Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NEW] SAF Challenge

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [NEW] SAF Challenge

The SAF Challenge

Ik ben deze challenge tegengekomen op fm-base en vond het een intressante challenge om zelf eens te doen.
    Meestal word er met een Sir Alex Ferguson challenge gedacht aan, Champions League winnen met Aberdeen en dan naar Man Utd. Maar bij deze challenge neem je een vakantie tot 6 november en neem je de club over die een na laatste staat in de Premier League en ga je daar net als Sir Alex successen mee boeken. Naast het feit dat je de een na laatse overneemt neem ik ook een aantal regels over waar SAF zich aan gehouden heeft, hij heeft nooit meer dan 11 spelers gekocht in 1 seizoen, maar ik neem een regel aan 8 spelers per seizoen. Zodat je niet gelijk heel elftal vol kan gooien met wonderkids. En hij heeft nooit meer uitgegeven dan 62 miljoen. Dat word voor mij ook een regel. Maar als je tot zon bedrag kan komen, doe je het volgens mij al best aardig!

Challenge benodigdheden
    • Vakantie tot 6 November - Ferguson nam Man Utd over op 6 novembe 1986
    • Neem het team over die een na laastste staat - United stond een na laaste toen Sir Alex kwam
    • Blijf bij deze ene club - Fergie bleef van 1986 tot 2013 bij United, 27 jaar dus!
    • Streef om jeugdspelers door te brengen - Ferguson klas uit 92, Giggs, Scholes, Beckham, Neville, Butt
    • Neem oud spelers over in je technische staf - Scholes, Bruce, Keane, Blanc

Goals
    • Win een nationale beker in 4 seizoenen - Ferguson won zijn eerste in 1989/90
    • Win de competitie in 7 seizoenen - Ferguson won zijn eerste titel in 1992/93
    • Win een dubbel in 8 seizoenen - Fergie won zijn eerste dubbel in 1993/94
    • Win een treble in 13 seizoenen - Ferguson won zijn eerste treble in 1998/99
    Dus ik neem een vakantie tot aan 6 november... en we gaan zien wie ik ga overnemen.
    Last edited by MrGerrits19; 19 mei 2017, 14:36.

Voor de uitdaging zou het prettig zijn dat de competitiestart van Arsenal niet al te slecht is Veel succes met deze leuke challenge!

Comment

Succes met deze challenge!

Comment

Succes, leuke challenge!

Comment

Dus, mijn vakantie zit erop en ik mag eindelijk beginnen bij een club...

De stand:

6 november en het is West Ham United geworden, helemaal niet verwacht maar wel blij dat het een mooie club is geworden met een lekker groot stadion!

Om een beetje in dezelfde sfeer te blijven, speel ik als een 33-jarige Schot.
          Ik zal maandelijs updates doen over mijn resultaten en ga me vooral focussen op de jeugd, ben beniewd.

De resultaten tot nu toe:

ELF Cup kan ik al vergeten, daar lig ik helaas al uit. Dan mijn hoop maar vestigen op de FA Cup. Mijn eerste wedstrijd in dienst van West Ham is thuis tegen West Brom, degelijke tegenstander waar ik hopelijk gelijk de broodnodige 3 punten kan pakken.

De selectie:

Ik heb een goede selectie, deze ploeg mag niet zo laag staan in de Premier League en ik ga er alles aan doen om dit voor mekaar te krijgen. In mijn volgende post laat ik zien hoe ik ga spelen.

Een vraagje....
          Hoe doe je mensen taggen??

Comment

Leuke challenge! Mooie club met West Ham, succes!

Comment

Veel potentie zit er in West-Ham: leuke spelers, goede faciliteiten. Zet hem op in de geest van SAF!

Comment

Leuke challenge, succes!

Taggen doe je door @ te typen en dan de nickname van de user. Dan krijg je een automatische lijst en kan je de gewenste persoon selecteren.

Comment

November

Uitslagen:

We begonnen op 6 november aan een wedstrijd, moeilijk om dan nog je stempel te drukken met een nieuwe tactic waar ze nog weinig mee getraint hebben, maar daarna hebben we bijna 2 weken kunnen trainen door interlands en tegen Hull en Zrich laten zien wat we kunnen. Vervolgens tegen Swanea 3-1 achterkomen, alles op alles zetten, we konden gelukkig nog aansluitingstreffer maken maar meer zat er helaas niet i

Stand nu:

We staan gelukkig niet meer in de degradatiezone, maar met maar 1 puntje verschil met de 18de plaats dus in december moet toch stuk beter gaan!

Wedstrijden December:
                  • Manchester United
                  • Braga
                  • Bournemouth
                  • Leicester
                  • Middlesbrough
                  • Arsenal
                  • Liverpool
                  • Sunderland
                  Drukke maand voor de boeg waarbij we vele wedstrijden kunnen winnen, Man Utd, Arsenal en Liverpool worden lastige partijen maar we gaan ervoor!!
                  En we zijn trouwens door naar de volgende ronde in de Europa League, met nog 1 wedstrijd te gaan.

Comment

Een mooie challenge en hopelijk kan je stunten. En opmerking het is de Class of '92 en niet '95.

