalde om extra middenvelder te hebben.

Ceballos: Een spits die ik erbij wilde hebben.

Scarscelli: Deze Argentijnse linksback kwam vorig seizoen al bij mij door en ik zag een optie om hem te halen als mijn nieuwe linksback.

Bou: De Argentijnse miskoop.

Januari

Stand La Liga

Spoiler for Reacties:

Minitolluz; Atletico is echt een sterk team. Ze spelen een ander soort voetbal dan dat wij gewend zijn en we liepen vol in de val.

coma_303; Zo zie je maar weer dat wij nog lang niet top zijn.

komodo25; Blijkbaar zijn we sterker dan Valencia, maar Atletico is gewoon een topteam.

Marius; Atletico is gewoon een topteam en wij nog niet. Maar hopelijk zijn we dat over een jaar of twee wel.

Josh; Een mooie periode gehad met een zware nederlaag. Hopelijk gaan we snel Atletico verslaan, maar ze zijn al erg goed.

nasje92; We gaan goed en een nederlaag tegen Atletico kan gebeuren. Zij zijn verder dan wij. Veel verder.

FM_Lesly; Dankje. We zijn helaas nog niet zover als Atletico.

Last edited by delichris; 20 jul 2017, 11:53.

Comment

• Atletico is momenteel een ware angstgegner . Verder goede resultaten . Helaas geen stunt tegen de grote broer

Comment

• Alle concentratie op La Liga. Ondanks dat Atletico sterker is, ben je ze toch maar mooi voorbij op de ranglijst.

Comment

• Wederom een prima periode, al had je de resultaten tegen Atletico en Barcelona liever anders gezien. De positie op de ranglijst is in ieder geval goed te noemen, Europa komt er aan!!
                                                  ps. delichris De tekst boven je ingekomen transfers moet je even aanpassen

Comment

• Toch weer goede resultaten hoor. CL voetbal in het verschiet. Hopelijk kun je die Bou-man snel weer verpatsen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X