Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Palermo | My First Story As A Manager.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Netjes hoor, zesde plaats en het winnen van de beker. Prima seizoen gehad, hopelijk kun je dit volgend seizoen weer overtreffen.

Comment

• Een keurige zesde plaats in de Serie A, komend seizoen doorbouwen en minimaal een plek hoger willen eindigen. Succes!

Comment

• Seizoen 3!

Een nieuwe update, ditmaal beginnen we aan seizoen drie. Na een verrassende zesde plaats en de bekerwinst op AC Milan is er vorig seizoen prima gepresteerd.
        Dit betekent dat Palermo dit seizoen in de Europa League mag spelen en we gaan proberen dit seizoen om zo ver mogelijk in deze competitie te komen.

Verwachting bestuur
        Euro Cup: Het behalen van de groepsronde Europa League
        Serie A: Eindigen in het linkerrijtje
        Italiaanse beker: Kwartfinale bereiken

Transferbudget: 9,008,000
        Salarisbudget: 3,880,000

Vernieuwingen
        - Redelijk jeugdopleiding naar Goede jeugdopleiding
        - Bovengemiddeld jeugdscoutingsnetwerk naar Uitgebreid jeugdscoutingsnetwerk
        - Samenwerking met Dinamo Zagreb als satellietclub met het doel om daar jeugdige (top) talenten aan te trekken en eventueel spelers te verhuren met oog op deelname Champions League.
        - Stefano Sorrentino, ex keeper van Palermo, toegevoegd als staflid keeperstrainer -18
        - Antonio Di Natale toegevoegd als aanvalstrainer -20
        - Enkele scouts, trainers, conditietrainers weggedaan na afloop contract/ontbinding en vervangen met nieuwe, Di Natale als meest opvallende

Transfers

Inkomsten: €73,940,000
        Uitgaven: €69,260,000

Er is een hoop gebeurd op de transfermarkt. Gabriel Jesus en Giovani Lo Celso waren al bekend en aangetrokken in de winter. Onderstaande afbeelding laat de activiteiten zien.

Door het succes van Bentivegna heeft Andrija Zivkovic nooit echt de kans gehad bij Palermo en in twee jaar tijd slechts 41 duels gespeeld. Hij werd dan ook zijn reserverol zat en voelde dat hij zich uit had ontwikkeld bij Palermo. Hij is verkocht aan Wolfsburg voor max 40 miljoen met 30% doorverkoop percentage op de winst. Daarnaast is sterkhouder Peruzzi vertrokken in de laatste weken van de transfermarkt Man City heeft hem overgenomen en als vervanger is uiteindelijk Karsdorp gehaald voor 7,5 miljoen. Rodrigo was geen groot succes, hij was wel oké maar had niet het idee dat hij echt top was dus dat bod kon ik niet weigeren.

Munir was al twee seizoenen gehuurd en is nu gratis overgenomen van Barcelona en vervolgens zijn er nog een aantal verrassende grote namen gehaald. Zoals Tolisso die niet veel meer speelde bij Lyon en die mag concurreren met Jajalo. De scouts waren dan ook zeer positief. Daarnaast oude bekende Cristante die voor ook niet teveel geld is opgehaald bij Benfica. Omdat Sorrentino is gestopt als keeper heb ik Lovre Kalinic aangetrokken en die is voor een zeer lage prijs zeer goed.

Dan Pjaca, die het gat moet opvullen van Zivkovic en Rodrigo, de duurste aankoop in de geschiedenis van Palermo. Ik was erg aan het zoeken naar een linkervleugelaanvaller en dat was zeer lastig. Omdat Crystal Palace is gedegradeerd was het mogelijk om hem op te pikken.

Tot slot zat ik heel erg te twijfelen over Oliver Torres. Deze kwam ik in de laatste week tegen op de transfermarkt en ik heb met hem in een andere carrière heel veel plezier gehad. Hij speelde ook weliswaar niet veel bij Atletico Madrid maar ik móest hem halen. Een gok, en ook omdat er al zoveel middenvelders zijn vraag ik me af hoe ik hem ga in passen. Daarnaast is hij een echte '10'. Dolberg en De Lange zijn gehaald voor -20 en Belak en Knezevic komen van nieuwe satellietclub Dinamo Zagreb. Mark Wagner is een regen die veel potentie heeft, ik zal later een screenshot van hun drie uploaden.

