Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] The Story of an unknown headcoach.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] The Story of an unknown headcoach.

Interessante opening, Ben benieuwd of je een bepaald scenario of challenge in gedachten hebt voor deze novelle?

Comment

Interessante invalshoek, benieuwd waar dit naartoe gaat.

Comment

Leuke opening, ik ben benieuwd.

Comment

Vooral benieuwd naar wat broer Eddie te maken heeft met de uiteindelijke beslissing. Het begin is goed, je houdt ons mooi in spanning.

Comment

Ziet er alweer goed uit. Succes met je missie.

Comment

Leuke opening, ben benieuwd of het hem gaat lukken om verder te komen dan zijn broer.

Comment

Spoiler for Reacties:

Niejo101 Ik heb momenteel nog niet echt een scenario in gedachten, maar het zal een soort LLM-novelle gaan worden. Hopelijk kan ik met een bepaalde club naar de top van een land komen!
                Marius Bedankt voor je reactie, ben zelf ook benieuwd hoe het zal gaan!
                ROEMM Thanks man, hopelijk kan ik je boeien met een leuke verhaallijn!
                Daniell Eddie zal veelvuldig terugkomen in de novelle, op welke manier dat zie je vanzelf wel!
                delichris Thanks man! Ook bedankt dat je me weer enigszins gaat volgen!
                coma_303 Ben ook benieuwd of ik Eddie voorbij ga komen, het begin is er in ieder geval al wel!

Comment

Veel succes in Cardiff! Hopelijk weet je het degradatiespook te ontlopen....

Comment

Leuke clubkeuze man. Veel succes met Immers & co!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ROEMM Bekijk berichten
                      Leuke clubkeuze man. Veel succes met Immers & co!
                      Het lijkt me toch niet om Cardiff city te gaan hoor haha

Comment

Leuke clubkleuren, succes in Cardiff. En inderdaad niet met immers nee misschien over een paar seizoenen?

Comment

Laten we hopen dat je Cardiff MU kunt behoeden van de degradatie. Ik wens je veel succes toe.

Comment

Starten op een lager niveau, dat hoort erbij natuurlijk, succes!

Comment

Misschien heb ik het gemist, maar op welk niveau speelt deze club?

Comment

Mooie updates, succes bij Cardiff!

Comment

Ha cool! Ik ga met zijn broer aan de slag bij Arsenal Ik ga je volgen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christiano Bekijk berichten

Het lijkt me toch niet om Cardiff city te gaan hoor haha
                                    Haha no shit. Las bij het toeschouwersaantal even een nulletje te veel

Comment

Spoiler for Reacties:

Niejo101 Ik hoop het ook, maar als enige amateurclub tussen alle semi-profs gaat het een heel erg zwaar seizoen worden!
                                      ROEMM Geeft niks, ik ben ook maar een klein amateurclubje!
                                      Christiano Idd geen Cardiff City, maar Cardiff Metropolitan University!
                                      coma_303 Thanks man, maare Immers zal ik nooit halen. Aangezien ik altijd zonder AMC voetbal
                                      Scoiattolo Ik hoop het ook, het wordt in ieder geval een hele grote uitdaging. Net zoals met De Graafschap in FM16!
                                      Marius Echt een laag niveau is het niet, want ze spelen op het hoogste niveau van Wales. Maar wel als enige amateurclub!
                                      delichris De ploeg speelt op het hoogste niveau van Wales, zijn vorig seizoen gepromoveerd!
                                      ErikFCGrunn88 Thanks man!
                                      Gooner4ever Zijn broer zal hierin ook veelvuldig nog voor gaan komen, alleen voorlopig bij mij nog wel als hoofdtrainer van AFC Bournemouth!

Comment

Dit is gewoon een goede voorbereiding hoor! Lekker bezig, ben benieuwd naar de start van de competitie.

Comment

Geen verkeerde voorbereiding; al is het jammer dat je hem in mineur afsluit.

Comment

Een goede voorbereiding hoor. Dat je de laatste verliest is op zich geen ramp nu kan je weer je herstellen en sterker terug komen.

Comment

Behoorlijke voorbereiding gedraaid, al vind ik een voorbereiding altijd relatief. Het echte werk telt!

Comment

Spoiler for Reacties:

Gooner4ever De voorbereiding was inderdaad best wel aardig, nu hopen dat we die lijn in de competitie voort kunnen zetten!
                                                Niejo101 Het was inderdaad balen van die laatste oefenwedstrijd, maar toch zijn we aardig in vorm gekomen!
                                                delichris Het is inderdaad op zich wel fijn, nu kan je je gelijk revancheren in de eerste competitiewedstrijd.
                                                Marius Een voorbereiding is altijd relatief, maar je kan je spelers wel laten wennen aan de manier van spelen en het wedstrijdritme opdoen!

Comment

oef, dat is niet zo'n beste start... hopelijk weet je de goede vorm wel weer terug te vinden....

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X