Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] The Red Devils

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] The Red Devils

Seizoen 2016-2017

Nadat mijn vorige game niet geladen meer kon worden ben ik een game gestart met Manchester United. Na van Gaal en nu met Mourinho gaat het nog niet goed met mijn club. Ik kan het niet aanzien hoe het met ze gaat. Daarom heb ik zelf maar besloten om er manager te gaan worden. Ik zal mijn eigen manier de club leiden. Ik wil jonge talenten halen, maar ook eventueel ervaren spelers. Het eerste jaar zal ik de bezem er door halen en gericht aankopen doen. Maar ik zal geen 100 miljoen dit seizoen uitgeven. Dat is een belofte.

Ook zal ik de Faria ontslaan en mijn eigen assistent aannemen. En tevens zal ik oud spelers aantrekken. Zij kennen de club en weten hoe het werkt. Dit zal allemaal binnen twee maanden gerealiseerd worden. En ik heb een verrassende staflid aangetrokken. En dan nu maar op naar mijn carrière bij de mooiste club van Engeland.

Nieuwe manager

Voorzitter

Introductie

Doelstellingen

Samenwerkingsverband

Staf in

Transfers uit

Alle verkochte spelers voldoen niet aan mijn eisen. Rojo kon ik helaas niet verkopen. De verhuurde spelers mogen ervaring elders op doen.

Transfers in

Kluivert: Ik zie in hem een groot talent.

Green: Een winger die mij werd aanbevolen door de scouts.

Passlack: Ik zocht nog een goede rechtsback.

Selectie Manchester United

Taktieken

Ik heb gekozen voor twee verschillende taktieken. Zo blijf ik verrassend voor de tegenstander.

Loting Europa League

Spoiler for Reacties:

Uiteraard mogen er altijd screenen gevraagd worden en ook tips zijn altijd welkom. Tot zover deze update. Tot de volgende update.
    Last edited by Marius; 10 apr 2017, 07:40.

Dit gaat weer een topnovelle worden. United is dan na Genk ook nog mijn 2de favoriete ploeg!

Comment

Niet zo'n verrassende keuze, maar desalniettemin veel succes! Ik reken op topprestaties!

Comment

Veel succes, mooie banner heb je daar gemaakt!
        Verder ook prima EL loting.

Comment

Succes bij united .

Comment

Succes bij United!

Comment

Succes bij united!

Comment

Een wat mindere club , maar ik ga deze novelle wel met belangstelling volgen.
                Veel succes!!

Comment

Veel succes in Manchester. Ik ga jouw novelle ook weer volgen.

Comment

Seizoen 2016-2017

Augustus is de maand van voorbereiding en de start van de competitie. En tevens kan er de eerste prijs van het seizoen binnen gehaald worden. Deze maand zal het begin zijn van mijn voetsporen in het Engelse voetbal. Ik heb er zin in en we gaan hopelijk heersen.

Voorbereiding

Community Shield

Augustus

Stand Premier League

Manager van de maand

Spoiler for Reacties:
                    Antwoorden op posts van users

Glenn08; Ik hoop dat het een topnovelle gaat worden.

Marius; Ik kon deze uitdaging niet laten liggen.

DeJarnoxD; Ik heb de banner niet gemaakt. Deze is gemaakt door Bas2204.

komodo25; Dankje.

El Cholo; Dankje.

Bas96; Dankje.

frensen; United presteert de laatste jaren gewoon minder. En dan ben je gewoon een mindere club helaas.

Spurs12345; Dankje en bedankt.

Uiteraard mogen er altijd screenen gevraagd worden en ook tips zijn altijd welkom. Tot zover deze update. Tot de volgende update.
                    Last edited by delichris; 9 mrt 2017, 17:44.

Comment

Goed begin hoor . En de eerste penalty serie is al weer gewonnen .

Comment

Goede start, dat is duidelijk.

Comment

Een goede start met United. Je hebt een duidelijke visie met het binnenhalen van je staf.
                          Na je novelle met Sporting met veel plezier te hebben gevolgd ga ik deze ook zeker volgen. Ben wel benieuwd of de club voldoende uitdaging voor je gaat bieden.
                          Je selectie is natuurlijk dik in orde, wel opvallend dat in de bovenste tactiek Pogba niet in de basis staat.

Laat we kijken of jij een waardig opvolger van Ferguson wordt.

