Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Werder Bremen Terug Naar Haar Gloriejaren

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] Werder Bremen Terug Naar Haar Gloriejaren

De start van een nieuw begin
    Werder Bremen, in 2004 nog winnaar van het landskampioenschap & de DFB-Pokal in Duitsland, is inmiddels afgezakt naar de grijze middenmoot van de Bundesliga. Tijd voor verandering dus! Met een herkenbare ploeg, goed voetbal en een verstandig beleid wil ik deze mooie club weer terugbrengen naar de top. De afgelopen jaren is er teveel geld uitgegeven aan middelmatige spelers die niks toevoegen. Mijn doelstelling voor het komende seizoen is dan ook schoon schip maken binnen de huidige organisatie en de selectie. Van het bestuur heb ik de doelstelling gekregen om degradatie te voorkomen, maar ik denk dat we zeker voor een plek in de middenmoot moeten gaan. Het eerste half jaar zullen we echter flink aan de bak moeten gaan, daar waar we maar liefst 7 spelers moeten missen met een langdurige blessure. Toch denk ik dat het een realistische doelstelling is.

Spelers van het kaliber Miroslav Klose, Diego, Mesut Ozil & Kevin de Bruyne zijn helaas niet meer voor handen, maar toch bezit de huidige selectie een aantal hele aardige spelers zoals de oudgediende Claudio Pizarro en Clemens Fritz. In de komende updates zal ik de huidige selectie aan jullie voorstellen en zal er ook meer duidelijkheid komen over de tactiek die ik voor ogen heb met deze club.

Voordat we vooruit gaan kijken met deze ploeg gaan we nog heel even terug naar het seizoen 2003/2004, waarin dit prachtige team de dubbel pakte in Duitsland. Geniet met mij mee!

Succes met Werder! wordt tijd dat ze weer gloriejaren gaan meemaken!

Comment

Succes! Volgens mij wel een talentvolle lichting die eraan komt!

Comment

Ik heb Bremen altijd al een mooie club gevonden, vind het jammer dat het dit seizoen veel minder gaat, succes ermee!
        Complimenten ook voor je prachtige banner!

Comment

Veel succes in bremen

Comment

Veel succes met Bremen!

Comment

Succes met werder

Comment

Succes! Werder is zeker een mooie Traditionsverein.

Comment

Mijn favoriete club in Duitsland.WAUW Deze ga ik zeker volgen! Ik hoop dat je mijn cluppie aldaar weer tot grote hoogten doet gaan en dat jij wel prijzen naar de Weser en het Weserstadion brengt.

Comment

Aílton!! Wat een held was dat.

Succes met Bremen.

Comment

De eerste transfer

Zoals ik in mijn intro al zei is er de afgelopen jaren ontzettend veel geld uitgegeven aan middelmatige spelers. Onder mijn leiding wil ik dat gaan veranderen. Er zullen enkel transfers worden gedaan als deze spelers daadwerkelijk iets toevoegen aan het elftal. De huidige selectie bezit genoeg kwaliteiten om dit seizoen in de middenmoot van de Bundesliga te eindigen. Echter hebben we de eerste maanden te maken met flink wat geblesseerde spelers, waaronder een aantal potentiële basisspelers. Om dit gemis op te vangen en tevens de selectie van een kwaliteitsimpuls te voorzien is er een eerste binnenkomende transfer gedaan.

Dennis Aogo, jarenlang actief geweest bij Hamburger SV en de laatste jaren spelend voor Schalke 04, zal de overstap maken naar het Weserstadion in Bremen. Aogo stond op de transferlijst bij Schalke 04, door de moordende concurrentie op zijn favoriete positie van Baba Rahman & Sead Kolasinac. Hierdoor kon Aogo voor slechts €1 miljoen worden overgenomen.

Bij Werder Bremen zal hij de concurrentie moeten aangaan als linksback met Santiago Garcia, die de voorbereiding en het begin van de competitie zal missen door een blessure. Ook Ulisses Garcia kan spelen als linksback, maar wordt vooralsnog niet goed bevonden en mag op huurbasis vertrekken.

Aogo is een speler die graag mee naar voren komt als linksback en tevens beschikt over een loepzuivere voorzet. Met zijn aanvallende kwaliteiten en uithoudingsvermogen zal Aogo een belangrijke speler moeten worden aan de linkerkant.

Reacties
                      Duarte. Dankje, ga ik zeker mijn best voor doen!
                      Troubadour Dankje! Er zitten inderdaad wat goede spelers bij, naast wat oude rotten.
                      DeJarnoxD Bedankt! De laatste jaren gaat het helaas een stuk minder en ook dit seizoen gaat het niet goed. Tijd voor verandering!
                      chrisje1993 Thanks!
                      Jornski Dankjewel!
                      komodo25 Thanks!
                      Marius Absoluut een mooie club!
                      Patje! Kan dat is fijn om te horen haha. Ik ga mijn best er voor doen!
                      Wallemme Dat was echt een goede speler, erg van genoten vroeger!

Comment

prima aankoop! zeker voor dat bedrag!

Comment

Leuk die achtergrondinformatie, misschien ook een screentje?

Comment

Ik denk dat een inkomende transfer van de aartsrivaal uit Hamburg wel erg gevoelig ligt. Hopelijk wordt hij een belangrijke schakel in dit Werder

Comment

Succes met Werder en Aogo lijkt me, voor dat bedrag, een prima aankoop.

