Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] San Marino Challenge

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM17] San Marino Challenge

Opbouw

Iedereen kent deze challenge. Maak San Marino wereldkampioen.
    Dit is een van de moeilijkste uitdagingen in FM maar ik ga ze proberen zo goed en zo ver mogelijk af te ronden.
    De meeste informatie over deze challenge vind je hier terug:
    http://forum.manutd.nl/forum/manager...rino-challenge

Ik heb hiervoor een editorbestand gevonden zodat Serie D direct bespeelbaar is en ik direct San Marino Calcio onder mijn hoede kan nemen en geen heel seizoen moet simuleren en hopen dat ze stijgen.
    Ook start ik met het managen van de nationale ploeg. Ik ben vooral benieuwd hoe lang ik dit uithoud zonder ontslagen te worden.

Om de uitdaging erin te houden heb ik een hele lijst met uitdagingen gemaakt. Sommige komen van verschillende fora en andere heb ik dan weer verzonnen.
    Mocht je nog enkele leuke uitdagingen weten hoor ik het graag.
    Clubniveau
    Promotie naar Lego Pro
    Promotie naar Serie B
    Promotie naar Serie A
    Win Serie A
    Win van een Serie A ploeg terwijl je uitkomt in een lagere divisie (Oefenwedstrijd)
    Win de Europa League met San Marino Calcio
    Win de Champions League met San Marino Calcio
    Win Serie A met alleen maar San Marinese spelers
    Laat een nieuw stadion bouwen
    Verbeter de accommodaties naar het maximum
    Word de beste ploeg in Italië
    Word de beste ploeg in Europa
    Word de beste ploeg in de wereld
    Landelijk niveau
    Win een wedstrijd met inzet
    Versla het record van Andy Selva (10 doelpunten)
    Versla Italië
    Kwalificeer je voor een groot tornooi
    Word Europees Kampioen
    Word Wereldkampioen
    Krijg San Marino in de top 150 van Nationale teams
    Krijg San Marino in de top 100 van Nationale teams
    Krijg San Marino in de top 50 van Nationale teams
    Krijg San Marino in de top 10 van Nationale teams
    Word nummer 1 van de wereld
    Andere
    Produceer een jeugdspeler die uitkomt voor de Nationale ploeg
    Produceer een jeugdspeler die doelman van het jaar word
    Produceer een jeugdspeler die verdediger van het jaar word
    Produceer een jeugdspeler die middenvelder van het jaar word
    Produceer een jeugdspeler die aanvaller van het jaar word
    Produceer een jeugdspeler die speler van het jaar word
    Produceer een jeugdspeler die topscorer van het jaar word
    Produceer een jeugdspeler die meer dan € 1mil waard is
    Win manager van het jaar
    Blijf in management voor 5 jaar
    Blijf in management voor 10 jaar
    Blijf in management voor 15 jaar
    Blijf in management voor 20 jaar
    Blijf in management voor 25 jaar

Spoiler for Uitleg:
    Dit zal een novelle worden waarin FM centraal staat. Ik ben geen groot schrijver en geen grafisch expert dus ik zal vooral werken met screens vanuit het spel zelf.
    Alle tips zijn welkom.
    Last edited by Bertje_15; 22 mrt 2017, 22:16.

Als je al je doelen haalt zou mooi zijn maar ik denk niet haalbaar. Met de club zou nog kunnen maa ik herinner me dat het bij het land amper mogelijk is en het ontzettend lang duurt. Succes!

Comment

Succes met deze zware taak.

Comment

Heel veel succes!

Comment

Dit blijft altijd een leuke uitdaging.
          Ben benieuwd hoe je het er vanaf gaat brengen

Comment

Heel veel moed in ieder geval, je gaat een heleboel frustraties tegen komen vrees ik. In FM is alles volgens mij mogelijk, alleen heb je enorm veel tijd nodig voor sommige dingen; zo vermoed ik dat het enorm lastig wordt met het land in de beginjaren.

Comment

Succes!

