Mededeling

Collapse

WIN FM18 incl. Beta met de MU Stoelendans VII

Doe mee met de MU Stoelendans en maak kans op een gloedjenieuwe versie van Football Manager 2018 inclusief Beta! Topic is hier te vinden: http://forum.manutd.nl/forum/random-...toelendans-vii
See more
See less

Beker wordt niet meer geladen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Beker wordt niet meer geladen

Hebben nog meer mensen last ervan dat de beker niet geladen wordt? Bij mij tweede seizoen op rij nu. Hoopte dat het vanzelf zou overgaan, maar niet dus.. is na de laatste update gekomen. Erg klote, zit in seizoen 26/27 met Fortuna en heb dus écht geen zin om opnieuw te beginnen.

Weet je zeker dat je de allerlaatste update hebt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolderbast Bekijk berichten
      Weet je zeker dat je de allerlaatste update hebt?
      17.3.1 toch?

Comment

Zelfde hier. Eerste seizoen dat het gebeurde 2024/25
        FM 17.3.1

Iemand hier een oplossing voor? Is niet echt goed voor m'n Journeyman punten dit

Comment

Deze bug komt inderdaad vaker voor sinds de patch 17.3.1 en is bekend bij SI Games. Op dit moment kijken ze naar de situatie en is er verder vrij weinig aan te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bolderbast Bekijk berichten
            Deze bug komt inderdaad vaker voor sinds de patch 17.3.1 en is bekend bij SI Games. Op dit moment kijken ze naar de situatie en is er verder vrij weinig aan te doen.
            Hopelijk komen ze dan snel met een oplossing en kan ik mijn game behouden.. maar vast niet.

Bedankt voor je antwoord in ieder geval.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
            X