Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Zwaluws Trots!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] Zwaluws Trots!

Doel

Mijn doel is om Zwaluwen '30 Europees te laten door breken. Ze beginnen in de Hoofdklasse, dus het zal een aardig project worden.

Informatie
    Zwaluwen'30, is een Nederlandse voetbalclub uit het Noord-Hollandse Hoorn, opgericht op 15 februari 1930. De thuiswedstrijden worden op "Sportpark Middelweg" gespeeld. Het standaardelftal speelt in de Eerste klasse zaterdag (2016/17).
    Vanaf het seizoen 1997/98 tot en met het seizoen 2006/07 speelde Zwaluwen '30 in de Eerste klasse (zaterdag). Daarin werden wisselende resultaten geboekt, met als uitschieter het kampioenschap in 2006/07. Zwaluwen'30 speelde vanaf het seizoen 2007/08 tot en met het seizoen 2009/10 op het hoogste amateurniveau, destijds de Hoofdklasse. Vanaf seizoen 2010/11 speelt de club een niveau lager omdat het de promotie naar de nieuwe Topklasse miste. In het seizoen 2011/12 volgde degradatie uit de Hoofdklasse.

Transfers

We hebben aardig wat transfers gedaan. Een aantal spelers waren al boven de 35 en deze heb ik weggedaan. Hiervoor heb ik een groot aantal jonge spelers teruggehouden die nooit zijn doorgebroken bij een Eredivsie club. Dit zijn spelers rond de 23 jaar oud en die dit team sterker moeten maken. Het zijn spelers die redelijk zijn voor de Hoofdklasse.

Ook heb ik wat staff weg gedaan en daarvoor nieuw personeel aangetrokken. Dit zijn allemaal regens, behalve Maurice Graef die graag bij ons wou werken als trainer.

Wedstrijden

We hebben al een paar maanden aan wedstrijden erop zitten. We begonnen erg goed, maar nu verliezen we wel is een wedstrijd en spelen we soms gelijk. Joel Bijlow en Carlos Dos Santos blijken de twee uitblinkers te zijn en gaan ons hopelijk helpen naar promotie.

Na 18 wedstrijden is dit de stand. We hebben 11 wedstrijden gewonnen, 3 gelijk gespeeld en 4 verloren. De eerste twee plekken promoveren en op dit moment zal dit moeten lukken en hopelijk gaan we dit doorzetten.

Een opvallend clubkeuze! Succes!

Comment

Leuk avontuur, succes!

Comment

Een mooi avontuur startend in de Hoofdklasse. Succes!

Comment

Leuke club keuze! Hopelijk schop je het ver! Joel Bijlow misschien familie van Justin Bijlow van Feyenoord??

Comment

Succes met deze zware opgave.

Comment

Mooi begin! Je staat er goed voor!

Comment

Transfers

Om te beginnen hebben wij drie spelers aangetrokken om ons te versterken tijdens de tweede seizoenshelft.

Christopher van der Aart gaat ons verdedigend versterken. Hilal Ben Moussa overgekomen van FC Volendam zal onze held moeten worden op het middenveld en ons van doelpunten gaan verzorgen, terwijl Julian Willems deze ballen zal moeten aangeven.

Wedstrijden en stand

De laatste wedstrijden waren zwaar. Vooral de eerse wedstrijden na de winterstop waren minder. Er werd verloren en het ging niet goed. Gelukkig speelde de andere teams in de top 3 ook niet spetterend, want daardoor bleven we op de eerste plek. Hierdoor zijn we uiteindelijk eerste geeindigd en promoveren we naar de derde divisie.

Ons team heeft het bijzonder goed gedaan. Het blijft spannend of wij met hetzelfde team aan het nieuwe seizoen beginnen. Door onze amateurcontracten kunnen spelers zo worden weggeplukt bij onze clubs.

Clubinformatie

Onze club wordt semi-professioneel. Dit zorgt ervoor dat wij ook spelers deeltijds contracten kunnen geven. Naast dit nieuws hebben wij een nieuwe sponsor die ons meer geld moet gaan opleveren en heb ik een nieuw contract aangeboden gekregen.

VOLGENDE UPDATE: EERSTE DEEL VAN VOLGEND SEIZOEN

Comment

Dat zat er natuurlijk aan te komen, maar toch gefeliciteerd met de titel!

Comment

NIeuwe update komt ergens na het weekend. Druk met examens.

Comment

Proficiat met de titel en succes met je examens!

Comment

Ziet er goed uit, succes verder!!

Comment

Transfers 2017/2018

Omdat we gepromoveerd zijn naar de derde divisie moesten wij afscheid nemen van spelers die het niveau niet haalden en hebben wij hier wat spelers voor teruggehaald. We konden voor het eerst deeltijd contracten aanbieden om spelers langer te kunnen behouden.

Als allereerst heb ik de oudere mensen weggedaan. Ze kwamen niveau te kort en dat hebben wij wel nodig in het team. Andere basisspelers van vorig jaar die weg zijn nu zijn weggepikt, omdat ze een amateurcontract hebben. Helaas, maar door onze nieuwe transfers deeltijdscontracten te geven hopen we dat het minder vaak gaat gebeuren. Doordat grote clubs aan eind juni spelers wegdoen hebben wij wat goede spelers kunnen oppikken. In ieder geval, die wouden komen. De rest vond ons niet niveau waardig. Onze beste speler die we hebben aangetrokken komt van Cambuur, alhoewel hij daar nooit aan spelen is gekomen.

Onze selectie heeft nu op iedere plek een reserve staan en dit is de selectie waarmee ik de Derde Divisie probeer te winnen.

Wedstrijden

We hebben een goede voorbereiding gehad en een aardige start van de competitie. Onze verwachtingen zijn om in het 'linkerrijtje' te eindigen.

Onze spannendste wedstrijd was voor de beker tegen PSV. Nou, eigenlijk het reserveteam van PSV. Alhoewel wij domineerde, konden we helaas niet winnen. Ik had sowieso niet verwacht dat we dit zouden kunnen halen, maar het reserve-team van PSV bleek toch te sterk te zijn.
                          We staan nu op een eerste plek in de competitie. Ik vraag me af hoelang we dat vol gaan houden, want ik heb ook een tijdje lager dan de 5e plek gestaan. Maar voor nu gaat het goed.

Comment

Jammer dat je tegen PSV niet hebt kunnen stunten, verder mooie uitslagen.

Comment

Mooie voorbereiding, een bijna-stunt tegen PSV en een goede start in de competitie, je kan niet klagen!

Ps: kleine tip, tag je volgers wanneer je een update plaatst.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X