Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[fmt2017] [nov] [new] Bringing back the good old days

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[fmt2017] [nov] [new] Bringing back the good old days

Het eerste contract voor deze manager

Tips en suggesties zijn altijd welkom!

Last edited by Niejo101; 1 dec 2016, 19:41.

Heel veel succes bij Huddersfield gewenst!

Wel wil ik je vragen om 'mijn' banner gewoon in originele grootte te gebruiken, hij wordt er niet mooier van als je hem uitrekt.
    Daarbij als tip: centreer je banner en je updates, dat ziet er mooier uit

Comment

Mooie club, succes! Let wat op de Engelse uitdrukkingen die in je tekst sluipen en niet helemaal goed klinken wanneer je ze halvelings vertaald naar het NL.

Comment

Selectie: Goalkeepers, Verdedigers, Middenvelders, Aanvallers
        Formatie

Oefenwedstrijden

*Tweede upload, maar nu al een fout...
        In de tekst wordt gesproken over eind juli, terwijl de wedstrijd van 1 augustus al is gespeeld*

Tips, suggesties, vragen, screens? Altijd goed!

Niejo101 en Marius Dank je wel voor je feedback. Ik zal er proberen meer rekening mee te houden

(Sorry voor het nog niet gebruiken van een spoiler, ik zit even uit te zoeken hoe dat moet...)
        Last edited by Niejo101; 1 dec 2016, 19:41.

Comment

Je selectie ziet er goed uit, en je hebt een zeer mooie voorbereiding achter de rug. Succes in de competitie!

Comment

Duidelijke update. Probeer nog wat meer uit met je lay-out alvorens je werkelijk gaat posten. Zo heb je nu bijvoorbeeld nog niet de spelcheck volledig uitgevoerd. (Er staat nog een rood lijntje onder een woord.) De tekst in het wit zetten of een andere font gebruik kan het geheel ook heel wat mooier maken. Voor je links met afbeeldingen kan je best een directe link naar de afbeelding gebruiken. Gewoon een paar tips om de schoonheidsfoutjes weg te werken ...

Last edited by Marius; 1 dec 2016, 19:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
              Duidelijke update. Probeer nog wat meer uit met je lay-out alvorens je werkelijk gaat posten. Zo heb je nu bijvoorbeeld nog niet de spelcheck volledig uitgevoerd. (Er staat nog een rood lijntje onder een woord.) De tekst in het wit zetten of een andere font gebruik kan het geheel ook heel wat mooier maken. Voor je links met afbeeldingen kan je best een directe link naar de afbeelding gebruiken. Gewoon een paar tips om de schoonheidsfoutjes weg te werken ...
              Marius Dank je wel voor de feedback. Voor mij is het echt de eerste keer dat ik dit doe, zo een novelle maken. Ik moet er inderdaad meer mee experimenteren, maar ik wilde gewoon basaal beginnen met het neerzetten van het verhaal en ik wil ook een beetje vertrouwd raken met de editor op de website. Zodra ik verder in de tijd ben en meer vertrouwd raak met lay-outs, fonts, grafische dingetjes en dergelijke, dan zullen de updates in de toekomst hopelijk ook mooier worden.
              Spelcheck is iets om op te letten. Thank you
              Welke website raad je aan voor mijn afbeeldingen?

Comment

Ik gebruik zelf ook tinypic, maar ik plak mijn afbeeldingen vaak rechtstreeks in mijn post.
                Als je toch een link wilt gebruiken, klik je best zelf rechts op je afbeeldingen en open je dan je de afbeelding in een aparte tab. Die link kan je dan kopiëren, dat oogt veel netter want dan ben je van al die overige tinypic reclame af.

Comment

Sorry als de tekst in de update soms wat onleesbaar is...

Niejo101 en Marius Bedankt voor jullie reacties

Tips, suggesties, vragen, feedback, screens? Altijd goed!

Comment

Als je een tip wilt wat betreft plaatjes oploaden zou ik altijd aan iedereen Gyazo aanraden. Is een tool om makkelijk screenshots te uploaden, maar je kunt er tegenwoordig ook gewoon vanaf je harde schijf plaatjes mee uploaden. Voor mij in ieder geval de ideale oplossing.

Je presteert wat wisselvallig, met de 1-4 tegen Newcastle als lelijkste uitschieter, maar die 8-1 tegen Barnsley maakt veel goed!

Comment

Schitterend zo contrast te zien, als coach zijnde frustrerend maar hoort meestal gewoon bij het proces die je maakt met een nieuwe club.

