Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NvdW] [FM17] De weg naar eerste klasse

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Om eens even een aankoop te doen! Nog altijd slechts 24 jaar oud, dus hij kan nog geruime tijd mee in je elftal!

Comment

• wow, speelde die nog bij Anderlecht? Hoe heb je hem kunnen overhalen om te komen? looneisen? (ik heb heb ook proberen te halen met Beerschot, maar vroeg iets van een 90.000/week... speelde (weinig) wel al bij Lyon denk ik)
      Veel budget wel beschikbaar!
      Last edited by N.E.R.T.; 14 jun 2017, 08:40.

Comment

• Prima aanwinst waarbij je de directe concurrent een dubbele dreun uitdeelt

Comment

• Een zeer mooie transfer. Speelde hij nog bij Anderlecht? Dan zou het een dubbelslag zijn, jouw team sterker en de concurrent direct verzwakt.

Comment

• Spoiler for reacties:

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
            Dat is al eens een opportuniteit waar je wat geld voor kan neerleggen!
            Het was een mooie kans inderdaad.

Oorspronkelijk geplaatst door Titan Bekijk berichten
            Om eens even een aankoop te doen! Nog altijd slechts 24 jaar oud, dus hij kan nog geruime tijd mee in je elftal!
            Voila, zo dacht ik er ook over.

Oorspronkelijk geplaatst door N.E.R.T. Bekijk berichten
            wow, speelde die nog bij Anderlecht? Hoe heb je hem kunnen overhalen om te komen? looneisen? (ik heb heb ook proberen te halen met Beerschot, maar vroeg iets van een 90.000/week... speelde (weinig) wel al bij Lyon denk ik)
            Veel budget wel beschikbaar!
            Ik heb wel wat budget ter beschikking ondertussen.

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
            Prima aanwinst waarbij je de directe concurrent een dubbele dreun uitdeelt
            Inderdaad!

Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
            Een zeer mooie transfer. Speelde hij nog bij Anderlecht? Dan zou het een dubbelslag zijn, jouw team sterker en de concurrent direct verzwakt.
            Hij speelde nog steeds bij Anderlecht.

Comment

• Genk en brugge zijn wat taaier dan de voorgaande jaren.
              Nipte wedstrijd tegen Cercle, maar toch nog gewonnen

Comment

• Het is nog vroeg op het seizoen natuurlijk, binnen 10 speeldagen sta je misschien weer een aantal punten los. In de beker was het wel nipt maar als ik het goed begrijp speelde je dan ook met een zogenaamd b-elftal.

Comment

• Opvallend is dat Anderlecht al vroeg steken laat vallen.

Comment

• Iets met een oog en een naald Toch mooi dat de tweede garnituur de wedstrijd uiteindelijk heeft gewonnen; goed voor hun zelfvertrouwen!

Comment

• Door is door . Hoe maakt niet uit

Comment

• Genk en Brugge zijn sterk gestart, maar van Beerschot Wilrijk weten we inmiddels dat ze het ook vol kunnen houden. In beker door, dat is wat telt.

Comment

• Spoiler for reacties:
                          Genk en brugge zijn wat taaier dan de voorgaande jaren.
                          Nipte wedstrijd tegen Cercle, maar toch nog gewonnen
                          Komt wel goed

Het is nog vroeg op het seizoen natuurlijk, binnen 10 speeldagen sta je misschien weer een aantal punten los. In de beker was het wel nipt maar als ik het goed begrijp speelde je dan ook met een zogenaamd b-elftal.
                          Klopt, amper spelers van de vaste elf.

Oorspronkelijk geplaatst door nasje92 Bekijk berichten
                          Opvallend is dat Anderlecht al vroeg steken laat vallen.
                          Het is nog vroeg toch?

Iets met een oog en een naald Toch mooi dat de tweede garnituur de wedstrijd uiteindelijk heeft gewonnen; goed voor hun zelfvertrouwen!
                          Ik was er zeer blij mee, ze gaan nog kansen krijgen me dunkt.

Door is door . Hoe maakt niet uit
                          Voila, zo denk ik er ook over.

Genk en Brugge zijn sterk gestart, maar van Beerschot Wilrijk weten we inmiddels dat ze het ook vol kunnen houden. In beker door, dat is wat telt.
                          Merci.
                          Last edited by TeamWesil; 20 jun 2017, 07:32.

