Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Wherever I may roam

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• nico kan dus toch wel subtiel en romantisch zijn. nu maar hopen dat je niet gevolgd word

Comment

• Wat een heerlijk geschreven stuk weer en dan vooral het laatste deel. Je weet de lezer gelijk te triggeren!!

Comment

• Oh oh! Wie volgt hen daar. Nu heeft de Turk nog een troef in handen om Nico onder druk te zetten. Chantage-mogelijkheid

Comment

• XXIX
          vriend van de familie?

Hoe langer de weken voortduurden, hoe meer Nico zich af ging vragen of hij wel de juiste keuzes had gemaakt om enerzijds de familie Nemati te helpen en anderzijds met de wonderschone Ameenah aan te pappen. De twee belangen die hij samen had laten smelten, leken hem nu parten te gaan spelen. Ali, de talentvolle voetballer uit het gezin, begon zich duidelijk af te keren van de gang van zaken: kort nadat Nico voor de derde keer met Ameenah uit was geweest en haar pas na middernacht thuis had gebracht, diende hij een officieel transferverzoek in bij zijn manager. Ik wil hier niet langer spelen. Als geld een drijfveer is om doelen te bereiken, dan ga ik het liefst zo snel mogelijk naar een grotere competitie. Ik hoorde van mijn zaakwaarnemer al dat een aantal ploegen uit Koeweit en de VAE interesse in me heeft.

Ali overviel Nico met deze plotselinge assertiviteit; dit was niet de schuchtere jongen zoals hij hem kende, niet de jongen met de passie voor de bal en zich verder niet bezighield met randzaken. Toegegeven, het niveau van de Iraakse competitie was hij op 19-jarige leeftijd al bijna ontgroeid, maar het laatste halfjaar had hij hier een goed leven kunnen opbouwen met zijn familie. Dit laatste vertelde Nico hem, in de hoop Ali te overtuigen om in Arbeel te blijven wonen. Deed hij dit om de kwaliteit van de speler te behouden, of om ervoor te zorgen dat Ameenah niet zou vertrekken? Waarschijnlijk allebei, op een manier zoals hij de laatste tijd wel meer zaken door elkaar liet lopen. Ooit had hij gedacht werk en privé gescheiden te kunnen houden, maar hij had moeten weten dat dit onmogelijk was vanaf dat hij voor De Turk werkte. Ali’s antwoord was duidelijk: Als ik in de Golfstaten een miljoen per jaar kan verdienen, neem ik mijn hele familie mee daar naartoe. Daar zijn we allemaal veilig. Van enige dank richting Nico was ondertussen geen sprake meer.

Nico besloot dat hij Ali aan zijn contract zou houden, maar wist tegelijkertijd dat zich op deze manier een onwerkbare situatie zou ontstaan. Mochten de aanbiedingen voor zijn sterverdediger oplopen, dan was er geen houden meer aan zijn vertrek en zou zijn romance met Ameenah tot de verleden tijd behoren. Hoe graag zij ook bij Nico zou willen blijven, uiteindelijk zou zij in moeten stemmen met de eisen van haar vader, die in Nico nog allerminst zijn ideale schoonzoon zag. Elk plan dat hij bedacht om niet in een relationele en persoonlijke crisis te belanden, leek hem zinloos. Na lang wikken en wegen, en na de nodige hersenpijnigingen, besloot hij dat er nog maar één ding opzat. Zijn hond Lev keek belangstellend op toen zijn baasje een telefoon pakte en het nummer van De Turk uit zijn adresboek viste.

Marius : Problemen en geluk liggen in het leven van Nico niet ver van elkaar. Dank!
          JordiW. : Paranoia kan je rare besluiten doen laten nemen...
          Wallemme : De vraag is wie of wat er op de loer ligt, of dat Nico zelf zijn problemen creëert!
          mattihamstra : Nico is van alle markten thuis, hehe. Hij lijkt vooral door zijn eigen angsten achtervolgd te worden.
          coma_303 : Bedankt voor je mooie reactie!
          N.E.R.T. Wie volgt wie en wie heeft wie nodig. Moeilijke vragen in dit verhaal

Comment

• nice gaat toch niet doen dat ik denk dat nico gaat doen he? ik hoop dat die de turk gaat opbellen om die jongen ene hele grote zak met geld te bieden maar ik denk dat het de verkeerde kant op gaat

Comment

• Ben nog maar halverwege, maar Titan wat een toffe novelle. Als ik tijd heb ga ik de rest ook rustig lezen. Volger erbij!

