Mededeling

Collapse

Open NK FM 2017

Het is weer zover. De nieuwe jaargang van ons Open NK Football Manager 2017 is een feit! We organiseren we dit toernooi voor de vierde keer in deze opzet. Dit jaar alleen en exclusief op Managers United! Daarnaast is er natuurlijk dit jaar ook weer genoeg om voor te spelen. De winnaar ontvangt Football Manager 2018 als deze uitkomt! Verder is er voor de tweede plaats de biografie van Zlatan Ibrahimovic. Wacht dus niet langer en schrijf je in!
See more
See less

Verplaatsen naar jong elftal

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Verplaatsen naar jong elftal

Beste Forumers,

Ik ben weer terug na 6 jaar geleden bij deze forum. Ik ben weer begonnen met Football manager sinds paar jaar geleden. Maar goed nu on topic...Nu heb ik 1 vraagje

Bij Editor wil ik wat aanpassen bij mijn favoriete club Ajax en zag dat er zoveel spelers bij Ajax (ruime 70 spelers) zijn. Ik wil eigenlijk 20 25 spelers verplaatsen naar Jong Ajax via Editor.
    En ook manager van jong Ajax aanstellen. Ik ben helaas geen fan van Marcel Keizer, dus heb ander manager in mijn gedacht

Krijg ik dan gevolg (crash of zo iets) als ik deze spelers naar jong Ajax wil verplaatsen en nieuwe manager aanstellen voor mijn eerste spel?

Ik hoop dat ik gauw antwoord van jullie zal krijgen, dan kan ik later alvast beginnen met mijn nieuwe spel

Alvast bedankt en fijne dag verder!

Als het goed is zou het geen problemen moeten geven

Comment

Alle spelers staan gewoon bij Ajax en als je de game opstart, kun je ingame ook gewoon spelers heen en weer schuiven. Daar hoef je de editor eigenlijk niet voor te gebruiken, maar het kan natuurlijk wel. Een andere manager kun je wel eenvoudig via de editor veranderen.

Comment

Bedankt voor je antwoord, Duarte...Ik ga wel proberen en ben wel benieuwd hoor of er geen problemen komt als ik ga starten met nieuwe spel

En jij ook bedankt voor duidelijke antwoord, MisterX!
        Last edited by Al Stefanio; 16 feb 2017, 14:37. Reden: Ik zag pas reactie van MisterX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten
          Alle spelers staan gewoon bij Ajax en als je de game opstart, kun je ingame ook gewoon spelers heen en weer schuiven. Daar hoef je de editor eigenlijk niet voor te gebruiken, maar het kan natuurlijk wel. Een andere manager kun je wel eenvoudig via de editor veranderen.
          Als ik bv elke keer nieuwe game wil opstarten dan moet ik steeds elke keer spelers heen en weer schuiven. Bij Editor hoef ik maar 1 keer verplaatsen en als die speler uitstekend doet dan schuif ik hem naar de eerste elftal in nieuwe spel..

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
          X