Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Palermo | My First Story As A Manager.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Palermo | My First Story As A Manager.

Omdat ik nog vrij in het begin van seizoen twee ben besloot ik om een recap te maken. Helaas grafisch niet 100% doordat het een vrij lange & grote afbeelding is wat gecompressed moest worden om het te uploaden. Wat ik nog zal toevoegen is mijn formatie en tactiek! Als er nog vragen zijn, tips of kritiekpunten dan hoor ik dat graag. Mocht je iets willen zien, meld het! Ik ben van plan om een korte recap van de zomerstop te maken en kleine updates per x aantal matches.
    Last edited by Daz; 9 jul 2016, 14:25. Reden: Afbeelding opnieuw gecut.

Zeer mooie opener van je novelle. Misschien had je hem beter in stukken gekapt en er gedurende 5 dagen kleine updates van gepost. Buiten dat geen opmerkingen hoor

Comment

Redrabbit heeft een goed punt, als je de boel in stukken kapt heb je: a) geen last van compressie en kwaliteitsverlies en b) meer om de novellelezers mee zoet te houden.

Buiten dat: Wat een schitterende opener van je novelle! Je toont alvast aan dat je grafisch meer dan prima onderlegd bent! Je doelstelling van de 14e stek heb je gelukkig gehaald, maar ik vermoed dat je volgend seizoen wel wat meer kunt laten zien. Tof dat je in ieder geval gestart bent met de novelle, keek er al een beetje naar uit na je posts in FM café.

Comment

Bij deze wil ik elke update een mention. Palermo

Hele mooie eerste update waarin je het eerste seizoen goed presenteert. Jammer dat de afbeelding gecomprimeerd moest worden, tip is om hem in photoshop gewoon in 3/4 stukken op te knippen en deze in eenzelfde post onder elkaar te updaten. Geen mens ziet het verschil behalve dat de kwaliteit een stuk beter zal worden. Iets wat deze eerste update zeker had verdiend.

Jammer dat je Vazquez en Lafaar hebt moeten laten vertrekken, niet geheel onlogisch maar Vazquez is echt materiaal om je kampioen te laten maken. Toch heel erg goed versterkt met Elyounoussi, Praet, Zivkovic en Eliseu. Dat je dan nog Peruzzi voor een prikkie kan halen is helemaal een wonder. Tip is om Calleri eens te gaan scouten, schiet er werkelijk waar alles in en een natuurlijke opvolger van Dybala.

Ik zou zeggen, ga zo door met deze updates. Belooft nog wat. Zeker gezien het materiaal dat je ook hebt met Palermo nu in deze selectie. Een 14e plek doet daar geen eer aan.

Comment

Je hebt een goed eerste seizoen gespeeld. Je transfers zien er goed uit en leuke talenten gehaald. Je hebt nu al een goede toekomst klaar staan.

Comment

Heerlijke opener. Je ziet dat er veel tijd in heeft gezeten. Ik blijf 'm volgen!

Comment

wat een opener, de titelteksten zien er ook erg leuk uit zo met dat effect.

Comment

Wat een mooi begin en een.erg mooie club
                Jammer van het mindere seizoen maar gelukkig wel je doelstelling gehaald.

Comment

Mooi begin en een goed seizoen gehad!

Comment

Bedankt allemaal! Het heeft me een uur á twee gekost om dit te maken haha en ik ben blij dat het zo positief ontvangen wordt.

Ik zal spoedig met een update komen waar ik de best presterende spelers van afgelopen seizoen toelicht met wat hun positie, rol en ontwikkeling is. Daarnaast een screen van mijn formatie en tactiek. En screens van de talenten die ik had gekocht.

Wellicht dat ik er meteen de update van de zomerperiode aan vast plak. Ik kan wel verklappen dat ik op het gebied van transfers en het verloop tot nu toe van het huidige seizoen erg tevreden ben. To be continued!
                    [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; Ik zal je bij deze bij elke update mentionen.
                    Last edited by Daz; 12 jul 2016, 16:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daz Bekijk berichten
                      Ik zal spoedig met een update komen waar ik de best presterende spelers van afgelopen seizoen toelicht met wat hun positie, rol en ontwikkeling is. Daarnaast een screen van mijn formatie en tactiek. En screens van de talenten die ik had gekocht.
                      Ik kijk er al naar uit, maar maak de update ook niet te groot

Comment

Update! Een kleine. Hier vier talenten die ik gekocht heb afgelopen seizoen. Allen Italiaans.
                        Nicola Ciccone: 825k, Francesco Giunta: 375k, Davide Vitturini: 3M, Fabio Brasile: 125k.
                        Screens van mijn tactiek en formatie volgen nog zodra ik de update doe van het nieuwe seizoen die hierna zal volgen.

Mention: [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION];
                        Last edited by Daz; 12 jul 2016, 22:45.

Comment

Opnieuw een hele knappe update

Comment

Goede update! Allround is met dubbel ll Goed om te zien dat je investeert in de toekomst en de spelers ook de tijd geeft om te rijpen.

Comment

Mooie en knappe update. Goed dat je het vizier richt op de jeugd, vind het bedrag voor Vitturini wel erg hoog. Screentje van hem, mag dan wel een heel veelbelovend talent zijn

Comment

Ziet er zeer mooi uit!! Ga je volgen

Comment

Mooie update
                                  Leuk dat je ook voor goede jeugd gaat, vind dat persoonlijk ook altijd het mooiste van FM, via de jeugd een team bouwen.

Comment

Dank allen! Het doel is zeker om een team te smeden met eigen jeugd plus gerichte aankopen. [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; Zeker, misschien is het ook wat teveel. Maar ik had achter mijn rechtsback destijds geen back-up of een talent in de lichting -20. (Dit was nog voordat ik Peruzzi binnenhaalde) . Daarom plus het feit dat hij Italiaans is en mijn scout lovend over hem is 3.5 - 4.5 ster potentieel (hij scout 17 niveau, 19 potentieel) heb ik hem toen binnen gehaald. Ik hoop dat hij nog goed zal ontwikkelen!

Screenshot (helaas geen eigen foto in de facepack):

Comment

Leuke talenten gehaald.

Comment

Mooie update en goede Italiaanse talenten gehaald

Comment

Ziet er goed uit topper in wording

Comment

Veel spelers binnengehaald maar er gingen er ook redelijk veel weg, wat ik in mijn volgende update zal plaatsen.
                                            Hoop niet dat het te lang is, ik vond het dit keer aardig lastig om het visueel aantrekkelijk te maken, voornamelijk het tekstgedeelte. Feedback is welkom dus.
                                            Enjoy reading!
                                            Mentions: [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION];

Comment

Vilhena gratis halen is 2 keer goed, topspeler in wording normaal gezien

Comment

Erg goede transferperiode achter de rug. Een aantal wereldtalenten aan weten te trekken, gecombineerd met Italiaanse routine

Comment

Een goede transferperiode achter de rug. Je hebt zeker kwaliteit binnen gehaald.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X