Comment

• Nadenken Nico, niet te snel handelen ... vrouwen doen soms rare dingen met een man.

Comment

• Werk en privé gescheiden houden... Dat is ver te zoeken momenteel.
                  Kan Nico op alle fronten de balletjes in de lucht houden...

Comment

• Lastig, conflicterende belangen. Kies je voor de vrouw of voor rust in de selectie en club. Dit kan potentieel een lastige situatie op gaan leveren in de komende periode..

Comment

• Hij heeft zelf weinig te kiezen vrees ik. Iemand anders heeft de touwtjes volgens mij in handen.

Comment

• Nico laat een 19-jarig blaag geen roet in het eten gooien, toch?

Comment

• Zojuist de updates op de eerste pagina gelezen, wat kan jij lekker schrijven zeg! Ik ga de rest ook lezen.

Comment

• XXX
                            collect call

Het lijkt erop dat je jezelf in de nesten aan het werken bent, en mijn voorgevoelens blijken altijd terecht te zijn.Het waren de eerste woorden die De Turk sprak toen hij de oproep van Nico beantwoordde. Woorden die Nico niet had verwacht, al was dat een van de kenmerken van zijn opdrachtgever - verrassing is een effect dat krachtiger kan zijn dan de daad die eraan vooraf gaat. Nico was na deze opening van het gesprek op zijn hoede. Ik belde u om advies te vragen. Het gaat over de mogelijke successen met de club. Door er een suggestie in te verwerken dat dit gesprek voor De Turk financieel aantrekkelijk kon worden, hoopte Nico onder de druk uit te komen. Een schamper lachje klonk door de telefoonverbinding. Gaat het niet over successen voor jezelf, Nico? Heeft het niet iets te maken met dat mooie meisje waar je de laatste tijd mee rondloopt? Hoe heet ze ook alweer, Namina? Leuk koppie hoor, het zou zonde zijn als daar iets mee gebeurt.

De rillingen liepen Nico over de rug; de invloed van zijn baas was groter dan hij had verwacht. Zelfs in dit gevaarlijke deel van de wereld had hij extra ogen. De bedreiging raakte hem harder dan de bedreigingen die hij hiervoor te verwerken had gekregen. Deze keer waren er andere personen bij betrokken, personen voor wie hij gevoelens had. Nico besloot dat openheid op dit moment de beste tactiek zou zijn. Goed, ik heb me iets te veel mee laten slepen door randzaken en daardoor problemen veroorzaakt. Dat had niet mogen gebeuren, maar daar is nu niets meer aan te veranderen. Ik denk dat ik een oplossing heb.

Weer was het een lach die De Turk niet kon onderdrukken. [i]Als je een oplossing had, had je mij niet gebeld. Je weet niet wat je moet doen, Nico, je bent bang alles te verliezen.[i] Hij liet een korte stilte vallen. Weet je wat het mooie is aan honden? Als je ze goed opvoedt, dan blijven ze gehoorzaam. Wanneer ze toch iets fout doen, weten ze dit en tonen ze een berouwvol gezicht naar hun baasje. Uiteindelijk gaat het baasje weer met hen spelen en is de hond weer gelukkig, zijn schuldgevoel is voorbij. Gelukkig voor jou hoor ik bij die goede baasjes die vertrouwen houden in hun volgelingen. Ik zorg dat dat broertje van die meid van jou nog wel even bij de club blijft en dat je liefje zich veilig kan blijven voelen, als jij er dit jaar al voor zorgt dat je de doelen behaalt. Zo niet, dan kan ik ook een meedogenloos baasje worden. Je staat nog wel even bij me in het krijt, als je dat maar begrijpt. Nico gaf aan dat hij het begreep en hij bedankte De Turk voor zijn begrip. Bijna had hij afscheid genomen met Don Mehmet, maar dat leek hem te riskant.

