Mededeling

Collapse

WIN FM18 incl. Beta met de MU Stoelendans VII

Doe mee met de MU Stoelendans en maak kans op een gloedjenieuwe versie van Football Manager 2018 inclusief Beta! Topic is hier te vinden: http://forum.manutd.nl/forum/random-...toelendans-vii
See more
See less

[FM17] De weg naar eerste klasse

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM17] De weg naar eerste klasse

.
    Last edited by Marius; 17 okt 2017, 05:27.

Veel succes in BelgiŽ!

Comment

Succes. Met Beerschot lijkt het me in ieder geval zeker mogelijk om de club binnen twee seizoenen terug op het hoogste niveau te krijgen.

Comment

Zalig, een novelle over 'den beirschot'. Vind alleen dat het logo en de truitjes sinds de overname spuuglelijk zijn. Desondanks, veel succes!

Comment

Spoiler for reacties:

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
          Veel succes in Belgi√ę!
          Merci!

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
          Succes. Met Beerschot lijkt het me in ieder geval zeker mogelijk om de club binnen twee seizoenen terug op het hoogste niveau te krijgen.
          Dat lijkt me inderdaad te moeten lukken, daarna begint de harde strijd van eerste klasse.

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. Bekijk berichten
          Zalig, een novelle over 'den beirschot'. Vind alleen dat het logo en de truitjes sinds de overname spuuglelijk zijn. Desondanks, veel succes!
          Het is natuurlijk een fantastische club . Ik vind persoonlijk het logo wel iets hebben, wel niet zo mooi als vroeger natuurlijk.

Comment

Clepkens is natuurlijk een hele goede doelman voor dat niveau, ben benieuwd welke beloftevolle jongeren de kans zullen krijgen bij dit sterrenensemble.

Comment

Namen zeggen mij helaas niets. Heb je misschien ook screentjes?

Comment

Clepkens heeft in ieder geval genoeg ervaring om op dit niveau mee te kunnen.

Comment

Clepkens is natuurlijk een hele goede doelman voor dat niveau, ben benieuwd welke beloftevolle jongeren de kans zullen krijgen bij dit sterrenensemble.
                  Clepkens is een koning voor dit niveau inderdaad!

Namen zeggen mij helaas niets. Heb je misschien ook screentjes?
                  Natuurlijk.

Spoiler for MichaŽl Clepkens:

Spoiler for Quintijn Steelant:

Comment

Succes met Beerschot weer naar eerste te krijgen, ik kijk er al naar uit!

Comment

Dank voor de screentje. Lijken me wel leuke keepers!

Comment

Spoiler for reacties:
                        Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                        Succes met Beerschot weer naar eerste te krijgen, ik kijk er al naar uit!
                        Dank u!

Dank voor de screentje. Lijken me wel leuke keepers!
                        Laat maar weten als je bepaalde screens nodig hebt.

Comment

Ook in deze linie weer het nodige talent en ervaring

Comment

Leuke manier van voorstellen!
                            Ik blijf het bijzonder vinden dat Swinkels van de Eredivisie naar het 3e niveau van BelgiŽ is gegaan.

Comment

Succes met Beerschot. Je hebt al leuke spelers kunnen aantrekken zo te lezen.

Comment

Spoiler for reacties:
                                Ook in deze linie weer het nodige talent en ervaring
                                Dat is inderdaad de grote kracht van Beerschot Wilrijk, hopen dat het er ook een heel seizoen uitkomt.

Oorspronkelijk geplaatst door Christiano Bekijk berichten
                                Leuke manier van voorstellen!
                                Ik blijf het bijzonder vinden dat Swinkels van de Eredivisie naar het 3e niveau van BelgiŽ is gegaan.
                                Bedankt man. Veel spelers maken een rare stap naar lager niveau, het project spreekt enorm aan.

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
                                Succes met Beerschot. Je hebt al leuke spelers kunnen aantrekken zo te lezen.
                                Dank u. Ik heb zelf nog geen spelers aangetrokken, ze spelen allemaal effectief voor de club.

Comment

Een leuke groep middenvelders.

Comment

Als niet-Belg ken ik de meeste spelers totaal niet. Je maakt er wel een leuk verhaaltje van, dat moet ik wel zeggen, maar misschien is het handig om vervolgens ook nog een screentje van de desbetreffende speler toe te voegen. Gewoon te verduidelijking. Dat zou ik wel een goede toevoeging vinden. Of iets als een teamoverzicht met sterren en beste rollen etc. Gewoon om net iets meer feeling bij de spelersgroep te krijgen

Comment

Losada en Messoudi

Comment

Een geweldige groep boordevol ervaring. Leuke samenvattingen!

Comment

Leuke selectie! Ja zag ook dat ze in het echt op de eerste plaats staan en promotie eigenlijk wel al een feit is

Comment

Allemaal spelers waar je zeker kampioen moet mee spelen.

Comment

Spoiler for reacties:
                                              Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
                                              Een leuke groep middenvelders.
                                              Klopt volledig.

Als niet-Belg ken ik de meeste spelers totaal niet. Je maakt er wel een leuk verhaaltje van, dat moet ik wel zeggen, maar misschien is het handig om vervolgens ook nog een screentje van de desbetreffende speler toe te voegen. Gewoon te verduidelijking. Dat zou ik wel een goede toevoeging vinden. Of iets als een teamoverzicht met sterren en beste rollen etc. Gewoon om net iets meer feeling bij de spelersgroep te krijgen
                                              Ik hoop dat ik aan je verwachtingen heb voldaan nu. Indien je nog bepaalde screens wenst mag je het altijd vragen.

Losada en Messoudi
                                              De helden van het Kiel.

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
                                              Een geweldige groep boordevol ervaring. Leuke samenvattingen!
                                              Ervaring troef inderdaad, bedankt voor het compliment.

Oorspronkelijk geplaatst door Christiano Bekijk berichten
                                              Leuke selectie! Ja zag ook dat ze in het echt op de eerste plaats staan en promotie eigenlijk wel al een feit is
                                              In het echt zwalpen ze er over heen, benieuwd wat dat in fm gaat geven .

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                                              Allemaal spelers waar je zeker kampioen moet mee spelen.
                                              Dat is in ieder geval de bedoeling.

Comment

Duidelijker kan niet, met deze selectie ben je toch wel wat verplicht om de rest aan flarden te spelen.

Comment

Hopen dat je de verwachtingen kan waarmaken. Zou je eens een screenshot van je jeugdploeg willen trekken?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X