Mededeling

Collapse

FM traag of crasht na update 17.3!

Heb je problemen met trage of zelfs crashende games na de update naar 17.3 (de winterupdate)? Kijk dan snel hier voor een hotfix die waarschijnlijk jouw problemen kan verhelpen: http://fm.manutd.nl/fm-is-traag-crasht-update-17-3/
See more
See less

fm starter vragen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• fm starter vragen

goedemiddag,

ik speel nu een uur of 20 football manager en ik heb een paar vragen.

ik ben nu 4 weken in het reguliere seizoen bezig en ik heb mijn tactieken nog maar voor een vierde onder de knie. is dit normaal? en kan ik dit nog sneller laten verlopen?

mijn spelers klagen ook over de trainingen dat ze niet genoeg op wedstijd tactiek trainen. dus pas ik dat balkje aan waar meer je minder of minder wedstijd training kan toepassen en train ik op wedstijd tactiek maar mijn assistent zegt telkens of aavallende inpulsen of verdedigings inpulsen. wat moet ik doen ?

ook staat in mijn wedstrijd verslagen die ik voor de wedstijd krijg vaak dat de tegenstander het minst goed tegen een bepaalde formatie kan spelen. moet ik dit mee nemen in mijn tactieken of vasthouden aan mijn eigen tactiek?

ik heb ook nog een vraag over mijn tactiek.

ik speel op dit moment met go ahead eagles in een 4213 tactiek op de counter in een flexibel systeem.
    zijn dit goeie instructies ?

tempo normaal
    tijd winne af en toe
    breedte redelijk smal

verdediging
    iets verder achteruit
    buitenspelvak gebruiken
    druk zetten soms
    korter dekken
    feller de duels in gaan

opbouw
    meer dieptepases
    directer passen

aanval
    vroege voorzetten
    verdediging opzoeken.

ik zal in verloop van mijn tijd als manager vast nog wel ergens tegen aan lopen maar dan horen jullie het wel haha

alvast bedankt

joost
    Last edited by gabbajoost; 10 mrt 2017, 18:17.

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
X