Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Save meenemen naar andere pc

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Save meenemen naar andere pc

Kan het nergens vinden, dus vraag het maar even via deze weg. Is er een manier om fm-saves mee te nemen van de ene pc naar de andere? Heb sinds een paar dagen een nieuwe pc en wil graag enkele savegames meenemen vanaf mijn oude pc. Als ik de savefiles op een usb-stick zet en die vervolgens in hetzelfde mapje op mn pc zet dan zegt FM dat er geen savegames zijn.

Je kunt de game opslaan in de Steam cloud en vervolgens openen op een andere pc. Werkt prima dacht ik.

Comment

Als het goed is zou hij het ook moeten doen via een USB-stick, is bij mij al meerdere keren gelukt. of je kunt het door middel van een downloadlinkje proberen?

Comment

Spel opslaan als > Cloud > Opslaan

Daarna op nieuwe PC gewoon spel laden en ook weer op Cloud klikken ipv Lokaal
        Last edited by Maxxert; 13 sep 2017, 12:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
          Kan het nergens vinden, dus vraag het maar even via deze weg. Is er een manier om fm-saves mee te nemen van de ene pc naar de andere? Heb sinds een paar dagen een nieuwe pc en wil graag enkele savegames meenemen vanaf mijn oude pc. Als ik de savefiles op een usb-stick zet en die vervolgens in hetzelfde mapje op mn pc zet dan zegt FM dat er geen savegames zijn.
          Je kan ze op een USB stick zetten en op je nieuwe pc in het juiste mapje plaatsen

Comment

Via steam cloud is veel makkelijker.

Comment

Cloud for the win!!

Comment

Godverdomme, altijd daar over gekeken. Niet dat ik het nodig had, maar toch evt handig voor in de toekomst die Cloud!

Comment

Werkt echt super. Wel even nadat je de game hebt gesloten wachten tot steam em geŁpload heeft naar de cloud. Kun je in je tray zien door de muis op t Steam icoontje te houden. Als er dan nog synchroniseren staat. Dan is ie nog aan het uploaden.

Comment

Wauw, nooit gezien die Cloud. Thanks voor de antwoorden! Het is inmiddels gelukt, dus zal er een slotje op zetten.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                    X