Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[fm2017]Youth is the future

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Overtuigend kampioen geworden. Qua selectie heb je denk ik toch aardig wat kwaliteit moeten inleveren. Ben benieuwd hoe je het komend seizoen gaat doen.

Comment

• Minitolluz Dankjewel voor je reactie.
      delichris Dankjewel voor je reactie.
      Wallemme Dankjewel voor je reactie. Ik zal er aan denken om de volgende keer alinea's te gebruiken.
      jessy1107 Dankjewel voor je reactie.
      DeJarnoxD Dankjewel voor je reactie.
      JordiW. Dankjewel voor je reactie. Tete was een roualtiespeler en wilde graag vertrekken dus moest hem wel laten gaan voor dat bedrag.
      Spurs12345 Dankejwel voor je reactie.

Comment

• Een normale voorbereiding. Het enige wat ik wel mis is een screen.

Comment

• Een nette voorbereiding, nu afwachten of het team klaar is voor het echte werk.

Comment

• Nette voorbereiding gedraaid, wel zal ik je als tip meegeven of uitslagen of een screenshot in je updates te verwerken, zo is het niet heel duidelijk hoeveel je er gewonnen heb al staat dat wel in je tekst.

Comment

• Goed om te zien dat er weer een aantal talenten vanuit de jeugd doorstromen!

Comment

• Hier zijn we dan weer met de resultaten van de eerste helft van het tweede seizoen. We beginnen met de eerste kans op een prijs voor ons. Namelijk de Johan Cruijf Schaal. Hierin moesten we aantreden tegen PSV. Deze wedstrijd hebben we volledig gedomineerd en wonnen deze dan ook verdiend met 2-0.

Dan gaan we naar de competitie. En ook hier zien we dat hier weinig tot geen uitdaging meer is voor ons. We mogen ons dan ook weer winterkampioen noemen. Met 4 gelijken spelen zijn we nog altijd ongeslagen. Op zich ben ik dan ook tevreden over de resultaten. Alleen de 0-0 thuis tegen ADO Den Haag vind ik minder want die hoor je "gewoon" te winnen.

Tot mijn verbazing is er dit seizoen GEEN KNVB Beker te spelen. Geen idee hoe dit kan. Dus rest ons nog een ding en dat is de champions league. In een poule met Barcelona, Benfica en RB Leipzig wist ik dat het een moeilijk verhaal zou worden. Toen we de eerste drie wedstrijden alle drie wonnen wist ik dat we voor een stunt konden gaan zorgen en overwintering in de CL konden halen. Dit is uiteindelijk ook gelukt.

delichris Dankjewel voor je reactie. De volgende keer zal ik er een screen bij zetten.
                Wallemme Dankjewel voor je reactie. Ik denk wel dat ze er klaar voor waren.
                jessy1107 Dankjewel voor je reactie. Ik zal er aan denken om de volgende keer er een screen bij te zetten.
                Minitolluz Dankjewel voor je reactie. Dit is toch ook wel elke seizoen de bedoeling.

Comment

• Zo zeg je blijft me verbazen. Dat de KNVB beker er niet is blijkt een bug te zijn.

Comment

• Echt weer een heerlijke eerste seizoenshelft!

Comment

• Wat een enorm lekkere eerste helft heb je doorgemaakt, hulde!

Comment

• Een briljante eerste helft van het seizoen. De concurrentie is al op grote achterstand gezet en in de CL heb je een grote stap voorwaarts gezet in een redelijk pittige groep.

Comment

• Zo te lezen had ik het mis, en heb je kwalitatief weinig ingeleverd. Zowel in de competitie, als Europees ben je zeer goed uit de startblokken vertrokken. Zou je eens een screen willen toevoegen met de opstelling waarmee je (meestal) speelt?

Comment

• Heerlijke resultaten weer. Erg lekker dat je eerste bent geworden in de CL-poule. Heerlijke overwinning uit bij Barça, doe zo verder!

Comment

• Het seizoen is weer tot een einde gekomen. Als eerste gaan we de transfers bespreken die in de winterstop geweest zijn. Sven Kums was goedkoop weg te halen bij Watford. Kums is gehaald voor in de breedte op het middenveld. De tweede en laatste speler die ik gehaald heb is een oud-ajacied Siem de Jong.

