Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Sign-Up] Talent in BelgiŽ

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pfff dat is wel echt een heel teleurstellend seizoen geweest bij Angers. Nu maar hopen op een mooie transfer

Comment

• Alles gespeeld bij Lierse. Mooie resultaten van mijn speler en nu word het tijd voor een serieuze stap hogerop. Subtopper in Engeland ofzo..

Comment

• 0 minuten gemaakt. In ieder geval niets fout gedaan

Comment

• Bertje_15Schransmichael16Boeruh!TomFsoccercapelle1212agolaideSvenpuntchrisje1993DuartePatje!GerwinMUnasje92DeJarnoxD

Comment

• Nog een jaar bij PSV

Comment

• Nu beginnen met hopen op een stap omhoog, wil wil er nog wat van komen, moet het nu gaan gebeuren

Comment

• Bordeaux in de ligue 1 is (hoop ik) toch al een betere stap vooruit dan pakweg Belgische clubs. Ook de competitie zou sterker moeten zijn.
                Hopen op een stevig aantal minuten..

Comment

• Een transfer naar de Bundesliga is prima, al zat ik in de Serie A ook prima. Hopelijk kan ik me mooi doorontwikkelen. Hoe is Hoffenheim de afgelopen jaren geŽindigd?

Comment

• Patje! Toeval? Ik denk het niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
                      Een transfer naar de Bundesliga is prima, al zat ik in de Serie A ook prima. Hopelijk kan ik me mooi doorontwikkelen. Hoe is Hoffenheim de afgelopen jaren geŽindigd?
                      Een gewone middenmotor.

In 2019/2020 wel beker en Europa League gewonnen.

Comment

• Print screen van de spelers vind je achter het overzicht van dit seizoen, gewoon doorklikken dus.

Boeruh!
                        Bertje_15
                        agolaide

Comment

• Zoooo, prima meegedraaid in een fantastisch presterend Hoffenheim, transferwaarde van 20 mil
                          Ook een prima speler inmiddels, en international!
                          Last edited by Boeruh!; 19 apr 2017, 20:49.

Comment

• Dit kon wel eens het seizoen van de doorbraak zijn. Bijna alles gespeeld met mooie resultaten. Vooral de continentale wedstrijden had mijn speler nodig.
                            Wat een speler! Enorm ontwikkeld als ik naar zijn stats kijk.

Comment

• Print screen van de spelers vind je achter het overzicht van dit seizoen, gewoon doorklikken dus.

Svenpunt
                              michael16
                              Duarte
                              Last edited by TeamWesil; 22 apr 2017, 06:54.

Comment

• Niet echt veel gespeeld bij PSV dit seizoen. Wel de stap gemaakt naar West Ham, hopelijk komen ze nog altijd uit in de Premier League

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael16 Bekijk berichten
                                  Niet echt veel gespeeld bij PSV dit seizoen. Wel de stap gemaakt naar West Ham, hopelijk komen ze nog altijd uit in de Premier League
                                  Ik vroeg me af hoe je dit wist, maar ik tease inderdaad in de print screens van de spelers

Comment

• Ik moet dringend weg bij Benfica..

Comment

chrisje1993
                                      nasje92
                                      Last edited by TeamWesil; 22 apr 2017, 06:52.

Comment

• Ontwikkeling valt me toch tegen

Comment

GerwinMU
                                          TomFsoccer
                                          Schrans
                                          Last edited by TeamWesil; 22 apr 2017, 06:53.

Comment

• Geweldig gepresteerd, echt eindelijk volledig mijn kans gekregen. Ook goed omhoog gegaan in waarde. Kan wel niet doorklikken, dus zie mijn stats niet.

Comment

• capelle1212
                                              Patje!
                                              DeJarnoxD

Comment

• Schitterend seizoen gespeeld! Heel het seizoen een vaste waarde geweest en nog eens promotie afgedwongen naar de Premier league!

Verstuurd vanaf mijn G7-L01 met Tapatalk

Comment

• Ajax, prima!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X