Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Werder Bremen Terug Naar Haar Gloriejaren

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wederom een goede aanwinst

Comment

• Een goede speler gehaald.

Comment

• The missing key? Goede aankoop lijkt me voor dat bedrag!

Comment

• Niet al te veel geld betaald voor een prima speler!

Comment

• Kijk, daar kun je mee thuiskomen. Een zeer mooie aanwinst. Heerlijke speler!

Comment

• Een speler die het verschil kan maken, een prima versterking voor Weder.

Succes!

Comment

• Grafisch al veel beter, Daridaz goede versterking!

Comment

• Champions League loting groepsfase

Het is zover, de transferperiode is voorbij. Er zijn veel spelers vertrokken en zoals jullie in de laatste updates hebben kunnen zien zijn er ook veel goede spelers bijgekomen. Stuk voor stuk spelers die het niveau van de selectie omhoog brengen. Dat moet ook wel, want naast naast Bundesliga en de DFB Pokal spelen we dit seizoen ook in de Champions League. Voordat ik jullie de definitieve selectie en bijbehorende tactiek presenteer is het nu de hoogste tijd om de loting van de Champions League door te nemen.

In de groepsfase van het kampioenenbal zullen we namelijk uitkomen tegen Tottenham Hotspur, Zenith St. Petersburg & FC Basel. Een loting met perspectief, omdat een echte topclub ontbreekt in dit rijtje. Toch denk ik dat elke tegenstander voor ons lastig zal zijn, simpelweg omdat wij geen Champions League ploeg hebben. Toch zouden wij ons zomaar kunnen kwalificeren voor de volgende ronde en zeker plek 3 en dus Europa League moet haalbaar zijn. FC Basel is denk ik de minste club uit de poule en we moeten hier gewoon zes punten halen. Zenith St. Petersburg is denk ik iets beter dan ons, maar we gaan voor minimaal één stunt, waarbij ik denk dat we tussen de één en de vier punten kunnen halen. Tottenham is de grote favoriet in deze poule en kunnen we denk ik hooguit gelijk tegen spelen. Dan zouden we bij elkaar tussen de 7 en de 11 punten halen en dan is het afwachten of dat genoeg is.

Kortom, een loting die zeker interessant is, een spannend seizoen staat voor de boeg!

P.S. De komende dagen ben ik in het buitenland en dus zullen er even geen updates zijn. No worries, vanaf donderdag ben ik er weer en krijgen jullie weer dagelijks updates. De novelle gaat gewoon door!
                  Reacties

komodo25 delichris Marius Minitolluz Patje! Wallemme DeJarnoxD Thanks allemaal! Ik ben erg blij met jullie reacties!
                  Last edited by Wes99; 20 mrt 2017, 08:24.

Comment

• Heerlijke loting denk ik, 3 ploegen die aan elkaar gewaagd zijn en met Basel een ploeg waar je 'gewoon' 6 punten moet pakken. Met een beetje geluk ben je een rondje verder in de CL! Veel plezier in het buitenland.

Comment

• Mooie loting, zeker perspectief maar niet eenvoudig!

Comment

• Lastige poule al is doorgaan zeker mogelijk

Comment

• Een lastige poule maar met een beetje geluk kun je zo de nummer 2 worden!

Comment

• Ik schat Tottenham het hoogst in. Echter zou je thuis tegen Zenit de 3 punten kunnen pakken. Basel moet te doen zijn. Succes!

Comment

• Een mooie loting hoor. Je kan zeker stunten om te door te gaan.

Comment

• Zoals je zelf al aangeeft is het een loting met perspectief. Spurs lijkt op papier de sterkste, maar de strijd lijkt helemaal open te liggen.

Succes!

Comment

• Een loting waarbij van alles mogelijk is. Er zijn geen absolute topploegen in de poule, maar waak voor onderschatting. Je bent wel de underdog...

Comment

• Een loting met mogelijkheden, maar schat de tegenstanders niet te laag in. Basel blijft een goed team houden, en Zenit en Spurs schat ik ook hoog in. Maar thuis tegen deze clubs moet je minstens 6 punten kunnen halen!

Comment

• Prima versterkingen.
                                      Een gevaarlijke loting met Basel en Zenit. Spurs wellicht nog een maatje te groot.
                                      Wanneer je thuis de punten pakt moet je een ronde verder kunnen komen.

