Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17]Araf deg mae mynd ymhell

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17]Araf deg mae mynd ymhell

Go slowly and go far.
    Spoiler for Introductie:

Er zijn zo van die voetbalclubs die om één of andere reden in een buitenlandse competitie spelen. Denk maar aan FC Andorra, San Marino Calcio of FC Vaduz. Zij vinden in eigen land simpelweg geen competitie terug van enig niveau en wijken dan ook uit naar een buurland. Maar ook in Groot-Brittannië zijn er heel wat clubs die geografisch niet in de competitie spelen van het land waarin ze gelegen zijn. Zo nemen er heel wat Welshe clubs deel aan de Engelse competities. En niet zonder succes. Denk maar aan Swansea, dat uitkomt in de Premier League, of Cardiff City, dat de laatste jaren zowel in de finales van de FA Cup als League Cup stond.

De oudste Welshe club, en meteen ook de derde oudste club ter wereld, is echter Wrexham AFC. Een vergane glorie die in de jaren ’90 nog steevast actief was op het derde niveau en meer dan eens een club uit de Premiership wist te verrassen in de beker. Tegenwoordig is de club echter teruggezakt tot de National League, oftewel de zogenaamde vijfde klasse. Het wordt dan ook hoog tijd om opnieuw de weg naar boven in te zetten.

En zo komt er dus een nieuwe novelle van mijn hand. Zoals gewoonlijk zal ik kiezen voor updates in een eenvoudige lay-out en de nodige achtergrond informatie. Ik hoop alvast dat jullie evenveel plezier zullen beleven aan het lezen als ik aan het schrijven!

Last edited by Marius; 19 mrt 2017, 17:43.

Heerlijke club! Ben benieuwd hoe je het eraf gaat brengen! Met mij heb je weer een trouwe volger

Comment

Even gemist dat je vorige novelle eindigt, jammer. Ik ben benieuwd wat je met Wrexham kan flikken en ik ga je zeker weer volgen!

Comment

Zeer interessante clubkeuze, benieuwd wat je ermee kunt bereiken.
        Succes!

Comment

Veel succes met Wrexham!

Comment

Nice, ik dacht bij het lezen van de titel al dat het Welsh was! Betekent dit dat je avontuur met de Faeroer tot een definitief einde is gekomen? Ik wens je veel Succes met Wrexham!

Comment

Succes met Wrexham, inderdaad een zeer mooie club

Comment

Ik dacht eigenlijk dat het iets Scandinavisch was . Succes bij deze prachtige club!

Comment

Veel succes! Al had ik liever gehad dat je nog wat divisies lager startte

Comment

Heerlijke club. Wat een mooi avontuur gaat hier beginnen. Ik ga deze volgen

Comment

Succes met Wrexham.

Comment

Spoiler for reacties:

Bakkes12
                        Minitolluz
                        Wallemme
                        FM_Lesly
                        Niejo101
                        PJHoutman
                        Jespresso
                        MisterX
                        Patje!
                        delichris

Bedankt voor jullie reacties!
                        Hopelijk kan de trainerskeuze jullie bekoren.

Comment

Hopelijk kan je door de naam Bellamy betere spelers halen.

Comment

Leuk keus

Comment

Interessante keuze! Bad Boy Bellamy in het trainersvak

Comment

Leuke keuze met Bellamy!

Comment

Craig Bellamy! Leuke keus! Had gehoopt dat hij destijdsnaar Feyenoord kwam maar helaas!

Comment

Met Bellamy was het iig nooit saai

Comment

Goede clubkeuze . Nummer 2 uit Wales voor mij Cardiff is nummer 1 . Geweldige keuze voor de manager Ga deze zeker weer volgen

Comment

Wat een mooie keuze zeg. Bellamy als coach van een echte Welsh club. Heerlijk, volgens mij passen coach en club wel bij elkaar...

Comment

Merk je novelle nu pas op. Ik ga deze ook volgen vanaf nu!
                                          Mooie clubkeuze en Bellamy ken ik alleen van naam. Zijn daden zijn mij ontgaan.

Comment

Een uitstekend passende naam gevonden om Wrexham omhoog te leiden.
                                            Succes!

Comment

Profiel Palmer | Profiel Watts | Profiel Hines

Spoiler for reacties:

Bakkes12
                                              Minitolluz
                                              Wallemme
                                              FM_Lesly
                                              Niejo101
                                              MisterX
                                              Patje!
                                              delichris
                                              komodo25

Bedankt voor de reacties!
                                              Laat ons hopen dat deze transfers voldoende zijn om onze doelstellingen te bereiken.

Bertje_15

Bellamy was tijdens zijn spelerscarrière zo'n typische bad boy die je alleen maar in het Engelse voetbal tegenkomt. Het meest frappante voorbeeld was toen hij voor Liverpool speelde en het op training aan de stok kreeg met zijn eigen ploegmakker John Arne Riise. Bellamy verliet zowaar even het trainingsveld en kwam terug met een golfstok om Riise eens een lesje te leren. De tabloids smulden ervan en Liverpool stond onder grote druk om Bellamy te schorsen of eventueel zelfs te ontslaan. Een paar dagen later stond Bellamy echter doodleuk aan de aftrap in de CL op Camp Nou. Meer zelfs, hij scoorde nog ook. Op aangeven van wie anders dan Riise natuurlijk. En het beste moest toen nog komen ... Bellamy vierde zijn doelpunt met een golfswing.

Comment

Haha dat moment dat je bespreekt van Bellamy Heerlijk! Zien er uit als prima aankopen!

Comment

Mooi moment van Craig Bellamy! En zeer mooie aankopen gedaan!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                  X