Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleintjes blijven klein

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kleintjes blijven klein

Avond,

Ik ben al de hele avond bezig aan een database voor de Pro League. Ik heb alles gelijk gezet bij de clubs: Transferbudget, salarisbudget, alle schulden verwijderd, alle spelers, staff en besturen verwijderd bij de clubs, alle trainingsfaciliteiten gelijk, ...

Het probleem blijft echter hetzelfde: de grote clubs geven meteen het geld uit en de kleintjes kijken de kat uit de boom waardoor ze net zoals voor de veranderingen onderin blijven.

De vraag is of ik iets kan aanpassen nog in de editor zodat de kleintjes ook meteen aan de bak gaan en een club als Moeskroen of Eupen een Hazard of Lukaku kan kopen.

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
    Avond,

Ik ben al de hele avond bezig aan een database voor de Pro League. Ik heb alles gelijk gezet bij de clubs: Transferbudget, salarisbudget, alle schulden verwijderd, alle spelers, staff en besturen verwijderd bij de clubs, alle trainingsfaciliteiten gelijk, ...

Het probleem blijft echter hetzelfde: de grote clubs geven meteen het geld uit en de kleintjes kijken de kat uit de boom waardoor ze net zoals voor de veranderingen onderin blijven.

De vraag is of ik iets kan aanpassen nog in de editor zodat de kleintjes ook meteen aan de bak gaan en een club als Moeskroen of Eupen een Hazard of Lukaku kan kopen.
    heb je al gekeken naar de reputaties? clubs met een hoge reputatie halen doorgaans betere spelers.

Comment

Reputaties zijn allemaal dezelfde, alles is hetzelfde buiten de stadions en toeschouwers.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
      X