Comment

• Een pittige poule maar er zitten wel kansen in om achter Tottenham te eindigen!

Comment

• Jaja, na een paar dagen geen updates ben ik weer terug. De transferperiode is voorbij en de competitie staat op het punt van beginnen. In deze update presenteer ik jullie de selectie waarmee we dit seizoen de Champions League ingaan en waarmee we in de competitie voor Europees voetbal gaan spelen. Ik ben erg blij met de selectie van dit seizoen, ten opzichte van vorig seizoen zijn we namelijk een stuk sterker geworden. Met name verdedigend is er meer fysiek bijgekomen met Mazuch en Diagne en dat is iets wat vorig seizoen nog wel eens een probleem was. Met name Caldirola zal door dit tweetal minder aan spelen toekomen en is in mijn ogen op dit moment de minste centrale verdediger. Op het middenveld hebben we het vertrek van Grillitsch en Kruse goed op kunnen vangen met Djuricic en Darida. Tevens is Gnabry een sterk beter geworden en is het vertrouwd geraakt aan zijn nieuwe positie, waardoor ik ook van hem veel verwacht dit seizoen. Met Johannes Eggestein hebben we bovendien een groot talent die ook in de spits kan spelen. Achter deze aanvallende middenvelders is er weinig veranderd. Junuzovic is helaas nog steeds geblesseerd en gezien zijn leeftijd (30 jaar) is het bovendien afwachten of hij nog terug zal komen op zijn niveau. Met Merino hebben we hier al goed op ingespeeld en ik ben blij dat we hem twee seizoenen hebben kunnen huren. Voorin is er weinig veranderd, Doumbia is de vervanger van Pizarro en zal de eerste spits worden van het elftal. Hij zal voor de goals moeten zorgen, al was ik zeker niet ontevreden over Johannsson vorig seizoen.

Met deze selectie zullen we hetzelfde systeem gaan spelen als vorig seizoen. Dit houdt dus in dat er drie centrale verdedigers zijn, twee aanvallende backs, twee controlerende middenvelders, twee aanvallende middenvelders en een spits. Een systeem die mij vorig seizoen goed is bevallen en ook met deze selectie goed gespeeld kan worden. Met de huidige selectie kunnen we twee elftallen maken en het basiselftal en het B-elftal ziet er als volgt uit:

Ten opzichte van vorig seizoen zien we dus dat er met Mazuch en Diagne twee andere centrale verdedigers zijn en dit is ten koste gegaan van Moisander en Caldirola. Augustinsson krijgt voorlopig de voorkeur boven Aogo, ondanks zijn fantastische seizoen. Hierover twijfel ik echter nog wel. Op het middenveld zal Merino voorlopig in de basis staan in plaats van Junuzovic en op de positie achter de spitsen zal met name Gnabry de grote concurrent zijn van Darida en Djuricic. De tweede doelman van dit seizoen is overigens Plogmann, een talent uit de eigen jeugd die in principe in het jeugdelftal zal spelen, maar bij een blessure van Wiedwald capabel genoeg is om te kunnen spelen voor het eerste elftal.

Dit is de selectie waarmee we het gaan doen tot aan de winterstop. In de volgende update zien jullie hoe het begin van de competitie is verlopen, dus stay tuned!
                                          Reacties
                                          Minitolluz Marius komodo25 Bas96 Jotew delichris Wallemme Patje! gielosje Merefeldia jessy1107 Bedankt voor jullie leuke reacties, hopelijk lukt het om door te gaan in de Champions League!

Comment

• Een goede presentatie van je team en de vermoedelijke opstelling. Ziet er op het eerste oog goed uit, op naar een topseizoen voor Weder.

Succes!

Comment

• Eventjes alles bijgelezen en je hebt het toch aardig voor elkaar allemaal zeg! Een prima selectie voor komend seizoen heb je trouwens!

Comment

• Een mooie selectie. Nu op naar een goed seizoen.

Comment

• Mooie update en een goede selectie. Ben erg benieuwd naar Gnabry dit seizoen!

Comment

• Mooie update en een prima selectie waar je denk ik zomaar weer hoge ogen mee kunt gooien!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X