Comment

Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                  Als je al je doelen haalt zou mooi zijn maar ik denk niet haalbaar. Met de club zou nog kunnen maa ik herinner me dat het bij het land amper mogelijk is en het ontzettend lang duurt. Succes!
                  Oneens! Ik heb het al eerder gezien op het forum, het is mogelijk. Het kost wel veel geduld, zeker in de eerste jaren. Maar als je de faciliteiten eenmaal in orde hebt komen de betere jeugdspelers door. In mijn ervaring zijn ze meestal half Italiaans waardoor je even moet wachten maar uiteindelijk kiezen ze wel voor het land en dan kan het ineens hard gaan.

Ik heb de challenge ook nog steeds staan met FM 14. Ik heb de game nog en er gaat ongetwijfeld een keer komen dat ik deze weer op ga pakken. Ik wens je veel succes. Het is een lastige maar zeer leuke challenge waar wel veel geduld voor nodig is.

Comment

De voorbereiding

Mijn eerste kennismaking met de club en de competitie. Geen kennis van de spelers, clubs of de competitie dus ik had geen idee wat ik kon verwachten.
                    In de voorbereiding wedstrijden geregeld tegen ploegen waar ik geen enkel idee van had op welk niveau ze spelen en wat ze voorstellen. Dus ik liet mij volledig verrassen op dit gebied.

Het begon zeer goed met alleen maar overwinningen. Spijtig genoeg waren de 3 laatste wedstrijden minder goed en moesten we de competitie met een minder gevoel aanvatten.

Transfers

Het heeft een paar uur geduurd voor ik een deftig beeld had van mijn selectie en op welke posities ik nog versterking nodig had. Het is op dit niveau altijd even hopen dat je scouts hun werk goed doen. Het leverde enkele transfers op van spelers die in mijn ogen wel een meerwaarde konden zijn.

Cristian Massimiani: Aanvallende vleugelspeler gehaald om te kunnen omschakelen naar een aanvallender systeem
                    Giuseppe Messina: Doelman om te vechten voor een plaats onder de lat.
                    Tiberio Velocci: Jonge spits gehaald voor de breedte
                    Simone Natali: Centrale middenvelder voor te rouleren
                    Lucio Parteli: Flankverdediger voor de toekomst. Zal voornamelijk op de bank starten
                    Hugo Bergese: Back-up voor de linkse flank
                    Fabio Alba: Aanvallende vleugelspeler gehaald om te kunnen omschakelen naar een aanvallender systeem
                    Andrea Bragadin: Spits gehaald om te spelen en te scoren
                    Manuele Malotti: Kan zowel op de flank als in de spits spelen. Voornamelijk back-up
                    Tommaso Pedruzzi: Centrale verdediger gehaald om te spelen
                    Alessio Codromaz: Centrale verdediger gehaald om te spelen
                    Nazario Di Matteo: Centrale middenvelder gehaald om te spelen
                    Lorenzo Cerrai: Extra roulatie op het middenveld

De enige speler die vertrokken is. Voldeed niet naar mijn norm en is ondertussen gestopt met voetballen.

Spoiler for Uitleg:
                    Ik ben al verder in het spel en ik heb dus niet van alles een screen.
                    Als je iets wilt zien dan hoor ik het graag.

Spoiler for Reacties:
                    DeJarnoxD Moeilijk zal het zeker worden maar niets is onmogelijk. Het zal zeker lang duren voor ik iets serieus kan bereiken maar we zien wel waar ik uit kom.
                    delichris Bedankt voor de reactie.
                    Jornski Bedankt voor de reactie.
                    Christiano Bedankt voor de reactie.
                    Marius Met deze challenge kan ik mijn eigen grenzen aftasten en dan zien we wel waar ik uit kom. Met het land zal het zeker lastig worden.
                    Duarte. Bedankt voor de reactie.
                    Joske11 Bedankt voor de reactie.
                    Thomassje123 Het is inderdaad mogelijk om resultaat te behalen. Het zal alleen enige tijd duren voor er iets zal lukken. Hopelijk lukt het mij om iets te bereiken.

