Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Castel di Sangro

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Castel di Sangro

heb de link gedownload en in de editor data gezet. file is aanwezig maar ik kan hem na herstart niet selecteren omdat die plots niet meer zichtbaar is ofschoon die wel terdege in de editor data staat? wat doe ik fout?

Titan Voor welke database had je het bestand gemaakt? Daar zou het namelijk aan kunnen liggen

Comment

waarschijnlijk heb je gelijk. oorspronkelijk had ik de de MU update van 3 sept. er instaan, maar die heb ik verwijderd omdat die niet werkte en toen van de update van pr0 gebruikt. zodra de nieuwe MU update er is probeer ik het opnieuw. in elk geval bedankt alvast.

Comment

17.0.3 is de DB waarin hij gemaakt is. Met andere updates en editor bestanden zal hij niet samengaan.

Comment

als steamklant gebruik ik de db 17.3.0 en de patch 17.3 van pr0 van 1.10........ na de herstart kan ik de files van de pr0 patch wel of niet selecteren maar de file van C.d.Sangro is niet te selecteren en niet zichtbaar (ofschoon die erin staat). en ook als ik geen data update selecteer blijft de Sangro-file onzichtbaar. dus wat te doen?

Comment

Bijzonder. Bij een tweede test op een andere pc werkt het bij mij wel. Heb het bij het maken van de db wel meegemaakt dat hij soms niet verscheen bij de update-selector, maar dat probleem leek verholpen te zijn. Ik kan je eerlijk gezegd niet verder helpen hiermee. Ben overigens wel benieuwd of meer mensen met dit probleem te maken hebben.

Comment

mij lukt het gewoon niet. jammer maar niets aan te doen. misschien heb ik meer geluk met FM18. in elk geval bedankt voor de hulp.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X