Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] The Red Devils

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Heerlijke overwinning Chris! Gefeliciteerd met de CL.

Comment

• Proficiat! De 4de CL is binnen! Op naar het record van Real Madrid

Comment

• Gefeliciteerd met de Champions League, dik en dik verdiend!

Comment

• Gefeliciteerd met de CL, knappe prestatie!!

Comment

• Seizoen 2017-2018

Mijn tweede seizoen op Old Trafford is nu afgelopen. Het eerste seizoen was geweldig, maar dit seizoen is gewoon schitterend. Wat een seizoen hebben wij doorgemaakt als team en club. Iedereen heeft zijn steentje bijgedragen aan dit mooie seizoen. Alles kwam op zijn pootjes terecht. Wat een groei hebben wij doorgemaakt. En ik heb nu al zin in volgend seizoen.

Uitbreiding Old Trafford

Statistieken

Manager van het jaar

Financiën

Spoiler for Reacties:
            Antwoorden op posts van users

Minitolluz; Bedankt.

FM_Lesly; Bedankt. De eerste volgende prijs waar we voor mogen spelen is de Community Shield.

Marius; Ik ben erg blij met deze prijs.

Wallemme; Alles is goed gegaan dit seizoen en ik hoop dat ik volgend seizoen nog meer kan presteren. Martins is erg goed en ik ben nog steeds blij met deze speler.

komodo25; Een toetje kan ook een mooie wedstrijd zijn. Maar de CL winnen is altijd mooi.

jessy1107; Bedankt.

Glenn08; Eerst die vijf van Liverpool maar zien te verbeteren. Dan de jacht op Real in zetten.

JordiW.; Bedankt.

Bas96; Bedankt.

Uiteraard mogen er altijd screenen gevraagd worden en ook tips zijn altijd welkom. Tot zover deze update. Tot de volgende update.

Comment

• Herrera is een echte kaartenpakker, zal waarschijnlijk ook aan zijn rol in jouw tactiek liggen. Het aantal gele kaarten lijkt sowieso wel redelijk hoog te zijn. Old Trafford gaat al hard naar de 100.000.

Comment

• Fijn dat het stadion nog groter geworden is.

Comment

• Al zoveel wedstrijden voor Passlack op zo'n jonge leeftijd, wat een beest

Comment

• Wat updates gemist en ondertussen zowel kampioen geworden, als de Champions League gewonnen. Komende seizoen de FA Cup erbij winnen om het te overtreffen?

Comment

• Mooi dat old trafford uit gebreid is . Nu de fa cup nog

Comment

• Passlack is echt 'n held! Dybala ook maar eventjes 38 goals trouwens..

Comment

• Goed nieuws dat het stadion nóg groter wordt. Die Dybala zit wel op doelpunten maken hè?

Comment

• Wat een seizoen zeg, wat een prestaties! Je bent echt heerlijk op dreef!

Comment

• Seizoen 2018-2019

Een nieuw seizoen staat voor de deur. Er wordt alweer volop getraind op het AON Training Centre. Ook zullen we helaas afscheid moeten nemen van een aantal spelers. En het zijn niet de minste. Mata, Berahino mochten vertrekken bij een goed bod. Zlatan is helaas met pensioen gegaan. Voor de rest heb ik Green en Johnstone verkocht. En een heleboel verhuurd. De inkomende spelers zijn stuk voor stuk goede spelers. We gaan in ieder geval weer een leuke seizoen tegemoet.

Doelstellingen

Transfers uit

Transfers in

Coric: De vervanger van Rooney.

Donnarumma: Mijn tweede keeper en op termijn de vervanger van De Gea.

Hughes: Een talentvolle speler en ik heb middenvelders nodig voor al die wedstrijden.

Selectie Manchester United

Loting Champions League

Spoiler for Reacties:

Wallemme; Herrera pakt inderdaad veel kaarten, maar het is een belangrijke speler voor mij.

Marius; Dat geeft ons meer inkomsten en zo kunnen wij groeien.

JordiW.; Passlack is een basisspeler bij mij. We hebben een hele rechtsback in huis die nog jaren voor ons kan spelen.

Spurs12345; We gaan onze best doen.

komodo25; Het zal moeilijk worden, maar ik ga zeker mijn best doen.

Minitolluz; Dybala is een topspits. Ik kan nog niet veel zeggen, maar hij gaat iedereen nog doen verbazen.

Bully; We hebben een geweldig seizoen gehad.

Uiteraard mogen er altijd screenen gevraagd worden en ook tips zijn altijd welkom. Tot zover deze update. Tot de volgende update.

Comment

• Behoorlijk wat geld voor slechts een tweede keeper. En wat een loting voor de CL zeg, mensenlief!

Comment

• Duidelijk geïnvesteerd in jonge spelers met doorgroeimogelijkheden. Hoop dat je Donnarumma tevreden kunt houden als tweede doelman. Je bent niet bang om de concurrentie te versterken met de verkoop van Mata en Berahino aan Spurs en Arsenal. Je selectie is dik in orde.

Comment

• Prima selectie . Goede aankopen . Fc Groningen zal ook wel blij zijn met Lincoln . Leuke poule in de CL . Moet te doen zijn

Comment

• Heerlijke selectie, maar wel een pittige CL loting.

Comment

• Seizoen 2018-2019

Een nieuw seizoen is meteen ook een goede voorbereiding in elkaar zetten als manager en dat is iets wat ik altijd graag doe. We spelen eerst in de omgeving tegen wat lokale ploegen. Daarna gaan we tegen onze satellietclubs spelen. Zij mogen uiteraard onze sterren verwachten. En we hebben een Franse uitnodiging gehad om daar tegen wat teams te spelen. We sluiten af in Barcelona voor een Pique testimonail. Daarna hebben we nog twee wedstrijden om de prijzen. Eerst de Community Shield en daarna de Europese Super Cup. En daarna gaat het echte werk beginnen.

Voorbereiding

Community Shield

Europese Super Cup

Augustus

Stand Premier League

Manager van de maand

Spoiler for Reacties:

Marius; Het is niet echt een tweede keeper. Ondanks dat ik hem zo noemde. De Gea is gewoon de beste keeper van de twee op dit moment. Maar ze krijgen allebei veel speeltijd. De CL groep zie ik wel met goede gevoelens tegemoet.

Wallemme; Wij zijn gewoon heel sterk als team. Dan durf ik het best aan om spelers aan concurrenten te verkopen. Ik heb nu wel twee hele goede keepers tot mijn beschikking.

komodo25; Lincoln moet een Nederlands paspoort krijgen anders mag ik hem niet opstellen helaas.

Minitolluz; De selectie is heel sterk en goed. De CL is een mooie loting inderdaad.

Comment

• Wat een begin van het seizoen zeg. Direct 2 prijzen erbij! Klasse

Comment

• Hier is maar één woord voor: Perfect! Knap om zo te starten, benieuwd hoe lang je dit doortrekt!

Comment

• Een betere start was niet mogelijk, tegen Roma iets te vroeg gas terug genomen en nog twee treffers geïncasseerd.

Comment

• Fantastische start! Direct al twee prijzen gepakt.

Comment

• Heerlijke start weer van het seizoen. Dik verdiend die twee prijzen. Chapeau!

Comment

• Zeer sterke start . Gefeliciteerd met direct de eerste 2 prijzen te winnen . Dan kan Groningen dus voorlopig een mooi tijdje genieten Lincoln

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X