Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[fm17] an exciting project

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [fm17] an exciting project

Spoiler for Persoonlijke note:
    Na mijn novelle met Gent in FM 2016 toch maar weer een novelle gestart. Ik heb even een aantal weken nodig gehad om het goede gevoel bij FM 2017 te krijgen. Maar als speler van het eerste uur, nog uit de tijd dat Gullit en Van Basten bij AC Milan speelde en Gianluca Lentini door een auto ongeluk 18 maanden was uitgeschakeld kon ik het niet laten om niet weer wat uurtjes te spenderen aan de nieuwste FM versie.
    Last edited by Merefeldia; 5 jan 2017, 19:38.

Leuke intro. Manchester City vind ik overigens niet meteen thuis horen tussen clubs als PSG en RB (officieel niet Red Bull!) Leipzig aangezien zij vroeger al meer prijzen gepakt hebben dan recent het geval was.

Comment

Interessante opening. Ik ben benieuwd waar je aan de slag gaat!

Comment

Interessante intro ben benieuwd wat er gaat komen.

Comment

mooie intro, ik denk dat je iets in de trans van as monaco ofzo gaat pakken

Comment

Knap gedaan die intro, ik ben ook wel nieuwsgierig waar je aan de slag gaat!

Comment

Interessant verhaal en ik ben benieuwd wat je gaat doen.

Comment

Interessante invalshoek ... Namen zoals AC Milan, Internazionale, Werder Bremen, Deportivo La Coru˝a, dat zijn voormalige topclubs omdat die een paar jaar geleden voor de prijzen meededen en nu echt heel middelmatig zijn ... Slecht te noemen zelf ! Benieuwd naar wat er hier gaat gebeuren

Comment

Een goede opening van je novelle, waarin je de clubkeuze nog even spannend houdt.
                  Er zijn diverse interessante clubs in meerdere landen die hiervoor in aanmerking komen.

Succes!

Comment

Een ploeg uit Milaan? of Valencia?

Comment

Ferencvaros , Rode ster , Nothingham Forrest of Saint Etienne zou ik toe juichen .

Comment

Allereerst bedankt voor alle reacties.
                        Marius; Je hebt gelijk over Man. City. Echter is dat meer een persoonlijke smaak denk ik. Ik ben meer fan van de clubs als Liverpool en Tottenham. Al worden zij natuurlijk ook voorzien van miljoenen van buitenaf. Red Bull is inderdaad officieel RasenBall, alleen is dat denk ik alleen zo voor de supporters van Leipzig. De rest van de wereld vindt en noemt het RedBull
                        MisterX; Thanks. Ik laat je nog even in spanning.
                        Minitolluz; Thanks! De keuze is al iets beperkter.
                        chrisje1993; Bedankt, helaas geen AS Monaco. In Frankrijk is alleen Marseille een optie.
                        DeJarnoxD; Thanks. Keuze nog niet gemaakt.
                        delichris; Bedankt!
                        Peterzinho; Ben ik helemaal met je eens. Er zijn echt veel opties welke aangemerkt mogen worden als (voormalige) topclub. Internazionale is dus nog een optie.
                        Wallemme; Bedankt. Zoals reeds gemeld inderdaad voldoende opties.
                        N.E.R.T.; Een ploeg uit Milaan is dus nog een optie.
                        komodo25; Dat zijn inderdaad ploegen uit een ver verleden welke mijn inziens zeker nog aangemerkt mogen worden als (voormalige) topclub

Comment

Ik stem op goteborg of poznin. Dat lijkt mij het leukst.

Comment

Ik zou gaan voor Rangers. Die moeten de heerschappij van Celtic aanpakken.

Comment

Interessante clubs, maar het verschil in landen is natuurlijk groot. Wanneer je wil gaan domineren in eigen land en Europa dan zijn clubs als Schalke, Liverpool, OM en Inter de makkelijkere opties. De andere clubs zijn wat kleinere, waarbij ik denk dat Royal Antwerp een echte uitdaging is.