Comment

Een interessante challenge. Je hebt met West Ham een club waar veel mee mogelijk moet zijn en dus goed bij de challenge past. De Premier League is sterk en de andere clubs hebben veel geld dus eenvoudig zal het niet worden. Succes!

Comment

Toch een zeer behoorlijke start nadat je overgenomen hebt als manager. De EL lijkt me een leuk extraatje, zeker om in de lente te hernemen nadat je hopelijk al in de veilige zone staat in de PL op dat moment.

Comment

Succes bij West Ham!

Comment

Succes met West ham en deze challenge!

Comment

Leuk om te zien dat je bij een mooie club terecht bent gekomen. Met West Ham is het een en ander zeker mogelijk. Apart om te zien dat de vorige manager in de Europa League wel kon presteren, maar in de competitie niet.

Comment

The Hammers. Mooi ploegje! Succes.

Comment

[QUOTE=MrGerrits19;n7617262
                                  Een vraagje....
                                  Hoe doe je mensen taggen??[/QUOTE]

Zou je mij ook willen taggen?

Comment

December

Uitslagen:

Nouja December begon natuurlijk met een lastige tegenstander, Man Utd, we hadden ook gewoon geen ene kans tegen ze, misschien 3 schoten gelost. Slechte wedstrijd. Toen vond ik het tijd om mijn tactieken eens te wijzigen en sindsdien gaat het stukke beter, alleen Arsenal heeft punten gepakt tegen ons, en dat was eigenlijk nog onverdiend ook! Maarja al met al een goede maand voor West Ham. Zo doorgaan!

Stand nu:

We zijn gelukkig gestegen in December, een mooie 13de plek is verdiend na deze maand, hopelijk kunnen de jongens nu het goeie gevoel blijven houden en nog meer wedstrijden winnen!

Loting Europa League:

Loting van de Europa League biedt percectief om naar de volgende ronde te gaan, Ajax zit er ook nog in, ben benieuwd of ze net zo ver komen als in het echt...

Wedstrijden Januari:
                                    • Watford
                                    • Watford - FA Cup
                                    • Tottenham
                                    • Southampton
                                    • Manchester City
                                    • Burnley
                                    Gelukkig wat minder drukke maand, maar wel lastige tegenstanders, hopelijk kunnen we weer wat punten pakken om wat hoger te komen in de ranglijst.

Aankopen Januari:

Gelijk 2 aankopen gedaan in Januari, ze waren in December al beklonken maar moesten wachten tot 1 januari om ze te verwelkomen. Ik ben hartstikke tevreden met deze aankopen en kunnen lange tijd op deze aankopen teren. Zijn allebei nog jong en kunnen nog allebei veel leren. Tielemans werd door veel clubs gevolgt maar koos toch voor een club waar de speelperspectief hoger ligt.

Spoiler for :

Minitolluz bedankt voor de opmerking! had het verkeerd gelezen over class of
                                    Wallemme bedankt! Zelf ben ik ook benieuwd hoe deze challenge zich gaat ontwikkelen
                                    Marius Dankje, ik ga niet meteen alles op de EL zetten, eerst een mooie plek in de PL en dan pas naar EL kijken
                                    DeJarnoxD Bedankt man!
                                    JordiW. Bedankt, ja daar was ik ook verbaast over. Maarja nu mag ik het proberen.
                                    Daz Dankjewel!
                                    Satyr getagd!
                                    Last edited by MrGerrits19; 23 mei 2017, 12:05.

Comment

Puike maand, de degradatieplekken liggen meteen weer wat verder af.

PS: Taggen lukt niet in een quote. Dan krijgen de getagde leden immers geen bericht. Je kan dus beter taggen in een spoiler. (werkt hetzelfde als een quote maar dan met [spoiler] ...)

Comment

Leuke challenge, succes bij West Ham. Uitslagen zijn prima, hopelijk kan je gelijk in de Europa League stunten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
                                          Puike maand, de degradatieplekken liggen meteen weer wat verder af.

PS: Taggen lukt niet in een quote. Dan krijgen de getagde leden immers geen bericht. Je kan dus beter taggen in een spoiler. (werkt hetzelfde als een quote maar dan met [spoiler] ...)
                                          Spoilers werken bij mij niet? Marius

Comment

Een goede reeks gedraaid, zeker als je ziet in welke puinhoop je binnenkwam. Een dertiende plek is voor nu prima, kijken of je in het tweede bedrijf van de competitie nog wat plekjes weet te stijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MrGerrits19 Bekijk berichten

Spoilers werken bij mij niet? Marius
                                              Openen met 'spoiler=reacties' tussen vierkante haken en sluiten met '/spoiler' tussen vierkante haken.
                                              Last edited by Marius; 23 mei 2017, 11:41.

Comment

Leuke uitdaging. Hopelijk weet je veel successen te boeken bij West Ham. Vergeet je bellenblazer niet.

Comment

Ik lees nu even bij . Leuke challange!
                                                  Je had veel slechter kunnen treffen dan Wast Ham. Nieuwe stadion en veel potentie!
                                                  Dit jaar middenmoot en daarna hoger proberen te mikken!
                                                  Mooie aankopen trouwens

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X