Succes!

Comment

Als we een blik op de eerste resultaten en stand kijken zal Leicester zich niet zomaar laten doen dit seizoen. Maar United zal zich wel niet laten kennen aan hun resultaten te zien!

Comment

Prima begin! Eerste prijsje binnen, een paar goede verkopen. Een paar mooie aankopen voor de toekomst en 9 punten uit 3.

Comment

Veel betaald voor Passlack, maar dat wordt wel een prima back. Wie gaat Ibra vervangen op termijn? Een goed begin alvast, veel succes.

Comment

Succes in Manchester! Dit wordt weer een novelle om te volgen. Veel betaald voor de Passlack, ik ken deze speler niet eerlijk gezegd Mss screentje?

Comment

Succes met United! Je bent alvast goed van start gegaan.

Comment

Perfecte start, ben benieuwd hoe je de game gaat aanpakken. Ben zelf ook al veel met United willen beginnen, maar ben bang dat na 1 a 2 seizoenen de uitdaging weg is.

Comment

Prima start gemaakt met Man utd.

Comment

Heel goede start gemaakt met united! ga zo door

Comment

Prima start, gefeliciteerd met je eerste prijs!

Comment

Uiteraard ga ik ook deze novelle van je volgen! Je start in de Premier League is goed en waar je in Portugal de nodige prijzen op strafschoppen hebt gewonnen, ga je daar in Engeland gewoon rustig mee verder.

Comment

Seizoen 2016-2017

Na onze geweldige start in de competitie mogen we ook aantreden in de Europa League. We zijn daarin wel één van de favorieten. En die status moeten wij gewoon gaan waarmaken. We zijn tenslotte in de ogen van de pers nog steeds een topclub. Ook al vindt ik zelf van niet. We zijn ingehaald door Chelsea, City, Arsenal en Spurs. Maar ik wil gewoon weer de nummer één club worden van Engeland en Europa. Men moet bang van ons worden. Ze moeten met knikkende knieën naar Old Trafford komen. Voor we zover zijn dan zijn we zeker twee seizoenen verder.

September

Stand Premier League

Speler van de maand

Spoiler for Reacties:
                                                Antwoorden op posts van users

komodo25; Het is bijzonder dat we meteen weer een strafschoppenserie winnen.

Marius; De start is goed, maar we moeten de belangrijke wedstrijd winnen.

Wallemme; Ik heb hier genoeg uitdaging in. De landstitel verder uitbreiden en nog minimaal drie keer de CL winnen, want dan zijn we Liverpool voorbij. Dat Pogba er niet in stond komt omdat ik gewoon het ingevuld heb. Pogba is altijd een basisklant bij mij, maar in bepaalde wedstrijden geef ik hem gewoon rust. Er is heel veel uitdaging in deze club. Zo kan ik ook nog Old
                                                Trafford uitbreiden naar hopelijk 100.000 zitplaatsen.

DeJarnoxD; Leicester lijkt mee te doen om de titel, maar het seizoen is uiteraard nog lang.

Merefeldia; We hebben ons goed versterkt en dat gaat in januari weer gebeuren.

MR23; Passlack had een clausule van 38 miljoen. Ik ben wel aan het onderhandelen geweest met Dortmund, maar ze wouden gewoon dit hebben. Dan kies ik daar voor omdat het een grote gaat worden in de toekomst.

@gielsoje; Voor Passlack heb ik de clausule gebruikt. Hij is het waard en wordt een grote. Hieronder je screen.

Spoiler for Screen Passlack:

Bully; De start was inderdaad goed. Nu moeten we doorpakken.

Glenn08; De jeugd is de toekomst van dit United. Daarom probeer ik ook grote talenten te halen en die op termijn laten doorbreken. Daar zit ook een uitdaging in. En gewoon de beste club van Engeland worden is de grootste uitdaging.

Spurs12345; Ja ik mag niet klagen.

frensen; Bedankt. We zijn goed gestart.

El Cholo; Bedankt. Ik hoop dat er velen zullen gaan volgen.

Minitolluz; Het was voor mij ook een verrassing dat we met strafschoppen wonnen. Ik had het liever in 90 minuten beslist.

Comment

Goede overwinning tegen Tottenham . Sowieso een goede maand . Alleen jammer van het gelijke spel tegen WBA

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X