Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17][LLM] Stranger in a Strange Land: Part Two

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Je hebt je weten te herpakken in de competitie, een mooie en sterke prestatie! Het is tekenend voor de veerkracht van je team. Zo te zien krijg je twee toptalenten in je team vanuit de jeugdinstroom.

Comment

• Zitten een aantal zeer leuke talenten tussen, ook fijn dat je gelijk zo'n goede herstart hebt!

Comment

• Sterke serie neergezet, en mooi de koppositie weer overgenomen en de nr. 2 op een flinke achterstand gezet meteen.

Comment

• Mooie serie gedraaid en ook een prima voorsprong op de ranglijst. Ik ben wel benieuwd naar de stats van je twee meest talentvolle jeugdexponenten.

Comment

• Spoiler for Reacties:
            FM_Lesly Spurs12345 : Marius Patje! Wallemme Scoiattolo Joske11 gielosje Makalakalane jessy1107 DeJarnoxD Titan komodo25 JordiW. Bokke
            Bedankt voor de enthousiaste reacties!! De titel is binnen en met de beker hebben we de treble weten te bemachtigen in eigen land!!

22 - De treble

Last edited by coma_303; 5 jul 2017, 20:52.

Comment

• Gefeliciteerd met de prijzen. Overduidelijk een erg geslaagd seizoen. Nu de toekomst verzilveren.

Comment

• Prachtig seizoen waarin je alle nationale prijzen weet te winnen. De jeugdspelers mogen zich mentaal echter nog wel flink ontwikkelen. Een nonchalant karakter en onprofessionele houding is niet iets waar je als manager op zit te wachten, lijkt mij.

Comment

• Gefeliciteerd met de treble . Nu bouwen aan een mooie Europese campagne

Comment

• In eigen land heers je inmiddels met Banants. Door alle prijzen te winnen bevestig je dit nogmaals. Succes!

Comment

• Drie prijzen in een seizoen: de absolute topclub ondertussen in eigen land! Nu hopen dat het volgende seizoen net zo succesvol wordt, misschien een gunstige Europese loting!

Comment

• Gefeliciteerd!

Comment

• Spoiler for Reacties:
                          FM_Lesly Spurs12345 : Marius Patje! Wallemme Scoiattolo Joske11 gielosje Makalakalane jessy1107 DeJarnoxD Titan komodo25 JordiW. Bokke
                          Bedankt voor de enthousiaste reacties!! In deze update een korte zijstap die ik in mijn carriere heb gemaakt.

23 - Een korte zijstap in mijn carrière

Comment

• Hele mooie prestatie met Nigeria -20. Prima wedstrijden gespeeld en een mooi toernooi gedraaid. Jammer dat je de finale niet winnend weet af te sluiten, maar desondanks dat kun je gewoon tevreden zijn.

Comment

• Leuke zijstap. Het houdt een save in ieder geval interessant, dus ik snap wel waarom je dit doet. Goede prestaties ook natuurlijk.

Comment

• Knappe resultaten met Nigeria . En als bonus twee versterkingen mee genomen

Comment

• Een zijstap die je dus ook iets heeft opgeleverd. Ik kan me voorstellen dat het voor Banants uitstekende spelers zijn, die misschien ook nog wat gaan opleveren.

Comment

• Een leuke keuze om met Jong Nigeria aan de slag te gaan, de resultaten liegen er niet om. Nog de ambitie om de hoofdcoach van Nigeria te worden?

Comment

• Je hebt het wederom prima gedaan met Banants en ook met Nigeria!

Comment

• Spoiler for Reacties:
                                        Bedankt voor de enthousiaste reacties!! Het was een leuk expiriment bij jong Nigeria, voorlopig is een baan bij het grote Nigeria nog niet aan de orde maar ik sluit niets uit.

24 - Voorbereiding nieuwe seizoen

Comment

• Een voorbereiding die vertrouwen geeft en een selectie, die op basis van de sterren, degelijk oogt.
                                          Met Bate Boresov een interessante tegenstander, op basis van de ervaring die je inmiddels hebt opgedaan maak je zeker kans.

Comment

• Een mooie duidelijke update. De voorbereiding moet vertrouwen geven voor de confrontatie met BATE. Een mooie tegenstander waartegen je kan laten zien wat je in je mars hebt. Goed om te zien dat de Armeense competitie en jouw club stappen maken op de Europese ranglijsten.

Comment

• De selectie lijkt uitgebalanceerd en klaar voor het nieuwe seizoen na een goede oefencampagne. Met BATE jan het alle kanten uit maar je bent zeker niet vooraf kansloos.

Comment

• Selectie ziet er goed uit en vertoont ook nog het nodige potentieel . Met Bate een club waar je niet kansloos tegen hoeft te zijn

Comment

• De selectie en coach lijken er helemaal klaar voor te zijn! De loting is niet ongunstig, maar met BATE heb je wel een vak defensief ingestelde tegenstander. Er zal wel een muurtje gebroken moeten worden.

Comment

• Ziet er wederom prima uit man, de concurrentie moet weer van hele goede huizen komen om je te kunnen verslaan!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X