Tegenover al die nieuwe spelers staan ook een hoop vertrekkende spelers. Een hoop worden er verhuurd met het oog op hun ontwikkeling. Fernandes hoopt weer te floreren bij oude club Feyenoord, een hoop -20 talenten zijn ook verhuurd. De Roon is met winst doorverkocht en ook Mosquito, Djurdjevic en Lo Porto hadden geen toekomstperspectief meer. Vanwege alle middenvelders heb ik toch besloten om 'Appie' nog 1 jaartje te verhuren. Tot slot Vietto, de zeer talentvolle spits. Die wilde aan het eind van het seizoen al op huurbasis weg en is nu naar zijn oud club Villarreal. Munir en Jesus mogen de plek achter Pellé innemen.

Loting Europa League
        Na vijf jaar is Palermo terug in de Europa League en is ingedeeld in de volgende groep:
        Galatasaray
        Steaua Boekarest
        Malmö FF
        Palermo

In de volgende update zal ik de huidige selectie, nieuwe jeugdtalenten en de voorbereiding behandelen.

delichris; Yes, ik ben benieuwd hoe ik zal presteren!
        JordiW.; Ik hoop voor plek 5 te spelen, volgens mij geeft dat recht op play-offs CL!
        Wallemme; Met deze nieuwe spelers en het succes van afgelopen seizoen hoop ik ver te komen in de EL en minimaal plek 5 te bemachtigen ja.

Last edited by Daz; 22 aug 2017, 15:32.

Comment

• Realistische doelstellingen, je team leuk versterkt. Hopen op een mooi seizoen. Succes!

Comment

• De voorbereiding is begonnen.

Een prima seizoensvoorbereiding, niet tegen de beste teams maargoed. Alleen jammer van het verlies tegen Juventus voor de Super Cup. We kwamen gewoon in verhouding te kort om het hun lastig te maken. Mooie was de 11-0 overwinning op Delfini Vergine Maria, tot nu toe de meest ruime onofficiële overwinning.

Formatie beoogde opstelling

Kalinic mag zich bewijzen omdat hij toch iets beter is op het moment dan Alastra. Daarnaast zal aanwinst Karsdorp de vertrokken Peruzzi vervangen en staat Lindelöf centraal. Aan hem wordt flink getrokken door Southampton en Everton maar we zijn niet van plan om hem weg te doen, zeker niet voor de bedragen 8 miljoen die nu geboden worden. Op het middenveld zal aanwinst Tolisso als 6 spelen met daarvoor de uitblinkende Vilhena en Quaison als centrale middenvelder. Voorin de bekende namen Bentivegna en Pellé en zal nieuwkomer Pjaca direct in de basis spelen t.o.v. Elyounoussi en Munir.

Aangetrokken talenten (regen)
            Met het nieuwe seizoen zijn er ook een aantal jeugdtalenten aangetrokken om de opleiding te voorzien van kwaliteit. Als eerste Mark Wagner waar door de technisch directeur op geboden werd. Met hoge mentaliteitstats alsmede tackelen, hoop ik dat dit een succes wordt!

Dan twee talenten van Dinamo Zagreb, op mijn aanraden de nieuwe satellietclub. Deze twee talenten spraken me het meest aan en heb ze daarom ook direct overgekocht. Hopelijk brengen ze wat moois.

Reacties
            Wallemme; Thanks! Zeker leuke versterkingen, ik hoop dat ze ook zeker een meerwaarde zullen zijn in het team.

Comment

• Geen echt grote tegenstanders in de voorbereiding, maar de resultaten zijn positief. Juve is helaas nog even te sterk. De opstelling ziet er goed. Nu hopen dat je dit seizoen het met weer iets beter kunt doen. Succes!

Comment

• Ik denk dat er te weinig animo is voor mijn novelle, deels ook omdat ik langere tijd niet had gepost. Mocht er interesse zijn dan wil ik ermee door gaan, kan ik een recap doen van hoe het afgelopen seizoen is verlopen, transfers, etc. Daar heb ik alle screenshots nog van. Begint persoonlijk echt een leuke game te worden en kan wel zeggen dat ik tweede ben geworden achter Juve.

Comment

• Ik wil hem zeker nog volgen als je weer start. Als je er plezier in hebt moet je zeker voortdoen en komen de mensen vanzelf terug!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                  X