Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Landen toevoegen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Landen toevoegen

Hoe maak je landen actief en voeg je deze toe? Wil catalunya etc. Als landen toevoegen

Ik weet wel dat je bestaande landen actief kan maken, ik heb geen idee of je nieuwe landen kan maken en kan toevoegen? Lijkt me wel lastig want dan moet je alle WK-Kwalificaties/CL-Kwalificaties/EL-Kwalificaties veranderen om een zo realistisch beeld te maken. Zo was het in ieder geval in FM 12 Š 13. Geen idee of dat verandert is, ik werk hier niet meer aan, te veel werk
    Last edited by himan; 9 okt 2017, 11:40.

Comment

Dat wil ik inderdaad ook doen. Maar krijg die dingen nooit actief

Comment

Ja competities maken is denk ik nog wel te doen met de clubs er in en zo. Maar ja die stap, geen idee. Dan zou ik ook zelf moeten kloten.

Comment

CataloniŽ zal ongetwijfeld al gemaakt zijn door iemand.
          http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=896512486

Als je het zelf wil maken, zal ik adviseren een bestaand land te vervangen in de UEFA door CataloniŽ (bv. Kazachstan).

Comment

Mja, maar dat kun je niet altijd willen. Bij CataloniŽ is Andorra erbij nog misschien een beetje logisch. Maar als je bijvoorbeeld Friesland wil maken is dat wel een beetje dood. Je wilt gewoon alles kunnen. Ik denk overigens dat het wel kan, maar ik weet niet hoe stabiel dat nu is. (Ik heb het de afgelopen jaren ook niet meer getest)

Comment

Je kan mogelijk ook een oud land nemen? Oost-Duitsland oid en daar iets mee doen?

Comment

Heb nu editor open, maar zie als ik baskenland open dat ik helemaal niet kan zeggen dat ze uit Europa komen, continent is niet klikbaar. Was mijn bedoeling om Europa naar 64 landen te krijgen. Met Monaco, Catalonie, Baskenland West en oost Duitsland, Isle of man, Friesland en nog ff 3 zoeken wat toegevoegd kan worden eventueel. Maar die niet bestaande landen kan je amper aanpassen

Comment

Ja, naar 64 brengen is wel lastig denk ik. Ik vrees dat je een puntje hebt wat de Editor niet kan doen

Comment

Je kunt misschien iets met de Krim. Dat schijnt volgens FM ook een land te zijn in Europa maar wordt niet internationaal erkend natuurlijk. Misschien dat je dat 'land'kan bewerken

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                    X