Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] The Story of an unknown headcoach.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een prestaties man! Lekkere 7-0 overwinning en nu weer 8-1 overwinning op Los Angeles notabene! Ga zo door!

Comment

• Wat een prestaties zeg, de club is goed gaan voetballen en de grote uitslagen worden eenvoudig behaald. De titel kan nu niet meer misgaan gezien de grote overmacht de laatste wedstrijden!!

Comment

• Spoiler for Reacties:

N.E.R.T. Marius gielosje delichris Wallemme jessy1107 coma_303
        Bedankt heren! We gaan echt als een trein in de USA. Maar er moet natuurlijk altijd wat te zeuren zijn en dat is nu zichtbaar. Overigens kan ik mijn game niet meer laden, heb de game naar SI gestuurd maar volgens hun is de game ook overleden. Helaas kan ik jullie niet veel verder blij maken met deze novelle, echter zal ik de huidige updates die liggen nog wel afmaken!

Comment

• Uiteindelijk toch nog wat tegenstand gekend op weg naar de titel, desalniettemin gefeliciteerd! Echt jammer trouwens dat de save game het begeven heeft!!

Comment

• Een mooie dubbel gepakt hoor en jammer dat je geen nieuw contract krijgt tot op heden.

Comment

• aaah, jammer van de save! Komt af en toe voor en daar is vaak niets aan te doen...
              Leuk van de uitbreiding van het stadium, maar geen nieuw contract? Wanneer loopt het oude af?

Comment

• 45 doelpunten in 41 wedstrijden, best een mooi moyenne

Comment

• Jammer dat je save overleden is Maar mooi gepresteerd met Houston, Erick Torres heeft een lekker moyenne hoor!

Comment

• Torres zal door de supporters op handen gedragen worden. Toch lekker om in je eerste seizoen bij Houston direct de MLS Cup te winnen.
                    Je wilde zelf al verlengen?
                    Balen van je savegame.

Comment

• Spoiler for Reacties:

Marius delichris N.E.R.T. coma_303 gielosje Wallemme
                      Bedankt heren! Ik wilde inderdaad zelf mijn contract open breken en verlengen, want na dit seizoen had ik nog wel het idee dat ik langer bij Houston wilde blijven. Maar doordat het bestuur zo erg ging tegenwerken ben ik er helemaal klaar mee. Helaas is dus mijn savegame overleden, ik wilde namelijk nog lang doorgaan met deze novelle maar dat kan dus helaas niet meer!

Comment

• Goede voorbereiding, maar erg jammer dat deze novelle zo aan haar einde moet komen.

Comment

• Je had eindelijk een leuke game en dan overlijd hij. Heel erg jammer.

Comment

• Met AustraliŽ had je er een leuke bijbaan bij. Had je al veel updates gereed?
                            Misschien een doorstart met een nieuwe game?

Comment

• Met AustraliŽ een leuk land gevonden. Jammer dat je novelle is overleden, was een mooie game aan het worden.

Comment

• Jammer dat de novelle zo op zijn eind moet komen.

Comment

• Spoiler for Reacties:

Marius delichris Wallemme gielosje jessy1107
                                  Bedankt heren! Met AustraliŽ heb ik een prima nieuwe uitdaging erbij gekregen, hopelijk kan ik het land in de top 20 houden. Een doorstart met een nieuwe game is amper te doen, aangezien ik heel erg ver al ingame zit.

Comment

• Prima debuut, al is Oezbekistan natuurlijk ook maar een matige tegenstander.

Comment

• Een mooi debuut hoor.

Comment

• Prima overwinning. Is Pasquali van Ajax niet goed genoeg voor het Australische nationale team? Of heeft hij zich niet zo goed ontwikkelt?

Comment

• Spoiler for Reacties:

Marius delichris JordiW.
                                          Bedankt heren! Oezbekistan is natuurlijk geen hoogvlieger, maar je moet het toch maar even doen tijdens je debuut. Pasquali heeft zich helaas niet genoeg ontwikkeld voor een plaatsje in mijn selectie!

Comment

• Mooie overwinning bij je debuut als bondscoach. Daarnaast ook meer dan een prima start gemaakt in de kwalificatiereeks, maar dat mag ook wel verwacht worden van een land als AustraliŽ.
                                            Last edited by gielosje; 2 mei 2017, 08:33.

Comment

• Goede opening, de wedstrijd tegen Engeland wordt ongetwijfeld een goede waardemeter.

Comment

• Mooi begin als coach van AustraliŽ!

Comment

• Een goed begin is het halve werk.

Comment

• Mooi zo, jammer dat het einde nadert...

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X