Comment

• Een enorm belangrijke uitoverwinning in Denemarken, waarmee je direct je kansen op Europese overwintering vergroot!

Comment

• Alles op wieltjes in de competitie en ook al vier belangrijke punten in de CL. Ik neem aan dat de duels met Porto zullen bepalen of je je kan mengen in een strijd voor kwalificatie voor de tweede ronde.

Comment

• Goede overwinningen in de competitie . In de CL ook bezig . Zal gaan spannen tussen Liverpool , Porto en Beerschot

Comment

• Goed op weg hoor! Wat zou dat gelijkspel tegen Liverpool goed hebben gevoeld.

Comment

• Zeker nog vroeg! Toch prettig dat je alvast wat puntjes op Anderlecht bent uitgelopen. Nu ook weer uitstekende resultaten zowel in de competitie en CL.

Comment

• Deze novelle was we nog niet eerder opgevallen, maar een leuke novelle om te volgen. Mooie resultaten in de competitie en ook in de CL ben je goed van start gegaan. Ga zo door!

Comment

• Mooie verderzetting van het seizoen!
                                        Hoe doet Tielemans het? Nooit man van de wedstrijd en ook nog geen goals zie ik...

Comment

• Een belangrijke zege in Denemarken, daarnaast een mooi punt tegen Liverpool. Nu hopen dat je tenminste één goed resultaat tegen Porto kunt neerzetten.

Comment

• Spoiler for reacties:
                                            Een enorm belangrijke uitoverwinning in Denemarken, waarmee je direct je kansen op Europese overwintering vergroot!
                                            We nemen nog een punt extra

Alles op wieltjes in de competitie en ook al vier belangrijke punten in de CL. Ik neem aan dat de duels met Porto zullen bepalen of je je kan mengen in een strijd voor kwalificatie voor de tweede ronde.
                                            Dit is niet slecht dan

Goede overwinningen in de competitie . In de CL ook bezig . Zal gaan spannen tussen Liverpool , Porto en Beerschot
                                            De volgende speeldag zal veel gaan bepalen.

Oorspronkelijk geplaatst door Josh Bekijk berichten
                                            Goed op weg hoor! Wat zou dat gelijkspel tegen Liverpool goed hebben gevoeld.
                                            Het was geweldig!

Oorspronkelijk geplaatst door nasje92 Bekijk berichten
                                            Zeker nog vroeg! Toch prettig dat je alvast wat puntjes op Anderlecht bent uitgelopen. Nu ook weer uitstekende resultaten zowel in de competitie en CL.
                                            Thanks.

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
                                            Deze novelle was we nog niet eerder opgevallen, maar een leuke novelle om te volgen. Mooie resultaten in de competitie en ook in de CL ben je goed van start gegaan. Ga zo door!
                                            Dank je voor the follow.

Mooie verderzetting van het seizoen!
                                            Hoe doet Tielemans het? Nooit man van de wedstrijd en ook nog geen goals zie ik...
                                            Hij speelt zijn wedstrijden zonder meer, ik verwacht beter de komende tijden.

Een belangrijke zege in Denemarken, daarnaast een mooi punt tegen Liverpool. Nu hopen dat je tenminste één goed resultaat tegen Porto kunt neerzetten.
                                            Dit is niet slecht me dunkt.

Comment

• Het wordt inderdaad een moeilijker jaar als Bruggen en Genk zo blijven spelen. het wordt wachten op de onderlinge duels tussen de drie voor de werkelijke machtsverhoudingen te kennen.
                                              Mooie wedstrijd tegen Porto! Nu blijft alles nog mogelijk in de groep.

Comment

• Dat niveau blijven je tegenstanders in de competitie vast niet volhouden en mocht het wel zo zijn, dan levert het in ieder geval een spannende competitie op

Comment

• Lekker spannend op alle vlakken, al verwacht ik dat de andere clubs jouw puntengemiddelde niet gaan kunnen blijven volgen op termijn.
                                                  Last edited by Marius; 21 jun 2017, 10:09.

Comment

• Zo.. Anderlecht laat het even afweten, maar dat is niet interessant. Beerschot-Wilrijk staat er na negen wedstrijden goed voor, in de CL daarbij ook nog een punt tegen Porto. De trainer kan tevreden zijn! Alleen niet te lang genieten...

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X