Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Gio

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Patje! idd we zullen zien hoe dit afloopt
    DeJarnoxD idd afwachten is het woord van de komende maanden
    jessy1107 dank je

Comment

Goed gevangen voor Kongolo, maar op de foto is dat Elia..... Met Ayoub heb je een goede speler aangetrokken en Van Aken is een zeer goede vervanger voor Kongolo!

Comment

Zoals T-Bone al zegt, de foto die van Kongolo moest zijn, is van Elia. Maar verder een nette update.
        De voorbereiding is er nou niet één om heel erg uit te lichten. In de zandbak goed gecasht en in eigen land een beetje goodwill kweken...
        Over van Aken ben ik zeer lovend, jonge speler met veel mogelijkheden en op meerdere posities in te zetten. Ayoub is afwachten, er zijn de afgelopen jaren teveel spelers bij Feyenoord gekomen die te groot waren voor het servet en te klein voor het tafelkleed. Hopelijk bewijst Yassin mijn ongelijk.

Comment

Wat opletten voor tekstuele fouten best. FC U-trecht of Beni-tez staat niet, zet dan beter de volledige naam in de volgende regel eronder.

Comment

Tegenstand in Saudi-Arabië toch een maatje te klein, maar wat geld geschept neem ik aan

Comment

T-Bone Patje! DeJarnoxD N.E.R.T. mijn excuses voor de fouten die in de vorige update staan. Ik zal er in het vervolg beter op letten

Comment

Zo! Heel wat veranderingen bij Feyenoord. Kuyt naar Torino XD. Nieuwe Kuip. En wat mindere resultaten. Maar de ontwikkeling vooruit is ingezet...

Comment

Is de naam van het stadion echt de nieuwe kuip origineel
                  Jammer van het verlies tegen AZ, maar je staat nog altijd op 1!

Comment

Patje! ik kon echt niets beter bedenken...
                    N.E.R.T. dank je voor je reactie

Comment

Jammer van het verlies, maar nog altijd op kop

Comment

De prefecte maand. Door uitdoelpuntje door in Europa

Comment

Een uitmuntende maand! Monchengladbach kan je hebben!

Comment

T-Bone het verlies was Europees...
                            N.E.R.T. idd alleen jammer dat ik het niet kon afmaken tegen Gladbach
                            jessy1107 helaas was het anders...

Comment

Wat een scores in Europa (16 goals in 2 wedstrijden)
                              Dubbel zit eraan te komen, maar nu komen de belangrijkste wedstrijden.

Comment

Een Gladbach dat United eruit kegelt ga je niet zomaar van winnen, helaas.

Comment

Nog steeds mooi op kop hoor!

Comment

Jammer dat er van Gladbach niet gewonnen werd maar je ligt nog mooi op koers voor de landstitel!

Comment

N.E.R.T. klopt ... ik zal proberen om dat volgend seizoen te voorkomen
                                      DeJarnoxD dat blijkt...
                                      T-Bone dank je
                                      jessy1107 idd hopelijk pak ik die titel ook

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                      X