Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Sign Up] Make your way up

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
    Ik heb deze week veel werk en heb zelfs geen tijd om te reageren op novelle's, dit weekend zal ik dit project verderzetten!
    Ik zag het, geen reactie op mijn verhaal mopje hoor

Comment

Bedankt voor de reacties, na een tijdje gaan we er weer vol voor! Ditmaal gaan we naar Duitsland én Italië.
      Uiteraard mogen ook andere mensen hun mening geven over de prestaties van de geposte managers! Patje! Helaas steeds nog werkloos. 1860 München eindigt twaalfde in de 2. Bundesliga
      agolaide Helaas nog steeds werkloos. Brescia eindigt zesde in de Serie B en promoveert via promotie play-offs.
      Scoiattolo Helaas nog geen nieuwe job. Racing Roma zit nog steeds in de vierde klasse.

Comment

Jammer dat ik nog geen club heb kunnen vinden. Wel verassend dat Brescia promoveert en dat ook nog op de manier hoe het mij ook bijna lukte in mijn eerste seizoen.

Comment

Bedankt voor de reactie!
          GerwinMU Duarte. Helaas nog werkloos.

Comment

Wat een prachtig resultaat van mezelf met Leeds, hopelijk kunnen we dat volgend seizoen verder zetten.

Comment

Colchester, zo kom je nog eens ergens! Ben benieuwd wat er een heel seizoen mogelijk is daar

Comment

Zo te zien ook nog steeds werkloos .. hopen dat er snel een nieuwe club aankomt

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

Ik dacht dat ik in de update hiervoor nog wel bij The Wolves zat (?) maar daar ben ik blijkbaar ontslagen

Comment

QPR, mooie uitdaging! Hoop dat ik ook met hen kan promoveren. Bedankt voor de update! Grafisch ook helemaal prima!

Comment

Comment

Weer een prima seizoen, lekker hoor. 2 plaatsjes hoger dan vorig seizoen.

Comment

Laten we hopen dat we nu resultaten kunnen boeken.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                          X