Dit weekend vinden de jaarlijkse dorpsfeesten weer plaats in mijn woonplaats. Aangezien ik onder invloed van de nodige liters pils niet al te scherp meer schrijf, is het hoogstwaarschijnlijk wachten op maandag voor de volgende update!

mattihamstra : Het gesprek is toch wat anders gelopen dan verwacht, maar niet helemaal slecht afgelopen...!
                            RichiedeWit : Bedankt voor het compliment en welkom bij deze novelle!
                            Marius : Vertel mij wat..
                            Wallemme : Het leuke is dat ik door gebeurtenissen op het werk (FM) het privéverhaal kan aanpassen, dus het zal altijd wat door elkaar blijven lopen!
                            coma_303 : De rust in de selectie is enigszins wedergekeerd en de vrouw blijft voorlopig veilig voor Nico. Maar ja, wel onder voorwaarden.
                            N.E.R.T. : Wat dat betreft is het net een poppenkast met De Turk als regisseur, haha.
                            JordiW. : FM laat 19-jarige jochies regelmatig de sfeer verzieken kwam ik al achter, dus dan moeten we daar maar eens een oplossing voor zoeken!
                            Josh : Bedankt voor de mooie woorden en welkom bij de novelle!

Comment

• Ik zou het maisje laten gaan Nico... sleur haar er niet mee in

Comment

• tijd om je doelen te halen en je biezen te pakken. liefde overwint misschien dan wel alles maar je kan ook leren opnieuw lief te hebben. al is het in het geval van nico verstandig om altijd alleen te blijven want 1 verkeerde beslissing en je moet je zorgen maken wat er met die mensen gebeurd

Comment

• Oei, Nico heeft zichzelf aardig in de nesten gewerkt. Hij weet in ieder geval wat hem te doen staat.

Comment

• Even de teugels aantrekken, maar Nico gaat ook hierwel een oplossing voor vinden.

Comment

• De druk om je doelen te halen wordt vergroot. De schrijver is bang zijn scherpte te verliezen, hopelijk houdt Nico die wel vast...

Comment

• gefeliciteerd Titan jouw novelle is verkozen tot novelle van de week!

Comment

• N.E.R.T. : Tja, het meisje.. Soms is de liefde niet te volgen, zo ook niet in Nico's geval.
                                          mattihamstra : Ik hoop die doelen te halen, al heeft Nico daarna nog niet de vrijheid om te kiezen waar hij heengaat, zo lijkt het.
                                          JordiW. : Nico weet het bont te maken, nu zorgen dat die zich hieruit kan werken.
                                          Marius : Zolang Nico de spelers maar fit weet te houden tijdens het slopende programma is er nog veel mogelijk...
                                          Wallemme : Nico kan in Irak niet zomaar aan de alcoholische versnaperingen, en dat is maar goed ook. De scherpte is er nog altijd bij hem!
                                          Duarte : Thanks! Leuk om te lezen.

Comment

• Gefeliciteerd met de verlenging van de titel! Gezien het puntenaantal, nu al, sowieso een erg knappe prestatie. Een extra prijs zou leuk zijn maar met zoveel wedstrijden in de benen geen sinecure. Succes in ieder geval met het vervolg. Ik zie Nico wel kiezen voor een nieuw avontuur hierna overigens.

Comment

• Mooi seizoen gespeeld! 21 punten voorsprong.

Comment

• Lekker seizoen!

Comment

• Super novelle, heerlijke updates, goed verhaal en de prestaties zijn ook nog eens goed. Terecht novelle van de week, gefeliciteerd!

Comment

• Heerlijk seizoen gedraaid, dik verdiende kampioen. Ik ben benieuwd of Nico zomaar de overstap naar een andere club mag maken. Dat zou vast niet zonder toestemming van de Turk mogen toch?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X