Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Sign-Up] Talent in BelgiŽ

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hopelijk krijg ik in 2de helft van het seizoen wat meer speelgelegenheid

Verstuurd vanaf mijn G7-L01 met Tapatalk

Comment

• Boeruh!
      Bertje_15
      Svenpunt

Comment

• Mooie positie met de club en af en toe wat speeltijd bij het eerste. Ik had het niet anders verwacht.

waarschijnlijk meer gespeeld bij de -21 en -19? Komen die stats ook op het einde van het seizoen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bertje_15 Bekijk berichten
          Mooie positie met de club en af en toe wat speeltijd bij het eerste. Ik had het niet anders verwacht.

waarschijnlijk meer gespeeld bij de -21 en -19? Komen die stats ook op het einde van het seizoen?
          Ik heb die stats niet voorzien, enkel de real deal

Comment

• Gaat uitstekend in Portugal, hopelijk kunnen we even goed doen in het tweede deel van dit seizoen en promoveren!

Comment

• Hmmm jammer genoeg nog niet veel gespeeld bij Stade Rennais maar gelukkig wel al een keer verkozen tot MVW. Hopen dat dit ook leid tot meer speeltijd.

Comment

• michael16
                chrisje1993
                Duarte

Comment

• Kan Almere City zich 9500 per maand permitteren? Vrij veel voor een jupiler league speler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael16 Bekijk berichten
                    Kan Almere City zich 9500 per maand permitteren? Vrij veel voor een jupiler league speler
                    Was daar meteen grootverdiener inderdaad

Comment

• GerwinMU
                      DeJarnoxD
                      nasje92
                      Last edited by TeamWesil; 19 mrt 2017, 13:27.

Comment

• Weer goed aan het seizoen begonnen, hopelijk kan ik na dit seizoen de transfer wel realiseren.

Comment

• Zo, een transfer gemaakt naar de Serie B! Niet veel gespeeld, maar gezien de positie op de ranglijst ben ik niet echt nodig. Hopelijk kan ik de tweede seizoenshelft nog van waarde zijn.

Comment

• Sepp doet het goed 3x MVM! een paar mooie assist, alleen jammer dat het team zo laag staat. Ik had een klein beetje op meer gehoopt! maar het gaat de goeie kant op!

Comment

• Patje!
                              TomFsoccer

Comment

• Keurige 7,58 gemiddeld...

Comment

• Mijn eerste caps voor BelgiŽ -19. En gelijk maar een goal maken. Top. Een paar wedstrijden gepakt in het eerste. Wel veel bekerwedstrijden. Is dat normaal in Frankrijk?

Comment

• Jammer dat ik niet aan spelen toe kom... Wel mooie selecties bij de jeugd van BelgiŽ!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                      Mijn eerste caps voor BelgiŽ -19. En gelijk maar een goal maken. Top. Een paar wedstrijden gepakt in het eerste. Wel veel bekerwedstrijden. Is dat normaal in Frankrijk?
                                      Ze hebben twee bekers blijkbaar, waarvan ze er ťťn met veel b-spelers lijken te spelen.

Comment

• Schrans
                                        agolaide
                                        capelle1212

Comment

• Jammer genoeg niet veel speelminuten gemaakt en ook nog is het kampioenschap met 1 punt misgelopen. Hopelijk kan ik volgend seizoen verhuurd worden of toch wat ervaring op doen in Ligue 1.

Comment

• Opgeroepen voor BelgiŽ - 19 wat wedstrijdjes mee gepikt, nu hopen dat ik definitief de stap naar de eerste selectie kan maken. Hopen op meer minuten, anders wellicht een verhuur een optie

Comment

• Boeruh!
                                              Bertje_15
                                              Svenpunt

Comment

• Ik hoop op een uitleen beurt of transfer naar een Belgische middenmoter.

Verstuurd vanaf mijn G7-L01 met Tapatalk

Comment

• Tevreden over het aantal wedstrijden met Bolton. Enkel teleurgesteld over het klassement.

kan het zijn dat je bij mij en sven punt dezelfde screen gebruikt hebt voor de Belgische -19?
                                                  Alles is daar hetzelfde. Dit kan natuurlijk maar is merkwaardig.

Comment

• Zo, nu bijna elke wedstrijd een invalbeurten, hopelijk komend seizoen basis

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X