Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[fm2017]Youth is the future

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [fm2017]Youth is the future

Spoiler for Uitleg:
    Ik heb nu een nieuwe "game"pc en ga dus dan ook met een nieuwe novellen beginnen. Ik hoop jullie aandacht hiermee vast te houden. Opbouwende kritiek over de updates zijn ten alle tijde welkom. Aldoende leert men namelijk.
    Last edited by Marius; 26 mrt 2017, 11:17.

Succes!

Comment

Succes met je nieuw verhaal!

Comment

Succes!

Comment

Succes! Qua jeugd zit het wel goed daar in Amsterdam! Benieuwd hoe je het gaat doen

Comment

Succes Chris
            Ben benieuwd wat je er van gaat bakken als Feyenoord supporter

Comment

Succes in Amsterdam!

Comment

Succes!

PS: kleine tip, haal je tekst eerst eens door een spellingcorrector.

Comment

Fizzle Dankjewel voor je reactie.
                  DeJarnoxD Dankjewel voor je reactie.
                  ADG-Vincent Dankjewel voor je reactie.
                  Cruijff Dankjewel voor je reactie. Het talent zit inderdaad wel goed de komende jaren.
                  Christiano Dankjewel voor je reactie. Ook als feyenoord supporter zal dit wil goed moeten komen haha.
                  Wallemme Dankjewel voor je reactie.
                  Marius Dankjewel voor je reactie. Deze update had ik al klaar dus hoop dat het hier wel al beter is maar zal op de spelling gaan letten.

Comment

Succes!

Comment

Tof idee dat je echt alles op jeugd gaat leggen, al vraag ik me af of je geen ervaren leiders gaat missen.

Comment

Ben benieuwd. Er zit een hoop talent tussen, maar of ze allemaal de stap kunnen maken en of je voor elke positie een jeugdspeler kunt inpassen is afwachten.
                        Het principe spreekt me wel aan, kopen voor het kopen is ook niet alles.

Succes!

Comment

Als Feyenoord supporter zit ik toch ook weer klaar voor het avontuur bij de grote concurrent. Ik ben heel benieuwd of jij deze grote (mooie? ) club naar succes kan leiden. Het gaat je wel lukken hoor. Ik ga deze volgen...

Comment

Benieuwd hoe je dit precies gaat doen! Helemaal geen aankopen dus?

Comment

Bas96; Dankjewel voor je reactie.
                              DeJarnoxD; Dat zal een kwestie worden van niet te snel verkopen. Of dit gaat lukken daar gaan we achter komen.
                              Wallemme; De tijd zal dit gaan leren.
                              Patje!; Dankjewel voor je reactie. Altijd fijn om te horen dat je deze gaat volgen.
                              Cruijff; Nee helemaal geen aankopen.

Comment

Het is wel een mooie update. Misschien de volgende keer een wit lettertype gebruiken

Comment

Een transfer die ik kan begrijpen, maar misschien een kleine uitleg...
                                  Waarom laat je hem gaan en zijn er clausules opgenomen...

Succes!

Comment

Veel betere update al! Je maakt progressie al is de kwaliteit van de foto wel wat aan de lage kant maar dat is verwaasloosbaar.
                                    Aangezien ik geen Eredivisie volg over wie gaat het hier?

Comment

Ik vind dit toch wel een opmerkelijke transfer. Waarom een verhuur en geen definitieve transfer? Is er een optie tot koop opgenomen?

Comment

Succes met Ajax.

Comment

Ben benieuwd hoe je het gaat doen. Je moet natuurlijk ook blijven zorgen voor de instroom van goede jeugdspelers die volgend jaar, of het jaar erop door kunnen stormen naar het eerste.....

Comment

Kan toch wel van waarde zijn, wat is de reden van het verhuur geweest?

Comment

Patje!; Zal er de volgende keer naar kijken.
                                              Wallemme Ik wilde hem eigenlijk verkopen maar niemand wilde hem dus heb hem maar verhuurd met een optie om hem terug te roepen.
                                              DeJarnoxD Het gaat hier om Amin Younes. Zal de volgende keer letten op de foto.
                                              Bas96; Ik wilde hem wel verkopen maar kreeg alleen een huur aanbod voor hem dus die maar geaccepteerd. Nee helaas geen optie tot koop.
                                              delichris; Dankjewel.
                                              Spurs12345; Dat zeker maar dat wordt nog even afwachten of dat ook lukt.
                                              Cruijff; Ik persoonlijk vind hem heel erg overrated irl. Hij mocht van mij definitief vertrekken maar helaas kreeg ik alleen dit huuraanbod.

Comment

Die 12-0 is een prima schietoefening. Voor de rest ook knappe resultaten tegen Brugge, Bilbao en Bournemouth.

Comment

Een goede voorbereiding gespeeld. Nu op naar het echte werk.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X