Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NvdW] [FM17] De weg naar eerste klasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spoiler for reacties:
    Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
    Gefeliciteerd met deze ongelofelijk mooie kroon op het werk! Eerlijk gezegd had ik vooraf niet gedacht dat je dit al dit seizoen kon bewerkstelligen gezien je de vorige jaren Europees nog niet kon domineren, maar het was een in ieder geval een erg mooi parcours en dus ook een zeer verdiende trofee.

Zoals je zelf aangeeft is de cirkel nu rond. Als je "de weg naar eerste klasse" letterlijk neemt zou je voor optie 3 moeten kiezen. Bovendien is het verhaal met Beerschot ook afgerond in mijn ogen. Niets dat dit kan overtreffen. Misschien is Lierse een optie? Die zijn in al je seizoenen nooit meer in eerste gepasseerd. Bovendien zou je daar ook met alleen jeugd kunnen werken gezien hun traditie.
    Thanks man

Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
    Het winnen van de CL is inderdaad de kroon op je werk! Een geweldige prestatie waarvoor uithoudings- en doorzettingsvermogen voor nodig was. Heel knap!

Ik sluit me aan bij Marius. Optie 3 lijkt me een mooi vervolg, waarbij je doorgaat in je huidige game. Er zal vast wel een interessante club zijn waar je aan de slag kunt.
    Dikke dikke merci!

Oorspronkelijk geplaatst door Josh Bekijk berichten
    Een kroon op je werk! Gefeliciteerd. Ik ga ook voor optie drie en sluit me daarbij aan bij Wallemme en Marius.
    Dank u!

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
    Gefeliciteerd met de CL. Ik zou lekker doorgaan dus optie 1.
    Thanks.

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
    Gefeliciteerd met de CL . Ik zou voor optie 1 gaan . Maar eens laten zien dat dit geen toeval was in de cl . Daarbij komt het WK voor clubs ook nog . Zou toch mooi zijn een Belgische winnaar ?
    Merci.

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
    Ik weet niet of ze in de nieuwe update zitten maar ik zou RWDM eens graag zien!
    Ze werden kampioen in eerste amateur afgelopen seizoen.

Comment

• De juiste keuze lijkt me. Benieuwd waar je nu uitkomt!

Comment

• Jammer maar begrijpelijk

Comment

• Spoiler for reacties:
          De juiste keuze lijkt me. Benieuwd waar je nu uitkomt!
          Ik ook

Jammer maar begrijpelijk
          Het was eigenlijk echt een moeilijke keuze
          Last edited by TeamWesil; 17 jul 2017, 18:10.

Comment

• Behalve Aalst allemaal erg mooie traditieclubs. Dit wordt sowieso een mooi nieuw avontuur!

Comment

• Royal Union lijkt mij wel een mooie uitdaging

Comment

• Spoiler for reacties:
                Behalve Aalst allemaal erg mooie traditieclubs. Dit wordt sowieso een mooi nieuw avontuur!
                We zijn nog niet klaar

Royal Union lijkt mij wel een mooie uitdaging
                Wie weet ^^
                Last edited by TeamWesil; 17 jul 2017, 18:12.

Comment

• Van deze twee is NAC toch wel de leukste club

Comment

• Een hoofdstuk is afgesloten, op naar een nieuwe.. Ik ben zeer benieuwd naar wat je volgende club gaat zijn!

Comment

• Spoiler for reacties:

Van deze twee is NAC toch wel de leukste club
                      Ik ben akkoord

Comment

• Heb ongeveer anderhalve dag nodig gehad om je novelle helemaal door te lezen maar wat voor één!
                        "Den Beirschot" de CL overwinning bezorgen is me jammer genoeg nooit gelukt.

Ik hoop dat je de zin in je game niet verliest.
                        De uitverkiezing voor Novelle van het jaar is namelijk nog niet binnen

Ik zou persoonlijk België laten voor wat het was.
                        Eerst en vooral omdat je alles gewonnen hebt wat er te winnen valt.
                        Ten tweede omdat je met NAC echt een mooie optie hebt om ook Nederland te veroveren.
                        NAC is een echte familie/traditie club die echt op mijn sympathie kan rekenen.
                        Ik hoop dan ook van hartje dat je NAC kiest.