Comment

Goede voorbereiding achter de rug. Ik ben nieuwsgierig naar je competitiestart!

Comment

Aardig wat spelers gehaald. Je hebt hopelijk nu een goed beeld van het team. Komen er nog stafleden?

Comment

Veel versterkingen, goede oefencampagne. Aftasten is het altijd in het begin.

Comment

Aardig wat versterkingen gehaald. Geen San Marinezen volgens mij?
                            is toevallig de nationale keeper niet haalbaar? Benedetti of iets dergelijks.
                            In vorige fm versies was dit altijd een prima keeper voor de eerste jaren.

Comment

prima voorbereiding!

Comment

Goeie voorbereiding achter de rug, veel spelers gehaald voor de breedte lijkt me?

Comment

Goede voorbereiding hoor! Succes met deze pittige challenge

Comment

Dat zijn wel veel transfers ineens, hopelijk kun je er een echt team van smeden, maar ik vrees er voor dat het ook wel eens averechts kan werken, tenminste in mijn ervaring

Comment

Leuke opzet, succes!

Comment

San Marino Calcio

September - Oktober 2016

De eerste wedstrijd met inzet gaat om de beker van Serie D. Ik heb voorlopig weinig interesse in deze beker maar we proberen te pakken wat we kunnen.
                                        Ook het bestuur hecht geen belang aan deze beker.
                                        In de competitie verwacht het bestuur dat we promotie halen. Het maakt hen niet uit hoe maar het moet.

San Marino

September 2016

Ook krijg ik als bondscoach in deze periode mijn eerste test. Het is nog volledig zoeken naar de juiste spelers en hun potentieel. Maar voorlopig verwacht ik ook niet dat we veel gaan halen.
                                        Het zou mij al verbazen als we überhaupt tot scoren komen.

Oktober 2016

Na de eerste interlandperiode waarin we onverwacht een doelpuntje wisten te maken stond nu een enorm zwaar programma voor de boeg. Uit bij Noorwegen en uit bij Duitsland.
                                        Ik had hier absoluut geen zin. De verwachtingen waren dat we 2 keer een afstraffing tegemoet gingen.
                                        Tegen Noorwegen wisten we onverwacht voor te komen maar door de euforie bij de spelers wisten we die voorsprong niet lang vast te houden.
                                        Over de partij tegen Duitsland kan ik kort zijn. Met deze eindstand mogen we nog blij zijn. Het vizier van Duitsland stond zeer slecht afgesteld.

Spoiler for Uitleg:
                                        Door een gebrek aan screens van de tussenstand steek ik club en interlandvoetbal even in een update. Dit zal in komende updates nog gebeuren tot ik bij ben met alles.

Spoiler for Reacties:
                                        DeJarnoxD Bedankt voor de reactie.
                                        delichris Stafleden komen er voorlopig niet bij. Ik ben ze nog aan het evalueren maar tegen volgend seizoen zullen er in de staf wel veranderingen gebeuren.
                                        Marius Bedankt voor de reactie.
                                        Christiano Geen enkele San Marinees er tussen. Haalbaar misschien wel maar ik heb (volgens mij) een keeper met beter potentieel in de rangen.
                                        Duarte. Bedankt voor de reactie.
                                        Joske11 Zowel voor de breedte als voor de selectie.
                                        Cruijff Bedankt voor de reactie.
                                        Thomassje123 Dit is inderdaad mogelijk. We zullen zien hoe het loopt.
                                        Jens. Bedankt voor de reactie.

Comment

Goede start, zowel bij de club als het land. Vooral dat gelijkspel tegen Noorwegen is al een heuse verrassing natuurlijk.

Comment

Het gaat precies volgens verwachting met de 1-1 tegen Noorwegen als mooie uitschieter

Comment

Goede start hoor!

Comment

Knap gelijkspel tegen Noorwegen valt me meteen op! Ook met de club heb je een aantal zeges, waaronder de 6-0, waar je terecht fier mag op zijn!

Comment

Mooi gelijkspel tegen Noorwegen zeg!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X