Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Sign-Up] Talent in België

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Haha even in de zandbak wat centen oprapen, best oké!

Comment

• michael16
      Bertje_15
      Schrans

Comment

• wat is er ineens met mijn speler gebeurt?
        Vorig jaar nog bijna titularis en nu ineens niets meer

Comment

• Boeruh!
          DeJarnoxD
          capelle1212

Comment

• Wederom een super seizoen gedraaid, zowel bij Marseille als Nederland. Helaas was PSG nog een stukje beter.

Comment

• Matiger seizoen dan anders wel, ook niet altijd basisspeler geweest zo te zien!

Comment

• nasje92
                chrisje1993
                Duarte

Comment

• agolaide
                  Patje!
                  GerwinMU

Comment

• Svenpunt
                    TomFsoccer

Comment

• agolaidePatje!michael16capelle1212SchransBoeruh!GerwinMUBertje_15TomFsoccerchrisje1993SvenpuntDeJarnoxDnasje92Duarte

Comment

• Geen transfer en halve finale gehaald, prima

Comment

• michael16
                          Bertje_15
                          Schrans
                          Last edited by TeamWesil; 13 aug 2017, 06:26.

Comment

• Verdien nog wel lekker maar voetballend is het op ben ik bang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael16 Bekijk berichten
                              Verdien nog wel lekker maar voetballend is het op ben ik bang
                              Een vertrek voor de laatste jaren lijkt nodig.

Comment

• Gelukkig speel ik wel mijn wedstrijden bij Kopenhagen! en ook nog eens Europese wedstrijden! Wat ik me nu wel afvraag op welke leeftijd zitten we nu? Van de spelers uiteraard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GerwinMU Bekijk berichten
                                  Gelukkig speel ik wel mijn wedstrijden bij Kopenhagen! en ook nog eens Europese wedstrijden! Wat ik me nu wel afvraag op welke leeftijd zitten we nu? Van de spelers uiteraard?
                                  Rond de 32.

Comment

• Boeruh!
                                    DeJarnoxD
                                    agolaide

Comment

• Nog steeds prima van waarde voor het team

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
                                        Nog steeds prima van waarde voor het team
                                        Ideale competitie zo waar, je hebt een heel geslaagde carrière me dunkt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TeamWesil Bekijk berichten

Ideale competitie zo waar, je hebt een heel geslaagde carrière me dunkt .
                                          Zeker! Was mooi geweest als ik een stap naar de echte top had kunnen maken, maar dit is al beter dan verwacht

Comment

• Het vuur bij Nancy is eruit.

Comment

• Ik speel op mijn 32ste zo te zien nog lekker mee in Moskou. Leuk om te zien dat we nog leuk meedraaien in Europa en goedemorgen wat een seizoen heb je vorig seizoen in China gedraait TeamWesil
                                              Last edited by agolaide; 16 aug 2017, 23:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door agolaide Bekijk berichten
                                                Ik speel op mijn 32ste zo te zien nog lekker mee in Moskou. Leuk om te zien dat we nog leuk meedraaien in Europa en goedemorgen wat een seizoen heb je vorig seizoen in China gedraait TeamWesil
                                                Die competitie is zo zwak dat je daar precies heel simpel heel goed kan zijn.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                X