Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontevreden spelers

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ontevreden spelers

Beste managers,

Ik zit met een probleempje, het begint aardig frustrerend te worden.

Ik ben net een ruim half jaartje bezig met Ajax. Aangezien Ajax veel wedstrijden speelt in een jaar, probeer ik te rouleren tussen spelers.
    Na verloop van tijd begon Neres en Riedewald te zeuren voor meer speeltijd, dus ik doe dat. Alleen in de winterstop willen zij ineens op transferlijst.
    Maar ik wil hen helemaal niet verkopen aangezien ik dan weinig spelers heb. Daarna kwamen er aanbiedingen voor Ziyech en Van de Beek, en ik heb dat geweigerd voor dezelfde reden, omdat ik de selectie bijeen wil houden. Resultaat is dat ook Ziyech en van de Beek weg willen.
    Ik kan geen contracten meer verlengen omdat zij ongelukkig zijn.
    Hoe kan je dit oplossen zonder dat ik ze alle vier moet verkopen, want dit slaat nergens op dat ze zo snel gelijk weg willen. Ik rouleer bizar veel met het team, omdat ze anders veel te moe worden.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest. Ik hoop dat iemand een antwoord voor mij heeft!

Met vriendelijke groet,
    Hotymoty

Heel veel opstellen en prijzen winnen. Hoor je na verloop van tijd"Speler wil blijven"

Comment

Wanneer er boden voor spelers komen die je wilt behouden, moet je gewoon de hoogst mogelijke vraagprijs vragen (geloof 232 miljoen), daarna zorgen dat het bod niet onderhandelbaar is (links onderin het slotje rood maken) dan haken de clubs vrijwel altijd af, en worden de spelers ook niet boos omdat je een bod hebt afgewezen.

Comment

Daarop aansluitend: zorg vervolgens dat je de transferwaarde wel weer bijstelt naar een realistisch bedrag. Anders kunnen er klachten komen dat je hun transferwaarde idioot hoog inschat.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
        X