Dan de uitgaande transfers. Frenkie de Jong, Pelle Clement en Davinson Sanchez mogen een half jaar ergens anders gaan voetballen. De enigste speler die definitief is vertrokken is Vaclav Cerny. VFL Wolfsburg legde 7,25 mil neer voor de jonge tsjech.

Ook in de competitie gingen we gewoon verder waar we voor de winterstop mee bezig waren. In de eredivisie is dan voor ons ook weinig tot geen uitdaging geweest dit seizoen. We mogen ons dan ook terecht ongeslagen kampioen noemen.

Dan het europese avontuur. We mogen toch wel concluderen dat we hier de verrassing van het seizoen waren. Pas in de halve finale was Bayern te sterk voor ons.

Toen ik ging kijken hoe jong ajax het gedaan heeft zie ik weer dat ze kampioen geworden zijn. Net als het eerste zijn ze voor de tweede keer achter elkaar kampioen geworden. We mogen toch wel spreken dat het bij ajax erg goed gaat.

Het laatste wat ik dan nog niet heb besproken zijn de individuele prijzen. Ik denk toch wel dat deze voor zich spreken en verder geen uitleg nodig hebben.

delichris Bedankt voor je reactie.
                              Minitolluz Bedankt voor je reactie.
                              jessy1107 Bedankt voor je reactie.
                              Wallemme Bedankt voor je reactie.
                              Spurs12345 Bedankt voor je reactie.
                              Spoiler for Tactiek:

Last edited by chrisje1993; 17 apr 2017, 11:40.

Comment

• Heerlijke Champions League campagne gedraaid, verliezen van Bayern is absoluut geen schande. Je bent goed bezig met Ajax. Klasse!

Comment

• Alles bij elkaar een heel mooi seizoen met veel leuke feitjes.

Comment

• Een sterk seizoen, zowel in de Eredivisie als de CL. Had Cerny geen meerwaarde voor Ajax kunnen worden?
                                    Wat me opvalt is dat bij de beste keepers en topscorer geen Ajax speler naar voren komt.

Kums voor de breedte? Was er geen goede jeugdspeler beschikbaar of Frenkie de Jong?

Comment

• JordiW. Bedankt voor je reactie.
                                      delichris Bedankt voor je reactie.
                                      Wallemme Bedankt voor je reactie. Cerny was alleen maar back-up achter kluivert en dolberg dus mocht van mij vertrekken. Hij ontwikkelde zich ook niet zoals gehoopt. Ik heb tot nu toe nog niet echt een speler die er bovenuit steekt bij mij met doelpunten. Kums is inderdaad voor de breedte. Frenkie de Jong en Carel Eiting moeten zich eerst nog verder ontwikkelen om in de basis te komen.

Deze twee heb ik gemaakt met een nieuw programma Paintshop pro. Ik weet niet of iemand dit kent dan wil ik degene vragen of hij mij wat tips kan geven.

Comment

• Een mooi bedrag voor Sinkgraven, Serero had waarschijnlijk geen toegevoegde waarde dus een begrijpelijke transfer die nog een mooie som oplevert.

Comment

• Wat een heerlijk seizoen gedraaid, zowel jij als Jong kampioen! En in de CL is het natuurlijk ook fantastisch om de halve finale te bereiken. Twee begrijpelijke uitgaande transfers speelde Sinkgraven vaak als linksback?

Comment

• Begrijpelijk dat je van Serero afscheid neemt. Jammer van Sinkgraven, dat vind ik toch wel een leuk spelertje. Mooie updates!

Comment

• Begrijpelijk dat je Serero weg doet, verder snap ik de transfer van Kum niet zo, had je wat mijn betreft beter Frenkie voor de breedte kunnen gebruiken.

Comment

• Het is goed te zien dat Serero vertrekt. Dat Sinkgraven wordt verkocht is goed uit te leggen. Alleen het valt niet te rijmen dat hij voor een groot verlies is terugverkocht aan sc Heerenveen.

Comment

• Een zeer goed seizoen gedraaid! Is altijd fijn om toch nog aardig wat te vangen voor overbodige spelers.

Comment

• Ik had Sinkie verkocht in seizoen 3 voor ongeveer 25 miljoen. Beetje weinig voor gevangen, maar wat is de reden er achter dat hij zo makkelijk weg mag

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X