Mededeling

Collapse

FM traag of crasht na update 17.3!

Heb je problemen met trage of zelfs crashende games na de update naar 17.3 (de winterupdate)? Kijk dan snel hier voor een hotfix die waarschijnlijk jouw problemen kan verhelpen: http://fm.manutd.nl/fm-is-traag-crasht-update-17-3/
See more
See less

Bekertoernooi start niet

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bekertoernooi start niet

Hoi allemaal,

Via deze weg hoop ik wat meer te weten te komen over hoe het kan dat een bekertoernooi maar niet begint.

Ik zit nu in seizoen 2019/20 (maart 2020), na drie jaar RKC heb die club verruild voor PSV. Dit is het eerste seizoen dat ik bij PSV op de bank zit. En tevens ook het eerste seizoen dat ik tegen wat ben aangelopen. Namelijk: het KNVB bekertoernooi start helemaal niet. Met PSV speel ik wel gewoon Eredivisie- en Europa League duels (ook de Johan Cruijff Schaal is gespeeld), maar dus geen bekerwedstrijden.

Als ik naar de pagina van de beker ga staat er 'het wedstrijdschema van deze competitie is nog niet vastgelegd', terwijl we dus al in maart zitten. Gek, want de voorgaande seizoenen werd het bekertoernooi gewoon wel gespeeld. Heeft iemand enig idee hoe dat kan en wat er aan te doen is?

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes,

Kenny

Hoi Kenny,

Dit is een bekend probleem en komt vaker voor. Er valt helaas niets aan te doen. SIGames zegt te kijken naar de bug, maar dat duurt al een aantal weken. Zodra er iets bekend is lees je het hier.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
    X