Comment

Niejo101 Als je een tip wilt wat betreft plaatjes oploaden zou ik altijd aan iedereen Gyazo aanraden. Is een tool om makkelijk screenshots te uploaden, maar je kunt er tegenwoordig ook gewoon vanaf je harde schijf plaatjes mee uploaden. Voor mij in ieder geval de ideale oplossing.

Je presteert wat wisselvallig, met de 1-4 tegen Newcastle als lelijkste uitschieter, maar die 8-1 tegen Barnsley maakt veel goed!
                        Inderdaad, de ergernis over het wisselvallige in dit team is groot, maar ik denk ook dat al het begin moeilijk is. Starten bij een club is gewoon een kwestie van wennen.
                        Dank je wel trouwens voor de tip van Gyazo, die ga ik gebruiken

DonnyBrasco Schitterend zo contrast te zien, als coach zijnde frustrerend maar hoort meestal gewoon bij het proces die je maakt met een nieuwe club.
                        Ik heb wel eens momenten dat de dingen niet gaan zoals je wilt, maar je bent niet voor niets manager. Een goede manager weet de dingen zo te zetten dat het uiteindelijk wel bevalt.
                        Het hoort er ook bij hoor. Wisselvalligheid is niet per se slecht. Dan wordt je ook weer getriggerd en ontwikkel je jezelf als manager.

Comment

Comment

Je presteert echt prima met Huddersfield, trek deze lijn door!

Comment

Wedstrijden

Competitietussenstand

Voor een kijkje op het YouTube-kanaal, klik hier (video's worden vanavond toegevoegd)

Comment

Wederom drie prima wedstrijden gespeeld, als resultaat een keurige vierde plaats voorlopig!

Comment

Comment

aantal goed overwinningen zeg en met een 3e plek doe je het erg goed nu hopen dat je het gaatje met norwich kan dichten maar je kan nu al tevreden zijn

Comment

Wedstrijduitslagen

Competitietussenstand

Yaya Sanogo: Contract en screen

FM_Lesly Het gaat inderdaad goed. Ik sta heel lekker op die derde/vierde plek.
                                      mattihamstra Ik kan wel tevreden zijn, maar het aantal doelpunten tegen is nog wel veel te hoog!
                                      Last edited by Patje!; 11 dec 2016, 00:43.

Comment

Hup hup, beetje beter je best doen. Je moet kampioen worden he?! Hahaha.
                                        Ik hoop dat je je huidige lijn vast kunt houden en verder uit kunt bouwen. Misschien iets meer defensieve zekerheid, al moet dat niet ten koste gaan van je aanval en vooral niet van het aantal punten dat je binnensleept.

Comment

Lekker bezig, benieuwd of je promoveert al is het nog best vroeg in het seizoen

Comment

Gat van acht punten met Derby is groot, maar niet onmogelijk. Hopelijk weet je je de achterstand goed te maken! Ben zelf niet zo'n fan van Sanogo maar ik hoop dat hij bij jou wel weet te scoren!

Comment

Je presteert vooralsnog prima met Huddersfield! Het halen van de Play-offs zou al heel mooi zijn Succes nog dit seizoen!

Comment

Nog altijd een keurige plaats in de top van de Championship, ga zo door!

Comment

Wedstrijden

Competitietussenstand

MisterX Ik ga mijn best doen om kampioen te worden hoor. Anders vraag ik wel raad bij je...
                                                  Maar even zonder gekheid, ik heb defensief iets meer zekerheid ingebouwd, maar gelukkig ging dat niet ten koste van de resultaten

DonnyBrasco Ik lig in ieder geval op schema om te promoveren, dus ik kan voorzichtig al naar volgend jaar kijken

Bakkes12 Ik weet me in ieder geval te handhaven. Derby County heeft last van een inzinking zo laat in het seizoen, maar nu ligt Norwich City dwars.
                                                  Sanogo staat in de competitie nog droog, in de FA Cup één doelpunt. Maar goed, kostte erg weinig, dus...
                                                  Bovendien heeft hij de topscorer van de competitie (Kachunga) en de duurste speler van de club (Wells) voor zich...

gielosje Dank je wel! Ik moet eerlijk bekennen dat het kampioenschap mijn doel is. Nu ik zo dichtbij ben, wil ik de eerste plaats halen ook

FM_Lesly Ik ga dit wel volhouden, er zit genoeg flair in het elftal en er zijn geen wedstrijden meer geweest waar ik werd weggespeeld

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X