Comment

Prima speler hoor .

Comment

Mooie transfer

Comment

Prima aankoop en zeker voor die prijs!

Comment

Inkomende transfers

Met de komst van Dennis Aogo heeft de selectie van Werder Bremen al een kwaliteitsinjectie gekregen en Aogo zal dan ook de belangrijkste binnenkomende transfer van deze transferperiode zijn. In deze update zal ik jullie meer vertellen over de transfers die in deze transferzomer van 2016 hebben plaats gevonden. In de volgende update zal vervolgens de huidige selectie aan jullie gepresenteerd worden.

Kijkend naar de huidige selectie en het tactisch plan dat ik voor ogen heb besloot ik op zoek te gaan naar een extra centrale verdediger. Door de beperkte financiële mogelijkheden was het echter moeilijk om een echte versterking te halen en dus besloot ik te gaan kijken naar een tijdelijke oplossing, die in ieder geval voor dit seizoen ons in de breedte kon helpen. Na een lange zoektocht kwam ik daarbij uit bij Philipp Lienhart, centrale verdediger van Real Madrid. Hij zal ons het komende seizoen komen versterken op huurbasis.

Klik voor de eigenschappen

*Klik voor een screenshot

Lienhart is een 20 jarige Oostenrijker die in 2014 de overstap maakte van de jeugd van Rapid Wien naar Real Madrid. Hier speelde hij met name voor het tweede elftal van Real Madrid en dus was het tijd voor hem om verder te kijken. Bij ons lijkt hij meer kans te maken op speelminuten in het eerste, maar hij zal in beginsel worden gehaald als back-up voor onze huidige centrale verdedigers. Met de komst van Lienhart zijn we klaar wat betreft inkomende transfers, de huidige selectie wordt kwalitatief en kwantitatief goed genoeg bevonden om aan de sportieve doelstellingen te voldoen. Dit betekend echter niet dat we klaar zijn op de transfermarkt...

Uitgaande transfers

Zoals ik in het begin al heb gezegd zijn er de afgelopen jaren veel spelers gehaald die kwaliteit niet goed genoeg waren. Een van mijn taken voor dit seizoen is dan ook om schoon schip te maken binnen de huidige selectie. Onnodige spelers mogen al dan niet tijdelijk vertrekken, waarbij deze transferzomer al een eerste stap is gezet in dit proces. Zoals al eerder vermeldt hebben we momenteel te maken met heel veel blessures en dus kan ik nog niet geheel naar wens door selecteren. In de winterperiode zal dit echter een vervolg krijgen. In deze transferperiode zijn de volgende spelers vertrekken:

Een hele lijst aan uitgaande transfers dus, waarmee we in totaal zo'n €7,5 miljoen ophalen. De meest in het oog springende transfers zijn die van Izet Hajrovic, Raphael Wolf, Ulisses Garcia & Sambou Yatabaré. Hajrovic is een aardige buitenspeler, maar binnen het tactisch plan dat ik voor ogen heb is er geen plek voor hem. Daarnaast vind ik hem niet zo goed dat ik mijn tactiek aan hem zou moeten aanpassen. Raphael Wolf was derde keeper bij ons en voor hem was het dan ook beter om te vertrekken. Het vertrek van Ulisses Garcia werd in mijn vorige post al een beetje ingeleid. Hij zou momenteel derde linksback zijn, maar ik zie nog wel toekomst voor hem. Hij mag het komende seizoen bij Hannover laten zien wat hij in huis heeft. Tenslotte vertrok ook Yatabaré vlak voor de transferdeadline. Uiteindelijk bleek de selectie zo groot te zijn dat ik besloot dat er een middenvelder kon vertrekken. Yatabaré acht ik daarbij 1 van de mindere spelers en hij mocht dan ook vertrekken. Helaas wilde niemand hem definitief overnemen, maar Red Bull Salzburg heeft wel een optie tot koop op de Malinees.

Tot zo ver de eerste transferperiode onder mijn leiding bij Werder Bremen. Er zijn veel spelers vertrokken en slechts 2 spelers bijgekomen. De selectie is nu wat meer in balans en er is afscheid genomen van een hoop onnodige spelers In de volgende update laat ik jullie de huidige selectie zien, alvorens wij aan de competitie kunnen beginnen.

Reacties

Duarte. Dankjewel!
                                      Marius Dankje! Hierbij een screenshot van Aogo.
                                      Patje! De overstap ligt gevoelig, maar als hij het op het veld laat zien denk ik dat de supporters er blij mee zullen zijn
                                      Bully Ja ik ben er heel blij mee!
                                      komodo25 Absoluut!
                                      chrisje1993 Dankje!
                                      DeJarnoxD Dankje, dat denk ik ook!

Comment

Prima transfers gedaan!

Comment

Goed verdient al is het jammer dat sommige naar concurrentie gaan.

Comment

Al flink de bezem er door gehouden

Comment

Prima versterkingen en meteen ook je stempel gedrukt.

Comment

Je hebt wel de grootste bezem gebruikt die je kon vinden. Heb je nog spelers over?

De eerste twee versterkingen zien er goed uit. Aogo kan zeker basis spelen en met de Oostenrijker heb je een mooie back-up.

Succes!

Comment

Wauw, grote schoonmaak hoor!
                                                  Met Aogo heb je een leuke speler gehaald, hopelijk volgt er meer goed nieuws.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X