Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM2017] Železná Sparta

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een geweldige prestatie in de CL. In de competitie en beker draait het ook naar wens, waarbij het uitschakelen van Slavia natuurlijk een bonus is.
    Je hebt een aantal sterke spelers naar de club weten te halen, benieuwd of je hiermee United kunt weerstaan.

Comment

• delichris: Hopelijk renderen ze snel Bedankt voor de reactie!
      Marius: Ja de ploegen bijven dagelijks aankloppen Bedankt voor de reactie!
      Minitolluz: Hopelijk brengen ze onmiddellijk hun bijdrage ze zijn allemaal gekocht! Bedankt voor de reactie!
      Wallemme: United is andere koek, in de eigen competitie vlot het beter Bedankt voor de reactie!

Comment

• Tegen Man U is het natuurlijk moeilijk opboksen. Gaan winnen in het Theatre Of Dreams lijkt me straf, maar je weet maar nooit natuurlijk. Succes alvast!

Comment

• Zal lastig zijn tegen Man Utd uit, hopelijk kun je voor een stuntje zorgen

Comment

• 1-2 is geen lekkere uitgangspositie op Old Trafford. In de competitie gewoon weer 2 wedstrijden overtuigend gewonnen!

Comment

• Damn, wat een prachtige updates. Mooie transfers gedaan.

Comment

• Gaat goed met Sparta in de competitie. De wedstrijd tegen United heb je nog een kans, maar die is wel heel erg klein.

Comment

• Man Utd uit is altijd lastig! Hopen op een stuntje.

Comment

• Knappe resultaten wat je daar neerzet in de CL!

Comment

• In de competitie sta je een straatlengte voor, maar de CL is een ander verhaal. Het zal lastig zijn voor een club als Sparta om daarin te presteren.
                      Uit winnen bij United zal een hels karwei worden, maar niets is onmogelijk.

Comment

• Weer 2 overtuigende overwinningen op zak. Veel succes tegen Man Utd.

Comment

• Marius: Bakje vol in Engeland Bedankt voor de reactie!
                          gielosje: Stunt zat er zeker niet in Bedankt voor de reactie!
                          Minitolluz: Het doelpuntje heeft niet geholpen Bedankt voor de reactie!
                          TeamWesil: De transfer brengen hun meerwaarde! Bedankt voor de reactie!
                          delichris: Kans was onbestaande Bedankt voor de reactie!
                          jessy1107: Stunten is niet gelukt Bedankt voor de reactie!
                          DeJarnoxD: Bakje vol nu Bedankt voor de reactie!
                          Wallemme: Winnen was niet mogelijk Bedankt voor de reactie!
                          Spurs12345: Man Utd werd een pak slaag Bedankt voor de reactie!

Comment

• Bummer ... Maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Zo is het duidelijk dat Sparta Europees nog wat boterhammetjes moet eten, en dat is niet eens onlogisch. Al doende leert men, je komt hier ongetwijfeld sterker uit. In eigen land is het een kwestie van tijd alvorens je opnieuw kan vieren dus dat spoelt deze kater ook wel door.

Comment

• In de competitie gaat het uiteraard nog steeds voortvarend. Op Old Trafford met 5-0 verliezen is natuurlijk jammer maar die wedstrijden zitten er wel eens tussen. Hopelijk kun je je volgend seizoen nóg beter weren in de CL.

Comment

• In de competitie blijf je gewoon goed bezig. Jammer van de ruime nederlaag tegen Man Utd, maar dit laat wel zien dat je Europees nog moet groeien. Dit is echter wel een goed leer moment voor de komende seizoenen.

Comment

• Ik dacht eindelijk nog is gespaard te blijven van een error ... Maar nee eindelijk nog eens een game waar ik alle plezier uit kon halen wil niet meer opstarten

Comment

• Neeeee, balen man!

Comment

• Wat een seizoen heb je tot op heden. Erg balen dat je game niet meer werkt. Mocht je een nieuwe starten mention mij maar. Ik heb genoten van je manier van presteren.

Comment

• Een dubbele teleurstelling.... Verliezen van United kan, maar het verschil is groot. En dan je game... Hopelijk kun je er nog wat op verzinnen en anders hoop ik je wel terug te zien met een nieuwe novelle.

Comment

• Zo'n nederlaag is maar al te frusterend weet ik uit ervaring! Zeer jammer dat je game crasht ik heb de laatste tijd ook weer meer kwaaltjes aan de game.

Comment

• Behoorlijke nederlaag, maar goed die zitten er altijd wel eens tussen. In de competitie gaat het nog steeds fantastisch! Hopelijk weet je the game nog te repareren, want het zou zeer zonde zijn als hij zo tot zijn einde kwam......

Comment

• Je gaat erg goed, hopen dat je de game nog kan fixen!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                              X