Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik kan mijn spelers niet registreren voor het wereldkampioenschap voor clubs

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ik kan mijn spelers niet registreren voor het wereldkampioenschap voor clubs

Hey , Ben aan mijn 2de seizoen bezig en mag het wereld kampioenschap voor clubs spelen . Dus krijg ik rechtsboven de knop opstelling bevestigen (zoals voor elke match ) alleen nu staat er voor al mijn spelers in het rood NRG . Niet speelgerechtigd dus . En als ik ga kijken voor de inschrijving te doen staan de knoppen voor de spelers in het lichtgrijs zodat ik deze niet kan aanklikken . Wat kan ik hier aan doen?

Thx

Niks. Op vakantie gaan is denk ik de enige optie. Heb het wel eens vaker voorbij zien komen...

Comment

thx
      Last edited by rsca83; 12 sep 2017, 11:48.

Comment

Er is wel een kleine bugfix geweest volgens mij, want laatst was ik dus bang dat ik ook geen spelers kon registreren. Er stond ook voor al mijn spelers 'ONB', alleen toen ik de opstelling + wissels had gemaakt en op doorgaan drukte, vroeg-ie 'Wilt u de volgende 23 spelers selecteren voor de eerstvolgende wedstrijd?' en toen kon ik op Ja drukken en gewoon de wedstrijd managen.

Comment

Dit probleem heb ik ook al de afgelopen 5 seizoenen voor gehad enige oplossing die ik kon bedenken was 1 dag op vakantie te gaan op de dag van de wedstrijd maar er zijn dus andere oplossingen zodat ik ze wel kan opstellen, of vergis ik me hier??

Comment

Inderdaad een bug en SI is ervan op de hoogte. Je kunt je spelers opstellen en op doorgaan klikken. De door jouw gekozen spelers zullen dan geregistreerd worden voor het toernooi. Geschorste en/of geblesseerde spelers kun je er in de volgende ronde eventueel bijhalen. Spelers die je gewoon niet geselecteerd hebt voor de eerste wedstrijd kun je ook niet registreren voor een latere ronde. Ofwel; bevestiging van wat Karlo al had medegedeeld.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
            X