Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17][LLM]Destination Ligue 1

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Prachtige groei van de club, van mij mag je hem ook hervatten!

Comment

• Jammer dat je stopt maar heel erg fijn dat je alsnog een samenvatting geeft. Zo is het voor de lezer immers ook afgesloten. Gefeliciteerd met het behalen van de verschillende prijzen, je bent erin geslaagd een nietszeggende club uit te bouwen tot een nationale topclub in een topclub die gedomineerd wordt door een erg rijke tegenstander. Op internationaal vlak kan er alleen maar moois volgen. Bedankt voor deze novelle, ik heb er van genoten!

Comment

• Goede samenvatting waarin blijkt dat je de nodige prijzen gewonnen hebt en een topclub in eigen land gemaakt hebt. Het enige wat mist zijn de Europese successen, dus als je er nog mee doorgaat heb je nog iets om voor te spelen.

Comment

• Jammer dat je stopt. Je hebt de club flink laten groeien tot een topclub in Frankrijk. Jammer dat het Europees nog niet zo wilde lukken, maar meer dan respect wat je al wel behaald hebt met deze club

Comment

• Zonde dat dit stopt!

Comment

• Je hebt er een Franse topclub van weten te maken! Nu Europees nog.

Comment

• Het idee om deze update te doen als het er van kwam was er al lang. Alleen voor de uitwerking van deze update gaan al de credits naar delichris omdat ik eigenlijk gewoon een finale ga presenteren zoals hij het elke keer doet in zijn novelles.

Champions League special

We zitten momenteel in seizoen 26/27, en eindelijk was er vooruitgang in de Champions League. Oorspronkelijk was het doel om 3de te worden in de groep, en zo de EL te winnen. Maar dit pakte anders uit.

Road to the Final:

FC Villefranche

Borussia Dortmund

Opstellingen

Wedstrijd

De eerste keer dat we voorbij de 1ste KO ronde geraken is ook meteen de keer waarin we de beker met de grote oren mee naar huis mogen nemen. Het was een redelijk saaie finale, maar dat maakte ze voor mij persoonlijk niet minder spannend. We hebben een mooie campagne gespeeld, en ik ben blij dat na al die seizoenen we eindelijk een Europese triomf hebben mogen beleven!

Wallemme; delichris; DeJarnoxD; Marius; Jornski; gielosje; Makalakalane; Michaelwcs; Bedankt nog eens voor al de reacties! Deze update wou ik nog met jullie delen!

Comment

• Gefeliciteerd! Heel erg mooi om in je eerste finale meteen de beker te pakken. Schitterend parcours dat je met zo'n kleine club hebt afgelegd.

Comment

• Wow wat een mooie prijs gepakt. De terechte winnaar als je ziet wie jij verslagen hebt.

Comment

• Dat maakt je project bij FCVB volledig af. Van kleine club helemaal uitgebouwd tot winnaar van de UEFA Champions League.
                      Een fantastische prestatie!

Comment

• Zeer knappe prestatie hoor! Proficiat met de CL winst!

Comment

• Erg knap dat je alsnog de Champions League weet te winnen, een prachtig afscheid!

Comment

• Mooi afscheid, bedankt voor je novelle.

Comment

• Dit maakt het helemaal af deze game natuurlijk! Deze novelle was leuk om te volgen, en mooi om te zien hoe je van een kleine club een club hebt gemaakt die de CL weet te winnen. Dit maakt het afscheid van deze novelle toch nog net iets mooier

Comment

• Wat een geweldige prestatie!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                X