Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Novelle van de Week (Week 3 - Maart 2017)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Novelle van de Week (Week 3 - Maart 2017)

De week is weer bijna om, dus het is tijd om om een nieuwe novelle van de week te kiezen. Ditmaal deden we een beroep op de deskundige kennis van delichris, Minitolluz en TeamWesil. Zie hier hun keuzes:

Naam Novelle: Youth is the future van chrisje1993 .
    Motivatie; Een goed opgebouwde novelle. Die ook grafisch erg mooi is. Dit is in principe een topper in wording.

Youth is the future

Naam Novelle: Werder Bremen terug naar haar gloriejaren van Wes99
    Motivatie: Een novelle die iets meer dan een week geleden is begonnen en nu al op 5 pagina's zit, de updates volgen elkaar snel op en hebben zo nu en dan variatie. De eerste updates waren allen tekstuele updates en de screens die daarin stonden vulden de tekst netjes aan en de laatste update was een mooie grafische update. Prima prestaties ook in zijn eerste seizoen. Met deze nominatie hoop ik dat Wes99 de motivatie houdt om deze novelle voort te zetten, want helaas zien we steeds vaker dat een veelbelovende start niet uitgebouwd kan worden in een succesvol vervolg.

Werder Bremen terug naar haar gloriejaren

Ik heb gekozen voor de novelle MSK Zilina van QuaLyon
    Het is één van de meest langdraaiende novelles. QuaLyon weet met deze beperkte club seizoen na seizoen prachtige resultaten te boeken. Naast die prachtige resultaten leest het heel gemakkelijk weg. Ik volg deze novelle met zeer veel plezier en ben altijd blij als er een nieuwe update verschijnt.

MSK Zilina

Stemmen kan tot aanstaande zondagmiddag 12u.
    15
    Youth is the future van chrisje1993
    40,00%
    6
    Werder Bremen terug naar haar gloriejaren van Wes99
    20,00%
    3
    MSK Zilina van QuaLyon
    40,00%
    6

The poll is expired.

Het was een ware thriller die uiteindelijk uitgedraaid is op een gelijkspel, m.a.w. gefeliciteerd chrisje1993 en QuaLyon, jullie novelles zijn beide verkozen tot Novelle van de Week.

Volgende week kiezen de submoderatoren een nieuwe Novelle van de Week en krijgen we dus een IDS verkiezing met 5 geselecteerden!

Comment

Mooi, mijn nominatie verkozen

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
      X