Succes!

Comment

Weinig spannende clubs in dit lijstje naar mijn mening, behalve Rangers dan, maar daar ligt wel heel weinig uitdaging vind ik.

Comment

Ik zou zelf Antwerp of Lech Poznan wel erg leuk vinden. Even in Polen Wisa Krakow en Legia Warschau op hun nummer zetten. IFK G÷teborg is ook een leuke optie.
                                  Rangers FC is misschien wel de mooiste optie, eindelijk dat rare Celtic op hun nummer zetten.
                                  Heb zelf ooit een game met Hearts of Midlothian gehad in Schotland...
                                  Weleens nagedacht over Br°ndby IF in Denemarken?

Comment

Zitten een paar leuke clubs tussen, hopelijk kies je voor Lech Poznan of Marseille.

Comment

Het ligt helemaal aan hoe moeilijk je het jezelf wil maken. Als je voor moeilijk wil gaan dan zou ik gaan voor Poznan, maar wanneer je voor makkelijk gaat eerder een Schalke dan Liverpool. Interessant!

Comment

Spoiler for Reacties:
                                        Allereerst bedankt voor alle reacties. Ik weet niet of dit de keuze is waarop jullie gehoopt hadden maar ik blijf een fervent fan van Jurgen Klopp. Vandaar de keuze om nu voor zijn bestaande club te kiezen. Daarnaast is Liverpool een echte volksclub, topclub van weleer met voldoende mogelijkheden om weer e.e.a. voor elkaar te krijgen.

MisterX; Waren in het rijtje denk ik inderdaad de clubs die niet voor de hand lagen. Toch gekozen voor de club van Klopp. Tegen de andere grootmachten in Engeland voldoende uitdaging.
                                        Minitolluz; Bedankt. Hopelijk kan je de keuze waarderen
                                        Marius; Wellicht niet de clubs welke echt een verrassing zijn maar wel gekozen voor een club die al jaren geen prijs meer gewonnen heeft en zeker geen kampioenschap. Hegemonie in Europa is natuurlijk wat makkelijk als je ook wat geld ter beschikking hebt. Echter zal heersen in Engeland een eerste uitdaging worden.
                                        patje; Keuze gevallen dus op Liverpool. Brondby, Hearts en ook de overige 3 waren mooie opties. Maar dan toch gekozen voor het rood van onze Duitse vriend.
                                        delichris; Rangers was inderdaad een mooie uitdaging. Zeker omdat Celtic natuurlijk veel sterker is. Premier League echter ook voldoende uitdaging met een aantal ploegen welke ook een betere selectie hebben.
                                        Wallemme; Het verschil is inderdaad groot. Niet de moeilijkste optie gekozen maar zeker ook niet de makkelijkste mijn inziens. Ik wil toch graag die groep naar mijn hand zetten met veel eigen jongens of eigen gekochte jongens op jonge leeftijd.
                                        mathijs; Bedankt voor de reactie. Een keuze welke er qua moeilijkheidsgraag een beetje tussen in zit lijkt mij zo.
                                        Last edited by Merefeldia; 9 jan 2017, 20:06.

Comment

Wachten inderdaad al jaren op een nieuwe titel in Engeland, in dat opzicht is het dus zeker wel een uitdaging. Ik neem echter aan dat het niet onmogelijk mag zijn om dat snel voor mekaar te krijgen. Succes alleszinds!

Comment

Liverpool is ook een hele mooie keuze. Hele mooie update weer!

Comment

Ik heb altijd wat met de underdag, daarom mijn keuzes. Al wens ik je ook veel succes met Liverpool hoor

Comment

Succes met Liverpool. Al ben ik zelf groot fan van Everton...
                                                Maar ik ben benieuwd of je dit team aan prijzen gaat helpen...

Comment

Succes in Liverpool.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X