Laat ons zeker af en toe weten hoe het Beerschot ondertussen vergaat.
                        Kans is groot dat de volgende coach alles naar de klote slaagt.

Edit: Overschrijf zeker je game niet. Het kan zo maar zijn dat je na enkele weken spijt krijgt van je beslissing om Beerschot te verlaten. Dan kan je de game gewoon weer aanvatten en bleek je volgende avontuur gewoon een droom te zijn
                        Begin dus zeker een nieuwe save-game!

Comment

• Notts county is ook leuk

Comment

• Leuke clubs in het rijtje hoor. Leuk dat je ook verder kijkt dan België alleen.

Comment

• Spoiler for reacties:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarry Bekijk berichten
                              Heb ongeveer anderhalve dag nodig gehad om je novelle helemaal door te lezen maar wat voor één!
                              "Den Beirschot" de CL overwinning bezorgen is me jammer genoeg nooit gelukt.

Ik hoop dat je de zin in je game niet verliest.
                              De uitverkiezing voor Novelle van het jaar is namelijk nog niet binnen

Ik zou persoonlijk België laten voor wat het was.
                              Eerst en vooral omdat je alles gewonnen hebt wat er te winnen valt.
                              Ten tweede omdat je met NAC echt een mooie optie hebt om ook Nederland te veroveren.
                              NAC is een echte familie/traditie club die echt op mijn sympathie kan rekenen.
                              Ik hoop dan ook van hartje dat je NAC kiest.

Laat ons zeker af en toe weten hoe het Beerschot ondertussen vergaat.
                              Kans is groot dat de volgende coach alles naar de klote slaagt.

Edit: Overschrijf zeker je game niet. Het kan zo maar zijn dat je na enkele weken spijt krijgt van je beslissing om Beerschot te verlaten. Dan kan je de game gewoon weer aanvatten en bleek je volgende avontuur gewoon een droom te zijn
                              Begin dus zeker een nieuwe save-game!
                              Thx voor het lezen.

Ik heb nog wel wat zin de game. En doelen voor de prijzen voor novelles inderdaad.

Notts county is ook leuk
                              Sowieso!

Leuke clubs in het rijtje hoor. Leuk dat je ook verder kijkt dan België alleen.
                              Wie weet

Comment

• Je houdt ons wel in spanning

Comment

• Spannend hoor, er blijven in ieder geval nog een paar leuke clubs over.

Comment

• Spoiler for reacties:
                                    Je houdt ons wel in spanning
                                    Moet kunnen

Spannend hoor, er blijven in ieder geval nog een paar leuke clubs over.
                                    Hopelijk tevreden
                                    Last edited by TeamWesil; 21 jul 2017, 13:32.

Comment

• Mooie uitdaging succes

Comment

• Mooie uitdaging gevonden met deze Brusselse club. Hopelijk breng je hen terug naar mooie tijden! Alvast succes.

Comment

• Het winnen van de CL levert ook een beloning op hier in de Novellenbundel want de moderatoren hebben deze novelle uitgeroepen tot Novelle van de Week. Gefeliciteerd TeamWesil ! De hoeveelste keer is het ondertussen al dat deze NvdW is?! Veel succes in de IDS verkiezing in ieder geval!

Comment

• MisterX Jens. DeJarnoxD Christiano delichris John Terry N.E.R.T. Spurs12345 Nielsvk1 gielosje Joske11 Patje! Glenn08 Woudo010 Thomassje123 Scoiattolo Cruijff El Cholo jessy1107 Wallemme Bokke Titan Duarte. nasje92 Josh JordiW. Artline Jerry

Het verhaal van Beerschot Wilrijk is ten einde, maar dit verhaal is dat nog niet. Hopelijk blijven jullie het volgen bij Union!

Comment

• Veel succes bij Union! Ik ken de club eigenlijk helemaal niet. Wel mooi dat je in eigen land blijft

Comment

• Ik laat me verrassen.

Comment

• Mooi dat je naar Union gaat. Toch wel de club met de mooiste geschiedenis, die de meesten volgers van het voetbal tegenwoordig niet meer kennen. Succes.

Comment

• Ook deze ga ik zeker volgen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X